انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 1 رای - 3 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آموزش ستونی کردن زیرانجمن ها

آموزش ستونی کردن زیرانجمن ها

#1
سلام.
حتما تا حالا دیدین که اکثر انجمنها ، در صفحه اصلی انجمن ، زیرانجمن ها رو به صورت ستونی نمایش دادن . امروز بهتون آموزش میدم که چطور زیر انجمن ها رو به صورت ستونی نمایش بدهید .
ابتدا باید به قسمت ویرایش قالب انجمن بروید ، سپس به بخش Forum Bit Templates می روید و آنگاه به بخش ویرایش forumbit_depth3 باید بروید . تمامی کدهای این بخش را پاک کنید و سپس کدهای زیر را به جای آنها کپی کنید :

کد:
<div style="float:right; width:50%; overflow:hidden;">{$statusicon} <a href="{$forum_url}" title="{$forum_viewers_text}">{$forum['name']}</a>  |  <span dir="rtl" style="color: rgb(153, 153, 153);" title="(موضوع،ارسال)">({$forum['posts']}،{$forum['threads']})</span></div>

تغییرات را ذخیره کنید .
همچنین باید در بخش Forum Bit Templates ، به قسمت forumbit_subforums بروید و کدهای اون قسمت رو پاک کرده و سپس کدهای زیر رو بنویسید :

کد:
<br/>{$lang->subforums}<br /><ul class="alt_forumlar">{$sub_forums}</ul>

و تغییرات رو ذخیره می کنید .
اکنون تمامی زیر انجمن ها به صورت ستونی نمایش داده می شوند . علاوه بر این کنار هر زیر انجمن ، تعداد موضوعات و پست ها هم نمایش داده خواهد شد .

ممکن است تنها تعداد 2 زیرانجمن نمایش داده شود ، کسانی که چنین مشکلی دارند باید بخشی از تنظیمات انجمن را تغییر بدهند ، برای این منظور در کنترل پنل مدیر کل ، به قسمت ((پیکربندی)) بروید و سپس بر روی گزینه Forum Home Options کلیک کنید . در قسمت Subforums to show on Index listing ، عدد نوشته شده را به تعداد زیرانجمنی که دوست دارید نمایش داده شود ، تغییر بدهید .
book
bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط md3848 ، شماره مجازی امارات

آموزش ستونی کردن زیرانجمن ها

#2
این کارا رو کردم »»»درست هم شد »»دمت گرم   ولی»»» عکس زیر رو ببین »»»»»این کلمه ی "زیر انجمن ها:" رو مخ هستش

 
   
 
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم Heart
تو میکروکنترلرها امری بود در خدمتیم Blush
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان