انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هفت منبع و ابزار رایگان برای بهبود سایت طراحی شده

هفت منبع و ابزار رایگان برای بهبود سایت طراحی شده

#1
هفت منبع و ابزار رایگان برای بهبود سایت طراحی شده
[img=800x0]http://sitecode.ir/blog/%d9%87%d9%81%d8%aa-%d9%85%d9%86%d8%a8%d8%b9-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d9%87%d8%a8%d9%88%d8%af-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b4%d8%af%d9%87/%D9%87%D9%81%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%A8%D8%B9-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%A8%D9%88%D8%AF-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B4%D8%AF%D9%87.jpg[/img]
طراحی سایت می تواند یک کسب و کار هوشمندانه باشد. برای موفقیت باید با آخرین روند های طراحی همسو باشید، اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما به راحتی قابل استفاده باشد، نرخ تبدیل خود را با تست A/B بهبود دهید، اقدامات خود را الویت بندی کنید، با گزارشگیری و بررسی مداوم روند ترافیک خود را بدانید، مطمئن شوید که وب سایت شما بر روی دستگاه های تلفن همراه کار می کند و حتی گاهی اوقات با اسپم ها ، هکر ها و ربات هایی که با قرار دادن کدهای مخرب در وب سایت شما که باعث ایجاد مشکل می کنند و یا دیگر مسائل کار می کند. 
خبر خوب این است که ما در عصر اطلاعات به سر می بریم، و بسیاری از کاربران بهترین روش های طراحی سایت و اسرار مربوط به توسعه را اغلب به صورت رایگان با دیگران به اشتراک می گذارند. اینجا تعدادی از منابع معرفی شده که شما می توانید به عنوان مدیر یک وبسایت با استفاده از انها وضعیت سایت و درآمد خود را بهبود بخشید آمده است. هفت منبع رایگان که شما می توانید آنها را در جعبه ابزار خود ذخیره کنید و هر زمان که نیاز داشتید به آنها دسترسی داشته باشید. 

1. کسب درآمد از طریق تبلیغات وب سایت 
اکثر ناشران آنلاین در حال حاضر راجب تبلیغات گوگل می دانند. با این حال، آیا واقعا این بهترین گزینه است؟ از انتخاب بهترین شبکه های آگهی بر اساس اهداف خود و هزینه متوسط شما در هر برداشت اطمینان حاصل کنید. کسب درآمد با تبلیغات بدون ترافیک بالا سخت است.بعد از همه اینها، اگر شما می خواهید درآمد بیشتری از آگهی کسب کنید، شما باید بهترین استفاده را از هر بازدید کننده ای که به وب سایت شما می آید داشته باشید. 

2. تم ها و آموزش وردپرس 
وردپرس سیستم مدیریت محتوای است در حدود 20 درصد از کل وب را پشتیبانی می کند، و بهترین پلت فرم CMS از میان دیگر ابزار مانند دروپال، بلاگر و جوملا! با یک حاشیه بزرگ آموزشی و بحث در مورد آن. 

3. بهینه سازی موتور های جستجو 
بهینه سازی موتورهای جستجو یک موضوع است که به طور فزاینده در حال دشوار شدن است و کمی گیج کننده است. به روز رسانی الگوریتم در گوگل و سایر موتورهای جستجو می تواند بازی را در یک لحظه تغییر دهد، و دارندگان وب سایت به آن واکنش نشان می دهند. 
خبر خوب این است که راهنماهای عالی وجود دارد که توسط MOZ ارائه شده است. به عنوان مثال، راهنمای مبتدی سئو که در یک نگاه چگونه کار کردن موتورهای جستجو ، جستجوی کلمات کلیدی،محبوبیت در حال رشد و لینک ها و غیره را ارائه می دهد.اگر شما به دنبال بالا ماندن در طول این تغییرات همیشگی و آشفتگی های موتورهای جستجو هستید، پس شما نیاز به یک سایت مانند MOZ در کنار خود هستید. 

4. بهینه سازی نرخ مکالمات 
بهینه سازی نرخ مکالمات (CRO) در مورد افزایش اثربخشی وب سایت شما ، و تبدیل به فروش بیشتر با بهبود مطالب ، طراحی، واکنشگرایی و غیره است. اگر شما به دنبال یک راهنمای جامع در مورد این موضوع هستید احتمالا هیچ جا راهنمایی کامل تر عملی تر از راهنمای نیل پاتل و جوزف پاتنم با عنوان "راهنمای قطعی برای بهینه سازی نرخ مکالمات " پیدا نخواهید کرد. 
مطلب آخر این است که شما می توانید مقدار زیادی از زمان و پول خود را صرف افزایش ترافیک سایتتان کنید ، و یا می توانید در تبدیل بیشتر بازدید کنندگان حال حاضر سایت خود به مشتریان آینده صرف کنید. البته، در یک دنیای ایده آل، شما می توانید کار بر روی هر دو را ادامه دهید. 

5. تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل 
Google Analytics یک ابزار محبوب برای پیگیری از ترافیک وب سایت است. رایگان است ، و یکی از قدرتمند ترین ابزار در نوع خود است. اگر چه بسیاری از مدیران سایت در حال حاضر از آن استفاده می کنند، اما لزوما نمی دانند این داده ها به چه معنی هستند یا چه کاری انجام می دهند. به همین دلیل است که چرا راهنمای مبتدی گوگل آنالیز 5 که توسط Kissmetrics آماده شده ارزشمند است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از آخرین رابط کاربری Google Analytics استفاده کنید، چگونه به راحتی داده هایی که دنبال آن هستید بیابید و با اعداد چکار کنید. 

6. برنامه نویسی و توسعه 
برنامه نویسی یکی از سخت ترین و خسته کننده ترین جنبه های توسعه وب است. اسکریپت های سفارشی از قبل نوشته شده است، و مجبور هستید تغییرات هسته یک سایت به HTML و CSS صورت دستی اجرا شده می شود. امروز، حتی مبتدیان می توانند با استفده از منابعی مانند GitHub، که در آن شما می توانید قطعات کد آماده برای انواع برنامه های کاربردی را پیدا کنید و استفاده کنید. حتی اگر شما به دنبال چیزی خاصی به عنوان قطعه سفارشی کد برای چارچوب بر روی پلت فرم وردپرس باشید، با جستجو کردن اغلب مطالب مربوطه بالا خواهد آمد. 

7. ویرایش و طراحی تصویر 
امروزه وب بیشتر از قبل بصری شده است. به این ترتیب، نیاز بیشتری به ایجاد و استفاده از تصاویر جذاب در وب سایت خود دارید. این می تواند تاثیر قابل توجهی در تبدیل نرخ کاربران ورودی به کاربران دائمی سایت شما داشته باشد. هر چند که همیشه ایده خوب این است که چگونگی استفاده از یک ابزار حرفه ای ویرایش تصویر مانند فتوشاپ را یاد بگیرید .اما اگر شما نیاز به ایجاد تصاویر جذاب دارید، لازم است که Canva استفاده کنید.
پاسخ

هفت منبع و ابزار رایگان برای بهبود سایت طراحی شده

#2
یکی از بهترین ابزار های تحلیل و آنالیز سئو سایت گوگل سرچ کنسول. در این آموزش گوگل سرچ کنسول جدید میخواهم در مورد موادر اولیه این ابزار رایگان و قدرتمند باهاتون صحبت کنم. 
سرچ کنسول چیست؟

اگر در حوزه وب و دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنید نام سرچ کنسول گوگل زیاد به گوشتان خورده. وب مستران روزانه حداقل 3 الی 4 بار به این ابزار سر می زنند. شاید براتون سوال باشه که چرا سرچ کنسول جدید اینقدر اهمیت دارد و مهم است؟ سرچ کنسول مانند یک پدر و مادر نصیحت گر، مشکلات وب سایتتان را به شما اطلاع می دهد. نقاط ضعف و قدرت، ورودی ها و صفحات فرود، جایگاه شما در هر کلمه کلیدی در گوگل، تعداد دفعاتی که در نتایج گوگل دیده می شوید و…. حالا شاید تا حدودی به جواب سوال گوگل سرچ کنسول چیست؟ رسیده باشید. اما بزارید بیشتر برایتان توضیح دهیم. سرچ کنسول جدیدی گوگل در قسمت های مختلف خود که هر یک از آن ها را در پایین به شما توضیح می دهیم، یک سری اطلاعات و قابلیت هایی را در اختیارتان میگذارد. این اطلاعات به شما کمک می کند تا بتوانید مشکلات وب سایت خود را شناسایی و آن ها را حل کنید، نقاط قوت سایتتان را متوجه شوید و با کار بیشتر بر روی آن ها قدرت سایت خود را افزایش دهید. search console به عنوان یک ابزار کاربردی در سئو و بهینه سازی سایت چندین بار تغییر نام داده است. در ابتدا با نام کنسول جستجو گوگل توسط کمپانی Google رونمایی شد. سپس نامش به گوگل وبمستر تغییر یافت و در حال حاضر نامش سرچ کنسول گوگل می باشد. شما با اسفاده از پنل سرچ کنسول می توانید به اطلاعات بسیار زیادی از سایتتن دست یابید. می توانید صفحاتتان را در نتایج جستجو ایندکس (index) کنید و یا حتی نقشه سایت مورد نظرتان را به گوگل معرفی نمایید. برای یادگیری آموزش کار با google search console برای بهبود وضعیت سایتتان و آنالیز هرچه بهتر آن با ما همراه باشید.
البته دقت داشته باشید که یادگیری ابزار های سئو مانند سرچ کنسول قسمت کوچکی از آموزش سئو از مبتدی تا پیشرفته می باشد. برای همین اگر با سئو آشنایی ندارید بهتر است آموزش سئو را از صفر شروع کنید.
پاسخ

هفت منبع و ابزار رایگان برای بهبود سایت طراحی شده

#3
تیم تخصصی دیجیتال مارکتینگ دکتر وثوقی توانسته است در حوزه طراحی سایت، سئو و شبکه‌های اجتماعی با داشتن بیش از 100 نمونه کار موفق و بهینه سازی هزاران کلمات کلیدی، اعتماد مشتریانش را همواره جلب نماید. کافیست یکبار امتحان کنید.
موفقیت هر مجموعه‌ای به شکلِ نگاه مدیران آن مجموعه به مسائل، شکل می‌گیرد. احترام به مشتری و تفکر "برنده برنده" چیزی است که باید در عمل نشان داده شود. در بازاریابی دات کام ( Bazaryaabi ) سرمایه‌های ما انسان‌هایی هستند که متعهدانه پایِ کار ایستاده‌اند تا پروژه‌هایمان به سرمقصد نهاییِ خودشان برسند.
پاسخ

هفت منبع و ابزار رایگان برای بهبود سایت طراحی شده

#4
امروزبه با افزايش قيمت لوازم ديجيتال از جمله گوشي موبايل و لپ تاپ,افراد زيادي به سمت خريدهاي قسطي روي آوردند و شركت هاي مختلفي هم اقدام به فروش محصولات خود به اين شكل كرده اند.اما آيا واقعا خريد موبايل قسطي به صرفه است و همه بايد اين كار را بكنند؟ جواب مشخصا خير بوده.دليلش هم مشخص است! اغلب فروشگاه ها اقساط خود را با سودهاي بسيار بالا مانند 15 الي 20 درصد مي دهند كه براي لوازم گران قيمت توجيه اقتصادي ندارد.به همين دليل است كه مي گوييم اگر مي توانيد نقدر پرداخت كنيد,حتما اي كار را انجام دهيد تا از دادن پول اضافي خودداري شود.
خريد موبايل و لپ تاپ اقساط با سود 3.5%
شايد براي شما هم جاي تعجب داشته باشد كه اصلا همچين عددي براي صاحب كسب و كار سود ده است يا نه.در جواب اين سوال بايد به شما بگوييم كه ما با كم كردن حاشيه سود خودمان تا حد بسيار زيادي,مي خواهيم تعداد مشتريان خودمان را بالا ببريم و از اين رو هم شما عزيزان سود خواهيد كرد و هم اين كار باعث تبليغات برند ما خواهد شد.تمام سايت خريد گوشي قسطي شرايط اقساط سخت تري نسبت به ما دارند و بسياري از آنها هم با شركت هاي واسطه كه در زمينه قسط فعاليت دارند,كار مي كنند.
به همين دليل كار كردن با آن سايت ها كمي سخت بوده و شما به صورت مستقيم با خود فروشگاه طرف نيستيد,همچنين اغلب آنها از شما ضامن مي خواهند كه امروزه پيدا كردن اين مورد چندان راحت نيست.اما شما مي توانيد هر محصولي كه نياز داريد را با كمترين ميزان بهره و آسان ترين شرايط از فروشگاه تي جي پلاس تهيه كنيد و درب منزل تحويل بگيريد.يا اينكه به صورت حضوري تشريف بياريد فروشگاه تي موبايل واقع در منطقه طالقاني كرج.
شرايط كامل فروشگاه تي جي پلاس
خب قبل از اينكه توضحات بيشتري راجب گوشي ها و نحوه انتخاب بهترين گوشي توضيح دهيم,بايد شما را بيشتر با شرايط اقساط گروه تي جي پلاس آشنا كنيم و شما هم بيشتر متعجب شويد!به صورت كلي ما هيچ شرط خاصي براي فروش اقساط خودمان نداريم و تنها بايد يك دسته چك معتبر داشته باشيد و تمام.سود ماهانه اقساط نسبت به ساير فروشگاه ها حدود 1/4 تا 1/6 بوده و درصد آن 3.5 مي باشد.
همانطور كه خوانديد قبل از اين گفتيم كه خريد كالاهاي گران قيمت به شكل اقساط چندان كار جالبي نيست و نبايد اين كار را انجام دهيد,اما با شرايطي كه ما براي شما آماده كرده ايم مي توانيد هر گوشي يا لپ تاپي كه نياز داريد را بدون نگراني به شكل اقساط دريافت كنيد.اگر تعداد اقساط شما بالا باشد ما بابت هر دو قسط يك چك دريافت مي كنيم.
خريد آنلاين و حضوري
يكي از مزيت هاي فروشگاه تي جي پلاس,فراهم كردن خريد حضوري و اينترنتي براي تمام مشتريان مي باشد و شما هر روز مي توانيد به فروشگاه ما واقع در "طالقاني شمالي,جنب پارك شرافت,فروشگاه تي موبايل" مراجعه كنيد.
[عکس: tgplus-reportaj.png]
دقت داشته باشيد در صورت خريد اينترنتي از سايت,سود شما 3.5% محاسبه خواهد شد و اگر قبل از ورود حضوري در سايت اعلام حضوري نكرده باشيد 4% از شما سود دريافت مي شود.به همين خاطر است كه مي گوييم بهتر است از فروشگاه آنلاين ما سفارش خود را ثبت كنيد.
پاسخ

هفت منبع و ابزار رایگان برای بهبود سایت طراحی شده

#5
(۱۳۹۹/۰۹/۱۱, ۱۲:۵۸ ب.ظ)adliran نوشته: امروزبه با افزايش قيمت لوازم ديجيتال از جمله گوشي موبايل و لپ تاپ,افراد زيادي به سمت خريدهاي قسطي روي آوردند و شركت هاي مختلفي هم اقدام به فروش محصولات خود به اين شكل كرده اند.اما آيا واقعا خريد موبايل قسطي به صرفه است و همه بايد اين كار را بكنند؟ جواب مشخصا خير بوده.دليلش هم مشخص است! اغلب فروشگاه ها اقساط خود را با سودهاي بسيار بالا مانند 15 الي 20 درصد مي دهند كه براي لوازم گران قيمت توجيه اقتصادي ندارد.به همين دليل است كه مي گوييم اگر مي توانيد نقدر پرداخت كنيد,حتما اي كار را انجام دهيد تا از دادن پول اضافي خودداري شود.
خريد موبايل و لپ تاپ اقساط با سود 3.5%
شايد براي شما هم جاي تعجب داشته باشد كه اصلا همچين عددي براي صاحب كسب و كار سود ده است يا نه.در جواب اين سوال بايد به شما بگوييم كه ما با كم كردن حاشيه سود خودمان تا حد بسيار زيادي,مي خواهيم تعداد مشتريان خودمان را بالا ببريم و از اين رو هم شما عزيزان سود خواهيد كرد و هم اين كار باعث تبليغات برند ما خواهد شد.تمام سايت خريد گوشي قسطي شرايط اقساط سخت تري نسبت به ما دارند و بسياري از آنها هم با شركت هاي واسطه كه در زمينه قسط فعاليت دارند,كار مي كنند.
به همين دليل كار كردن با آن سايت ها كمي سخت بوده و شما به صورت مستقيم با خود فروشگاه طرف نيستيد,همچنين اغلب آنها از شما ضامن مي خواهند كه امروزه پيدا كردن اين مورد چندان راحت نيست.اما شما مي توانيد هر محصولي كه نياز داريد را با كمترين ميزان بهره و آسان ترين شرايط از فروشگاه تي جي پلاس تهيه كنيد و درب منزل تحويل بگيريد.يا اينكه به صورت حضوري تشريف بياريد فروشگاه تي موبايل واقع در منطقه طالقاني كرج.
شرايط كامل فروشگاه تي جي پلاس
خب قبل از اينكه توضحات بيشتري راجب گوشي ها و نحوه انتخاب بهترين گوشي توضيح دهيم,بايد شما را بيشتر با شرايط اقساط گروه تي جي پلاس آشنا كنيم و شما هم بيشتر متعجب شويد!به صورت كلي ما هيچ شرط خاصي براي فروش اقساط خودمان نداريم و تنها بايد يك دسته چك معتبر داشته باشيد و تمام.سود ماهانه اقساط نسبت به ساير فروشگاه ها حدود 1/4 تا 1/6 بوده و درصد آن 3.5 مي باشد.
همانطور كه خوانديد قبل از اين گفتيم كه خريد كالاهاي گران قيمت به شكل اقساط چندان كار جالبي نيست و نبايد اين كار را انجام دهيد,اما با شرايطي كه ما براي شما آماده كرده ايم مي توانيد هر گوشي يا لپ تاپي كه نياز داريد را بدون نگراني به شكل اقساط دريافت كنيد.اگر تعداد اقساط شما بالا باشد ما بابت هر دو قسط يك چك دريافت مي كنيم.
خريد آنلاين و حضوري
يكي از مزيت هاي فروشگاه تي جي پلاس,فراهم كردن خريد حضوري و اينترنتي براي تمام مشتريان مي باشد و شما هر روز مي توانيد به فروشگاه ما واقع در "طالقاني شمالي,جنب پارك شرافت,فروشگاه تي موبايل" مراجعه كنيد.
[عکس: tgplus-reportaj.png]
دقت داشته باشيد در صورت خريد اينترنتي از سايت,سود شما 3.5% محاسبه خواهد شد و اگر قبل از ورود حضوري در سايت اعلام حضوري نكرده باشيد 4% از شما سود دريافت مي شود.به همين خاطر است كه مي گوييم بهتر است از فروشگاه آنلاين ما سفارش خود را ثبت كنيد.

دستگاه تزریق فوم
دستگاه تزریق فوم کم فشار برای تولید بیشتر قطعات فوم پلی اورتان با وزن کم تا متوسط استفاده می شود. روش اختلاط در این دستگاه توسط میکسرهای مکانیکی انجام می شود. مواد توسط پمپ ها از مخازن به هد تزریق منتقل می شود و میکسر مواد مخلوط می شود و پس از تزریق ،هد  شسته می شود.


دستگاه های تزریق فوم سری HP به دلیل کارایی بالا در مکانیسم اختلاط ، عدم نیاز به شستن هد تزریق و توانایی تزریق وزنه های بالا ، در صنعت پلی یورتان کاربرد زیادی دارند.

این دستگاه های تزریق فوم در محدوده تزریق 300 gr / sec تا 2500 gr / sec موجود است.

مشخصات ماشین های تزریق فشار کم و فشار بالا
  • دو یا چند مخزن که در آنها مخازن بر اساس ظرفیت دستگاه و فرایند تعیین می شوند و شامل سیستم اختلاط مواد داخل مخزن می باشد ، سیستم اختلاط متناسب با مواد مصرفی و قطعات تولیدی انتخاب می شود.

  • پمپ های انتقال قدرت

  • هد تزریق

  • سیستم کنترل PLC با نظارت

  • کنترل موتورهای ماده با کمک اینورتر

  •  مخازن شستشو جداگانه که اجازه استفاده از دو ماده شوینده را می دهد.

  • سیستم خنک کننده و گرمایشی مواد

  • سیستم کنترل سطح خودکار مواد

  •  سیستم کنترل الکترو پنوماتیک برای مواد ، دما و مسیرهای شستشو 16 واحد مراقبت از هوای فشرده

  •  مسیرهای ثابت با لوله های Mannesmann و مسیرهای متحرک شلنگ های فشار بالا

  • شاسی که در صورت نیاز می تواند با کابین نیز همراه شود
دستگاه تزریق فوم سرد

فوم پلی اورتان انعطاف پذیر یکی از انواع مختلف پلی اورتان است که اگر در صنعت استفاده شود ، به عنوان نام فوم محافظت می شود. همچنین ، در طبقه بندی فوم های پلی اورتان از نظر ساختار سلولی ، فوم سرد در کلاس فوم سلول باز قرار می گیرد.

در فوم های پلی یورتان سلول احیا کننده ، سلول های ساختمانی داخل ماتریس پلی اورتان باز هستند و با اتصال آن ها به گونه ای که اگر به این نوع فوم فشار وارد شود ، در سلول های جابجا شده وجود دارد و این خاصیت باعث انعطاف پذیری می شود. تبدیل می شود. فوم نرم پلی یورتان

پس از اعمال فشار ، فشار از طریق مجاری هوای سلول باز دوباره وارد شده و فوم به حالت از قبل اعمال شده باز می شود.

مواد اولیه فوم پلی یورتان سرد

مواد اولیه فوم های پلی یورتان سرد مانند سایر انواع فوم های پلی یورتان شامل پلیول و ایزوسیانات می باشد. نوع ایزوسیانات مورد استفاده در تولید فوم سرد MDI است. در صنعت فوم های نرم و انعطاف پذیر پلی یورتان ، فوم دیگری به نام فوم گرم نیز داریم که ایزوسیانات مورد استفاده در تولید آن از نوع TDI است. به دلیل وجود تولوئن در ساختار ایزوسیانات فوم داغ و نیاز به حرارت دادن مواد اولیه در حین تولید ، فرآیند تولید فوم گرم برای سلامتی پرسنل تولید بسیار مضر است و صنعت ترجیح می دهد از فوم های پلی اورتان سرد استفاده کند.

فرآیند تزریق کف سرد هم در اختلاط دستی و هم در تزریق با دستگاه فشار بالا و فشار کم معمول است.

 
همچنین بخوانید : دستگاه تولید فیلتر هوا
پاسخ

هفت منبع و ابزار رایگان برای بهبود سایت طراحی شده

#6
مقاوم سازی نما با استفاده از پیچ رولپلاک:

نما عنصر بسیار مهم در طول عمر یک ساختمان به شمار میرود. چرا که نما در ساختمان نقش یک عایق حرارتی و برودتی را بازی می کند به همین خاطر میبایست از مقاومت و استحکام آن اطمینان حاصل شود و این امر با استفاده از پیچ و رولپلاک که مکمل یکدیگر هستند میسر می­شود.
محاسبه قیمت پیچ رولپلاک:
بهترین روش محکم سازی نمای ساختمان پیچ رولپلاک نمودن سنگ نما ها می باشد.
هزینه مقاوم سازی سنگ نما شاید کمی بالا باشد، اما در عوض با این کار امنیت ساختمان و سنگ نما ها تضمین خواهد شد.
چرا باید نمای ساختمان را پیچ رولپلاک کنیم؟
به دلیل پیشگیری از شل شدن سنگ های نصب شده بر روی نمای ساختمان ها و برج ها عملیات پیچ رولپلاک انجام می­شود ممکن است سنگ ها بعد از نصب بر روی ساختمان و برج ها به هر دلیلی شل و لغزنده شوند برای جلوگیری از آسیب و خطرات ناشی از سقوط سنگ نما ها باید اقدام به استفاده از پیچ رولپلاک کنیم و این خدمات را میتوان از شرکت ها با نیرو های مجرب که تخصص کافی در این زمینه را دارند کمک بگیریم .
آشنایی با پیچ ها:
پیچ از دو قسمت کلگی یا گل پیچ و پایه  تشکیل میشود. اتنهای پیچ هم به دو صورت تیز و تخت تقسیم شده است همچنین پیچ ها از نظر باز و بسته شدن نیز به دو طریق ساخته میشوند ( چپگرد و راستگرد)  پیچ ها در سایز ها و مدل های مختلفی ساخته میشوند صنعت چوب، فلز،ماشین هر کدام از پیچ های مربوط به خود و کاربردی در ارتباط با کار خود را استفاده میکنند پیچ ها از نظر شکلی دسته های مختلفی زمانی که بخواهید به وسیله پیچ وسیله‌ای را به دیوار نصب نمایید باید حتما از رولپلاک نیز استفاده کنید. چرا که پیچ قابلیت تحمل وزن سنگین را ندارد و باعث شکستگی و ترک خوردگی دیوار می‌شود دارند که برای آشنایی با آنها چند مدل را نام میبریم :پیچ سر مخفی پیچ سر نیم گرد- پیچ سر شش گوش- پیچ فلز پیچ چوب پیچ چشمی پیچ سر دوسو
آشنایی با رولپلاک:
جنس رولپلاک ها در اصل از پلاستیک بوده و به شکل مخروطی ساخته شده که داخل قطعه فرو رفته  و اندازه های متفاوتی دارند که برای هر کدام از اندازه ها پیچ متناسب با خودش را استفاده میکنند داخل رولپلاک شیار های پیچی وجود دارد که با چرخاندن پیچ در داخل آن مکمل هم میشوند.
پیچ رولپلاک فقط برای محکم سازی نما به کار نمیرود بلکه گاهی اوقات برای اینکه چیزی را به دیوار نصب نمایید باید حتما از رولپلاک نیز استفاده کنید. زیرا پیچ قابلیت تحمل وزن سنگین را ندارد و باعث شکستگی و ترک خوردگی دیوار می‌شود.
نحوه ی استفاده از پیچ رولپلاک:
برای استفاده از آن روی دیوار ابتدا دیوار را با دریل و مته مناسب ( یعنی ایجاد یک سوراخ کوچک تر از اندازه رولپلاک بر روی دیوار ایجاد کرده و بعد رولپلاک را در آن سوراخ فرو میکنیم و بعد از آن پیچ مناسب برای آن رولپلاک را جدا کرده و در آن میچرخانیم تا سفت شود.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان