انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 1 رای - 4 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونه برای مشتریان و کارفرمایان خود قهرمان باشید

چگونه برای مشتریان و کارفرمایان خود قهرمان باشید

#1
   

چگونه برای مشتریان خود قهرمان باشید
محتوای سودمند به محتوایی می گویند که مشتریان شما واقعا به آن احتیاج دارند. و این مورد برای کاربران موبایلی وب سایت بسیار مهمتر است.

موضوع محتوا بستگی به شرایط دارد و کارفرمای شما به آن احتیاج دارد و شما آن را برایشان فراهم می نمایید. متن سودمند به متنی می گویند که اکثرا کاربران موبایل شما به آن احتیاج دارند و الیته برای کاربران کامپیوترهای معمولی مناسب باشد.

این اطلاعات را جلوی دید بگذارید:

شماره تلفن
منوها
ساعات کاری
مواردی که مشتریان شما نیاز دارند در مورد شما بدانند
لینک به فرم سفارش
زمانی که شخصی سوالی دارد و یا قصد دارد خواسته ای را مطرح نماید، ممکن است از طریق تبلت و یا موبایل این کار انجام شود. آیا شما قادر به راهنمایی فرد هستید؟

شما یک مشتری عالی دارید. مشتریان شما را دوست دارند و شما نیز همینطور. ایشان به شما مراجعه می نمایند چون شما را به عنوان یک متخصص قبول دارند.

آیا به این دلیل است که شما یک لوگو با طراحی مناسب دارید؟ آیا به این دلیل است که شما هزینه های بسیاری بابت تبلیغات می پردازید؟ البته که نه. زیرا شما مشکلی که ایشان دارند را حل می نمایید.

چگونه قصد دارید مشتریان جدیدی جذب نمایید؟ تبلیغات؟ طراحی لوگوی جدید؟ البته که انجام این موارد به تقویت برند شما کمک می نماید. اما، آیا انجام این کارها منجر به جلو افتادن شما از رقبا می شود؟

چیزی که باعث جذب مشتریان جدید می شود مواردی است که باعث آسان تر شدن زندگی شان می شود. مطالبی است که سایر کاربران آن را دوست دارند و به اشتراک می گذارند.

این زمانی است که محتوای سودمند نقش خود را بازی می نماید. محتوایی که مشکلات کاربران و مشتریان را حل می نماید و در ازای آن هیچ انتظاری ندارد. به عنوان مثال برای شما چند مثال از محتوای سودمند می آورم:

یک ویدئو در مورد نگهداری از گل ارکیده
یک مطلب در مورد آماده سازی خانه برای زمستان
یک محاسبه گر و مبدل رهن خانه
و این موارد محتوای سودمند نیستند:

یک تبلیغ برای نگهداری از ارکیده
تبلیغ عایق سازی لوله ها در تلویزیون
ارسال پیغام گروهی به کاربران در LinkedIn در مورد پایین بودن نرخ ها
در مورد تماس هایی که روزانه دارید فکر نمایید و یا ایمیل هایی که روزانه به آن پاسخ می دهید. چه سوالاتی معمولا توسط مشتریان شما پرسیده می شود؟ آیا می توانید پاسخ به سوالات آنان را در قالب یک ویدئو و یا مطلب در سایت قرار دهید. محتوای سودمند موردی است که شما را از موارد آزار دهنده متمایز می سازد. و باعث می شود شما به عنوان منبعی شناخته شوید که مشتریان شما آن را به اشتراک می گذارند. مخصوصا در شبکه های اجتماعی که باعث بالا رفتن اعتبار شما می گردد.
لینک منبع:
چگونه برای  کارفرمایان خود قهرمان باشید

 

 
پاسخ
 سپاس شده توسط admin ، شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان