انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کارتن اسباب کشی

کارتن اسباب کشی

#1
کارتن اسباب کشی : اسباب کشی یکی از حساس ترین کار هایی است که نیاز به دقت بالایی در جابجایی اثاثیه ها دارد ، ابعاد و اندازه وسایل منزل یکسان نبوده و هر گروهی نسبت به اندازه وزن خاص خود را دارند. از این رو کارتن بسته بندی و کارتن اسباب کشی دارای تنوع زیادی در اندازه و تعداد لایه ها می باشد.

خیلی از افراد مستاجر برای اینکه بتوانند لوازم منزل خود را بدون آسیب دیدگی جابجا کنند بارها سعی کرده اند که لوازم خود را با بسته بندی های غیر اصولی از آسیب دیدن خلاص کنند ولی توجه داشته باشید بدون بسته بندی اصولی و بدون کارتن اسباب کشی این کار امکان ندارد و مطمئنا به بار و لوازم شما آسیب وارد خواهد شد. ولی پک آرا با ارائه خدمات بسته بندی اصولی و عرضه کارتن های مخصوص برای اسباب کشی این اطمینان را به شما می دهد که میزا آسیب دیدگی لوزم در حین اسباب کشی را تا 90 درصد کاهش دهد.

کارتن اسباب کشی برای بسته لوازم شکستنی منزل
می دانیم که هیچ یک از لوازم منزل دارای اندازه های یکسان نیساتند البته به غیر از لوازمی که ست می باشند و در واقع یک دست هستند مثل (بشقاب ، ...) از این رو کاتن اسباب کشی در اندازه های متفاوت و با کیفتی عالی تولید و عرضه شده است و بر اساس نیاز شما می توانید از اندازه های متفاوت  بدون نگرانی از آسیب دیدگی لوازم خود استفاده کنید.

[عکس: dfr.jpg]

اندازه کارتن اسباب کشی
تاجایی که می توانید از کارتن با اندازه ی مناسب برای بسته بندی اساس و لوزام منزل خود استفاده کنید ،  لوازم منزل از نظر ابعاد و اندازه می تواند در یکی از سه دسته زیر قرار گیرد:

1-   کارتن اسباب کشی برای وسایل کوچک و سنگین
وسایلی مانند ظروف در این دسته بندی قرار می گیرند ، کارتن اسباب کشی این موارد باید به نحوی باسپشد که دارای مقاومت بالایی بوده و در مقابل ضربه مقاوم باشد، توصیه می شود برای این نوع وسایل از کارتن اسباب کشی 3 لایه و 5 لایه و با اندازه های کوچک و یا متوسط استفاده شود تا وسایل داخلی آن دارای امنیت بالاتری باشند.

2-   کارتن اسباب کشی برای وسایل بزرگ و سبک
وسایلی مانند ظروف پلاستیکی نسبت به فضایی که اشغال می کنند ، وزن بسیار کمتری داشته و نیازی به کارتن اسباب کشی مقاوم برای جابجایی ندارد ، برای بسته بندی این وسایل می توان از کارتن بسته بندی تک لایه تا سه لایه استفاده کرد.

3-   کارتن اسباب کشی برای وسایل بزرگ و سنگین
وسایلی مانند یخچال ، اجاق گاز ، ماشین لباسشویی و... که هم از نظر ابعاد نسبا بزرگ می باشند و هم از نظر وزن نیز سنگین هستند در این دسته قرار می گیرند ، برای کارتن بندی و بسته بندی این وسایل می توان از کارتن اسباب کشی اختصاصی با اندازه های استاندارد استفاده کرد ، کاربرد کارتن اسباب کشی در این نوع وسایل حفظ لایه بیرونی آن ها از آسیب دیدگی و افتادن خط و خش روی آن ها می باشد .
پاسخ

کارتن اسباب کشی

#2
گروه تولیدی سپیدار کارتن از سال 1392 فعالیت خود را در زمینه  ساخت کارتن و تولید و فروش انواع ورق و کارتن سه لایه و پنج لایه و جعبه های لمینتی در شهرک صنعتی عباس آباد آغاز نمود. این شرکت به پشتوانه تجربه چندین ساله پرسنل مدیریتی و عملیاتی خود ، " کیفیت بالاتر " و " سرعت عمل " را خط مشی امور قرار داده و توانسته با در اختیار داشتن نیروهای متخصص و تحصیلکرده و ماشین آلات به روز و پیشرفته حسن نظر تولیدکنندگان زیادی را به خود جلب نماید که در زیر به برخی از آنها اشاره شده است. برای استعلام قیمت کارتن به وبسایت مراجعه کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان