انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دوره های تربیت مدرس برای آموزشگاه زبان

دوره های تربیت مدرس برای آموزشگاه زبان

#1
دوره های تربیت مدرس برای آموزشگاه زبان

علم و دانش لازم برای تدریس زبان امری واجب و ضروری است . بسیارند عزیزانی که دانش علمی خوبی از زبان های خارجی دارند ولی علم تدریس زبان های خارجی برای تدریس در یک آموزشگاه زبان انگلیسی را نیاموخته اند. آموزشگاه زبان ایران کمبریج مفتخر به برگزاری دوره های تربیت مدرس TTC  و آموزش آیلتس میباشد . در این دوره ها تمامی نکات لازم برای تدریس زبان های خارجی به شرکت کنندگان آموزش داده میشود . برترین دوره های آموزشی خاص علاقمندان به تدریس زبان های خارجی دوره های CELTA و TKT دانشگاه کمبریج و TTC میباشد.



[عکس: tkt-300x194.png]



[عکس: 2354ec2849bd2954df8dd2f2199d58a2-300x199.png]

آموزشگاه زبان ایران کمبریج مفتخر به برگزاری دوره های متنوع تدریس در زمینه های مختلف میباشد . علاوه بر آموزش وتئوری ها تدریس , دوره های تربیت مدرس آموزشگاه زبان ایران کمبریج شامل ساعات کار عملی و Observation و بهترین اساتید زبان های خارجی میباشد. تدریس حرفه ایی و خوب امری اتفاقی نیست , داشتن علم و همچنین کسب مهارت و توانایی لازم از مواردی است که مدرسین زبان های خارجی را از هم تفکیک میکند .

لازم به ذکر است کمتر آموزشگاهی در ایران وجود دارد که دوره های تربیت مدرس را به شکل کاملا تخصصی و بر اساس مباحث CELTA برگزار کند. انجام تدریس علمی و همچنین Observation اساتید مجرب و خبره با تجربه و بهره گیری از تجربیات آنها از عوامل تعیین کننده برای شرکت کنندگان دوره های تربیت مدرس میباشد.

[عکس: %D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB...%D8%B3.png]
دوره های تربیت مدرس

آموزشگاه زبان ایران کمبریج با بهره گیری از اساتید Native و اساتید دانشگاهی این بستر را برای علاقمندان به تدریس زبان های خارجی فراهم میسازد تا دانش بالقوه خود را به صورت بالفعل تبدیل سازند. همچنین این امکان را به شما میدهیم که با در دست داشتن مدرک معتبر تدریس و مدارک دال بر گزراندن دوره های تربیت مدرس زبان معتبر، امکان تدریس در تمامی موسسات برای شما فراهم شود.لازم به ذکر است مدارکی همچون CELTA و TKT مدارکی بین المللی است که با در دست داشتن آنها این امکان برای شما عزیزان وجود که در دیگر کشورهای خارجی نیز بتوانید به تدریس زبان های خارجی نیز مشغول شوید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان