انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 1 رای - 4 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آموزش چگونگی پیدا کردن کدهای بخشی از یک صفحه html بر روی اینترنت

آموزش چگونگی پیدا کردن کدهای بخشی از یک صفحه html بر روی اینترنت

#1
سلام.
حتما براتون زیاد پیش اومده که یک صفحه از یک وب سایت رو دیدید و بخشی از اون براتون جالب بوده و دوست داشتید که بدونید اون صفحه چطوری نوشته شده تا شما هم از آن شیوه کدنویسی استفاده کنید. 
در اینجا به شما یک روش معرفی می کنم که می توانید به راحتی کدهای اون صفحه رو ببینید و دقیقا و به راحتی بتوانید کدهای بخش مورد نظرتان از کل صفحه را تشخیص بدهید.
معمولا گفته می شود که مثلا اگر مرورگر شما، opera است، صفحه مورد نظر را در مرورگر خود باز کرده و سپس با موس کلیک سمت راست نموده و گزینه Source را بزنید تا در یک صفحه جدید، کدهای آن صفحه نمایش داده شود. ولی در این هنگام شما در حجم زیادی از کدها سرگردان می شوید و باید وقت زیادی را برای یافتن کدهای آن بخش از صفحه، تلف کنید. من به شما روش بهتری را معرفی می کنم تا مستقیما، کدهای همان بخش مورد نظرتان به شما نمایش داده شود.
ابتدا مرورگر اینترنت chrome (ساخت شرکت گوگل) را نصب کنید. سپس صفحه مورد نظر را در این مرورگر، باز کنید. سپس بر روی بخش مورد نظرتان، با موس کلیک سمت راست کرده و گزینه Inspect element را انتخاب کنید. تمامی کدهای صفحه نمایش داده می شود اما دقیقا کدهای بخش مورد نظر شما به صورت انتخاب شده نمایش داده می شود تا دقیقا شما آنها را پیدا کنید.
 
bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط ali ، شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان