انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی وبلاگ....

طراحی وبلاگ....

#1
سلام و خداقوت دوستان عزیز

دوستان میخام طرحی برای وبلاگمم درست کنم..ینی خودم کدهاشو بنویسم..میشه راهنمایی کنید..ینی میخام ی چیزی مث سایت باشه..منو و شکل ظارهیشو میخام شبیه سایت کنم وخودمم توکد قالبش دخالت کنم/..

راستی اینجا بخشی برای اموزش طراحی وبلاگ نیست نه؟؟؟


ممنون

 
پاسخ

طراحی وبلاگ....

#2
سلام.
از نظر کدنویسی، نمیشه تمایز کاملی بین ساختار وبلاگ و ساختار سایت در نظر گرفت (هر دو ساختار مشابهی دارند، فقط ممکن است که برخی سایت های ارائه دهنده خدمات وبلاگ، چارچوب های خاصی داشته باشند)، بعضی وبلاگ ها هستند که خیلی روی آنها کار شده. فقط شما در سایت، دسترسی کاملی به هاست خواهید داشت (دسترسی مستقیم به پنل هاست، پایگاه داده ها و ...).
نظر کلی من این است که به سراغ وبلاگ نروید و اگر قصد دارید که به طور جدی در فضای مجازی فعالیت کنید، یک سایت راه بیندازید. چون وبلاگ متعلق به سایت اصلی حاوی آن می باشد، اما وب سایت، به طور کامل متعلق به شما است و می توانید مدیریت کاملی بر روی آن داشته باشید و برای توسعه آن، محدودیتی نخواهید داشت.
به هر حال، هر کدام را که انتخاب کنید، به نظر من استفاده از یک قالب آماده می تواند شروع مناسبی باشد. شما به مرور شروع می کنید به تغییر دادن کدهای آن و با دیدن نتایج و همچنین نظرات کاربران، به مرور آن را تغییر می دهید. با دستکاری بخش های مختلف آن، کدنویسی را به طور عملی یاد خواهید گرفت (البته با خواندن سایت های آموزش برنامه نویسی در مورد تگ ها و ...).
همچنین توصیه می کنم در مورد وردپرس نیز کمی تحقیق کنید (یک CMS برای طراحی سایت).
هر کدی که استفاده می کنید را ابتدا بر روی کامپیوتر شخصی خود تست کنید و بعد آن را در وبلاگ یا سایت اصلی قرار بدهید.

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط t.b.z

طراحی وبلاگ....

#3
سلام ادمین جان ممنون از توجهت....
اره دیگه کدهاشون یکیه...

خب من تسلط کاملی ندارم برا همین ی وبلاگ دارم از چند ماه پیش فعلا رو اون تمرینمیکنم..چون چیزی ندارم بذارمتو سایت برا همین سایت ایجا کنم.خالی میمونه دیگ..خخخخ

خب مثلا تونستم چتا چیز اضافه کنم ب وبلاگم..مثلا چنتا عدد رو همینجوری زدم دیدم اره نمایش داده شد بعد اونارو تو دوتا جدول نوشتم..
در ضمن وقتی تو نمایه وبلاگم میرم تو کدهاش..اصن چیزی سر در نمیارم..بجز<html> و<body>
ها ..همش هم انگلیسیه ادم گم میشه توشون..خخخخ
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان