انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تعمیرات کپی

تعمیرات کپی

#1
تعمیرات کپی
کارشناسان و متخصصان تعمیرات پرینتر و کپی ، کپی رنگی  میتوانند دستگاه های فتوکپی شما را چه به صورت آنالوگ و چه به صورت دیجیتال است تعمیر نمایند

اما تفاوت دستگاه دیجیتال و آنالوگ در چیست ؟
دستگاه کپی آنالوگ که نسل قدیمی تر نسبت به دیجیتال است  هیچ گونه ویرایش روی عکس اعمال نمی شد ، و دقیقا خود عکس را بر روی کاغذ چاپ می گردید و تصویر به صورت مستقیم و بدون دخالت یه ویرایشگر یا نرم افزاری چاپ می شد اما دستگاه دیجیتال با قابلیت بالا ابتدا وقتی عکس را اسکن کرد به 0 و 1 تبدیل می کند و آن را به قسمت های مختلفی منتقل می کند تا بتواند آن را ذخیره کند و سپس امکان ویرایش اعم از تکرار یک عکس و یا تکرار قسمتی از عکس  ، برش قسمتی از عکس ، عوض کردن رنگ های قالب صفحه  را دارا می باشد .

دستگاه کپی دیجیتال با درا بودن لیزی با آینه که عکس اسکن شده را مجازی سازی می نماید و آن را که به صورت صفر و یک در آمده را به قطعه قطعه و یا خطی به بر روی کاغذ چاپ می نماید .

 از قالبیت های دیگر دستگاه های دیجیتال این است که دارای یک حافظه می باشند این حافظه این ویژگی که یکبار سندی اسکن شود سپس برای مدتی این سند اسکن شده در حافظه بماند تا زمانی که به آن احتیاج شود از آن استفاده نماید و دیگر نیاز به اسکن آن صفحه نیست .

این قالبیت به کم مصرف بودن آن نیز کمک می کند برای مثال برای کپی گرفتن از 100تا برگه دیگر نیاز به اسکن 100بار نیست و یک باراسکن کرده و انرا 100بار چاپ کند  بنابراین برای تعمیرات کپی کمتر هزینه پرداخت می شود وطول عمر بیشتری دارا می شود . نحوه کار در دستگاه های رنگی نیز به همین گونه است با این تفاوت که در گام اول  بعد از اسکن تصویر به 4 رنگ  ابی، قرمز ، سیاه و زرد تقسیم شده و تونر که این رنگ ها را بروی کاغذ چاپ می نماید، روی غلطک ها نیز برای جلوگیری از چسبندگی غلطک هایی که رنگ را به کاغذ منتقل مینماید  یک لایه روغن مخصوص قرارگرفته است این کار به بهبود عملکرد و بهبود چاپ نیز کمک میکند .

دستگاه های کپی تنوع بسیار زیادی دارند و هر کدام دارای عملکردی مختلف و ویژگی های خاص خود می باشد امروزه دستگاه های کپی در هر اداره و شرکتها  و سازمان ها یافت می شوند و نیاز روز افزونی به آموزش تعمیرات ماشین های اداری می باشد به طوری که نبود این دستگاه سبب نقص فراوان در عملیات ادارات می شود باتوجه به این موضوع تقاضا برای تعمیرات ماشین های اداری نیز بسیار زیاد می باشد .

 دستگاه کپی نوعی دستگاه پرینتر نیز می باشد که می تواند اسکن انجام داده و پرینت هم بگیرد و به کامپیوتر نیز وصل می شود .

امروزه ادارات زیادی نیاز به خرید دستگاه کپی پیدا می کنند برای همین موضوع ما نکاتی در این مطلب قرار داده ایم که در هنگام خرید دستگاه کپی باید به آن توجه نمایید تا بتوانید به نحو مطلوب نسبت به تعمیرات کپی اقدام نمایید :
1) اولین نکته ایی که باید توجه نمایند این می باشد مواد مصرفی و لوازم یدکی آن قیمت کلانی نداشته باشد تا در هنگام خرابی و یا مصرف شدن مواد مصرفی آن هزینه زیادی پرداخت نمایند برای روشن شدن بیشتر باید گفت که  اگر هر دستگاه کپی با کار کردن موادی را مصرف می نمایند مانند تونر و دولوپر ( شارژ کارتریج ) حال اگر این مواد تمام شده دوباره خریداری شوند اگر این مواد  از جنسی باشند که بسیار گران هستند هزینه زیادی را هر چند وقت یک بار به همراه دارد .

2) دستگاه های کپی بعد از روشن شدن باید داغ شوند و زمانی را صرف گرم شدن می نمایند باید دقت کنید که این زمان زیاد  نباشد  که البته دستگاه های موجود در بازار زیر 10ثانیه می باشند البته در زمان تعمیر دستگاه کپی نیز به آن توجه می شود  .

3) هر دستگاه کپی با یک سرعتی  برگه ها را چاپ می نماید که این سرعت بر حسب دقیقه حساب می شود  و بروی هر دستگاه قرار دارد یا می توانید از فروشنده به پرسید هر چه قدر این عدد بالا تر باشد سرعت چاپ در دقیقه بیشتر می باشد و عملکرد خوب این دستگاه را نمایش می دهد .

4) یکی از نکات حیاتی که باید در خرید به آن توجه نمایید این است که اسکنر های دستگاه کپی چگونه کار می کنند  هر چقدر این اسکنر ها قوی تر باشند تصویر بهتر ی در چاپ و کپی ملاحظه می نمایید  البته سرعت اسکن هم مهم می باشد که سرعت اسکنر ها در کاتالوگ هر دستگاه نوشته می شود .

اگر دستگاه شما دستگاهی باشد که دارای نوردهی دیجیتال باشد می تواند نور و کنتراست اسکنر را به صورت خودکار در بهترین وضع قرار دهد .

5) نکته آخری که باید به آن توجه نمایید این است که شما به اندازه قدرت مالی و بودجه خود خرید نمایید اگر در ابتدا ، خرید  بسیار گرانی انجام دهید و نتوانید دوباره برای تعمیر دستگاه کپی خود  هزینه کنید خرید نادرستی را انجام داده اید  .

البته تعمیر دستگاه کپی توسط کپی رنگی با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت و پشتیانی انجام می شود .

حرفه متخصصین کپی رنگی در زمینه آموزش تعمیرات پرینتر و آموزش تعمیرات کپی و آموزش تعمیرات فکس معرف حضور همگان می باشد .
همچنین متخصصین ما در زمینه سرویس و تعمیر مانیتور و نمایشگر های دستگاه های کپی نیز آماده خدمت گذاری به شما عزیزان میباشند .

شما نیز برای سفارش و رزرو وقت برای تعمیر دستگاه کپی خود می بایست از طریق شماره تماس واحد تعمیرات کپی رنگی با ما در ارتباط باشید تا در اسرع وقت نسبت به ارسال مشاور و متخصص تعمیر دستگاه کپی به محل اقدامات لازم صورت گیرد .

در مطلب تعمیر دستگاه کپی ، قصد داریم تا در زمینه تعمیر دستگاه کپی ، که یکی از خدمات شرکت کپی رنگی نیز محسوب میشود ، توضیحات کامل و جامعی را به زبان ساده خدمتتان ارائه دهیم .

شرکت کپی رنگی با توجه به این نکته که : دستگاه کپی امروزه یکی از مهمترین لوازم و ماشین آلات در اداره جات محسوب می شود ، سعی در این دارد که پس از تماس و درخواست نیرو و متخصص تعمیر دستگاه کپی ، سریعا نسبت به اعزام متخصص تعمیر دستگاه کپی اقدام نماید .

شرکت کپی رنگی ، مفتخر است که در زمینه تعمیر دستگاه کپی ، همیشه در صدر انتخاب شما قرار داشته و متکی به حسن انتخاب شما میکوشد تا ارائه دهنده هرچه بهتر خدمات تعمیر دستگاه کپی باشد .

 شاید دانستن این نکنه برایتان جالب باشد که ، استفاده از مواد درجه یک مانند کاغذ مناسب ، کارتریج مناسب و .... میتواند نیاز شما به تعمیر دستگاه کپی را کمتر کرده و از خرابی دستگاه کپی جلوگیری کند . بنابرین میتوانید مصرفی بهینه تر از دستگاه کپی را تجربه کنید .

به غیر از مبحث تعمیر دستگاه کپی ، خریداری و تهیه دستگاه کپی نیز ، یکی از نکاتی میباشد که همیشه باعث ایجاد مشغله های فکری برای کاربران میشود .

از این روی در سدد بر آمدیم که با تکیه به اعتماد و حسن انتخاب شما عزیزان ، در زمینه ارائه دستگاه کپی و تعمیرات فکس نیز اضافه بر تعمیر دستگاه کپی آماده خدمت رسانی باشیم .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان