انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ساخت تابلو فروشگاهی به چه صورت هست؟

ساخت تابلو فروشگاهی به چه صورت هست؟

#1
 
اگر کمی در شهر قدم بزنید، می بینید که اکثر فروشگاه ها تابلویی دارند که نوع کسب و کار آنها را معرفی می کند. هر چه تابلوهایی که برای درب فروشگاه ساخته می شود جذابیت بیشتری داشته باشد، می توان مشتریان بیشتری را جذب آن فروشگاه کرد. اما نکته ای که در اینجا حائز اهمیت است این است که اگر از اکثر افرادی که در خیابان ها در حال عبور هستند بپرسید که چه تعداد از این بیلبوردها در حافظه آنها باقی مانده است، چه پاسخی می گیرید؟
 
هنگام بررسی پاسخ افراد، متوجه خواهید شد که آنها معمولاً یکی دو مورد از این نشانه ها را به خاطر می آورند. تابلوهایی که توسط مشتریان به یادگار مانده معمولا در دسته تابلوهای موفق قرار می گیرند، چرا که با جذابیت گرافیکی تابلوی خود توانسته اند به این جایگاه دست یابند.
 
ساخت تابلوی مغازه موفق
موفقیت تابلو مغازه تا حد زیادی به دلیل طراحی اولیه آن توسط طراح است، به طوری که امروزه و در سراسر جهان برای طراحان ماهر ارزش بالایی قائل هستند و هیچکس نمی تواند این مهم را نادیده بگیرد، زیرا داشتن یک حق و ایده و طراحی اولیه خلاقانه می تواند باعث شود تابلوی مغازه شما بیشتر با مخاطبان ارتباط برقرار کند.
 
بسیاری از تابلوهایی که برای فروشگاه ها و مغازه ها تدارک دیده شده است، علاوه بر عدم جذابیت، چهره آن فروشگاه را نیز بسیار زشت کرده و آلودگی بصری را نیز برای شهر به ارمغان آورده است. معمولاً در این تابلوهای زشت هماهنگی و ارتباطی بین کسب و کاری که در داخل فروشگاه انجام می شود و مضامین و تصاویر روی این تابلوها وجود ندارد و از اشکال و طرح هایی استفاده می شود که بسیار تکراری و بر روی تابلوهای فروشگاهی متفاوت و متفاوت است. به طور مکرر استفاده می شود.
 
قطعات اساسی موجود در تابلوهای مغازه
استفاده از لوگوی فروشگاه که از قبل با توجه به نوع کسب و کار طراحی شده و از موارد مهم برای شناسایی نوع فروشگاه محسوب می شود.
نام فروشگاهی که باید عنوانی منحصر به فرد، جذاب و خلاقانه برای هر فروشگاهی باشد تا به راحتی در ذهن مخاطب باقی بماند.
برای دسترسی بیشتر و ارتباط سریعتر بین مخاطب و فروشگاه، شماره تلفن فروشگاه روی تابلو درج شود.
انتخاب طرح مناسب تابلو فروشگاه
طراح از همان ابتدا باید با ذهن خلاق خود، با توجه به نوع کسب و کار، با رنگ بندی و چیدمان مناسب، پلان مناسبی را طراحی کند. زیرا استفاده از انواع رنگ ها در ترکیب بندی های اصلی تابلوهای تبلیغاتی باعث افزایش جذابیت و گیرایی تابلو اصلی می شود و امروزه همانطور که می دانید روانشناسی رنگ ها مهمترین نکته ای است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید.
 
انتخاب عنوان مناسب برای تابلوی فروشگاه
انتخاب عنوان مناسب و جذاب یکی از مهم ترین عوامل یک نشانه موفق است، چرا که اگر عنوان مناسبی را انتخاب نکنید، نمی توانید از تابلوی مغازه خود انتظار تبلیغ سازنده داشته باشید. طراحان با تجربه به این گزینه مهم توجه ویژه ای دارند تا محتوای تبلیغاتی تابلو به شکلی باشد که بتواند مفهوم اصلی را به راحتی به خواننده منتقل کند.
 
انتخاب نوع تابلو فروشگاه
در حال حاضر تنوع زیادی در بازار برای سفارش تابلوی فروشگاهی جذاب وجود دارد که می توانیم بر اساس طرحی که در نظر داریم متناسب با حوزه کاری خود بهترین نوع آن را برای فروشگاه خود انتخاب کنیم.
 
انواع تابلوهایی که می توانیم برای فروشگاه استفاده کنیم:
 
تابلوهای چوبی به تابلوهای ترم وود معروف هستند که زیبایی خاصی به درب مغازه شما می بخشد و علاقه مندان به عناصر مرتبط با طبیعت را به خود جذب می کند. تخته های چوبی برای مناطقی که رطوبت بالایی دارند مناسب نیستند و در صورت استفاده باید از پوشش های ضد آب برای آن ها استفاده کرد.
مطالب مرتبط: انواع SMD در تابلوسازی
ساخت تابلوی مغازه چوبی
 
تابلوی جلو مغازه استیل یکی از باکیفیت ترین و بادوام ترین تابلوهایی است که از قدیم الایام به عنوان تابلو مغازه مورد استفاده قرار می گرفته است. در مورد طول عمر پانل ها، این پنل از طول عمر نسبتا بالایی برخوردار است. پانل های فولادی همیشه طرفداران زیادی داشته اند، اما با این وجود، در آب و هواهایی که رطوبت بالاست، چندان محبوب نیستند. زیرا اگر فولاد از کیفیت پایینی برخوردار باشد، مشکلاتی مانند زنگ زدگی و سایش به وجود می آید.
تابلو فلکسی فیس یا فلکسی یکی از تابلوهای تبلیغاتی پرطرفدار است که با نور مهتاب روی تابلو روشن می شود و می توان طرح ها و رنگ های بسیار زیبا و متنوعی را روی آن پیاده سازی کرد.
 تابلوی مغازه ارزان آلومینیومی یا یکی از جدیدترین مدل تابلوها و متداول ترین تابلوهای جلو مغازه می باشد که از پرطرفدارترین و پرفروش ترین تابلوها می باشد. این متریال کاملا منعطف بوده و می توان طرح های مختلفی را روی آنها پیاده سازی کرد.
 
نوع دیگری از تابلوهایی که در جلوی مغازه ها به چشم می خورد تابلوی کامپوزیت است. مقاومت بالای کامپوزیت، انعطاف پذیری و زیبایی آن باعث شده است که به عنوان یکی از تابلوهای مناسب فروشگاه مورد استفاده قرار گیرد. ایجاد طرح های هندسی و نامنظم با کامپوزیت ها زمینه را برای زیباسازی سردر مغازه ها فراهم کرده است. کامپوزیت برای هر آب و هوایی مناسب است و زیبایی خود را برای مدت طولانی حفظ می کند. همچنین در رنگ های متنوع قابل تولید و عرضه می باشد.
تابلوی یکی از تابلوهای مغازه ارزان قیمت است. این نوع تابلوهای تبلیغاتی به دلیل قیمت بسیار مناسب، وزن سبک، قابلیت حمل آسان و مصرف کم انرژی مورد تقاضای بالایی هستند.
 
کیفیت مواد اولیه ای که در ساخت تابلوهای تبلیغاتی استفاده می شود بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد. به گونه ای که متریال مورد استفاده در ساخت تابلوها باید در برابر انواع شرایط آب و هوایی استاندارد بوده و از مقاومت خوبی برخوردار باشد. در صورت عدم استقامت و دوام بالا در برابر انواع شرایط محیطی، ساخت تابلو بیهوده تلقی می شود. به همین دلیل در بیش از هر موضوع دیگری مقوله کیفیت باید مورد توجه قرار گیرد.
 
سفارش ساخت تابلو مغازه
تابلوسازی نامور یکی از شناخته شده ترین تابلوسازی ها در تهران و کشور می باشد. رمز موفقیت این تابلو، استفاده از بهترین مواد موجود در بازار برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی به ویژه تابلوهای فلکسی شامل: روکش کامپوزیت، رنگ دلخواه مشتری، شاسی فلزی، زیرسازی با لنز پی وی سی و اس ام دی و استفاده از چاپ است. . UV دارد و ... می داند.
 
شرکت تابلوسازی نامور با چندین سال سابقه در زمینه طراحی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی می تواند با هر میزان بودجه پاسخگوی تمامی نیازهای شما باشد. آن چیزی است که شما در نظر گرفته اید. استفاده از مرغوب ترین متریال ها و طراحی های چشمگیر و جذاب از افتخارات این مجموعه تابلوسازی است.
 
اگر به دنبال تابلوسازی معتبر هستید، می توانید یک بار تجربه سفارش از مجموعه ما را امتحان کنید تا برای همیشه مشتری دائم ما شوید. برای اطلاعات بیشتر می توانید با استفاده از شماره های موجود در سایت از خدمات مشاوره رایگان ما استفاده کرده و تابلوی تبلیغاتی مورد نظر خود را خریداری نمایید.
 
مراحل ساخت تابلو مغازه چیست؟
زمانی که قصد ساخت تابلو مغازه را دارید اما با جزئیات انتخاب تابلوی مناسب برای کسب و کار خود آشنا نیستید، بهتر است کار ساخت تابلو را به یک گروه معتبر بسپارید. گروه تابلوسازی نامور به دلیل استفاده از دانش و تخصص تابلوسازان و کارشناسان با تجربه در این زمینه بسیار موفق بوده است.
 
کارشناسان این مجموعه در خصوص انتخاب پنل مناسب برای مشتری مشاوره می دهند. پس از این مرحله تابلو وارد مرحله ساخت می شود و به تابلوسازان سپرده می شود. این افراد برای ساخت یک تابلو با کیفیت مراحل زیر را طی می کنند:
 
رفتن به مغازه و تعیین سایز تخته مناسب با محیط و جلوی مغازه
استفاده از نرم افزارهای مختلف اتوکد، تری دی مکس و کورل برای طراحی پنل
طراحی حروف و برش آنها بر روی پلکسی یا ورق های فلزی
به حروف هایلایت شده نور اضافه کنید
خط کشیدن زیر حروف به سلیقه مشتری
نصب تابلو تبلیغاتی و انتقال سیم های اضافی آن به پشت تابلو
اطمینان از عملکرد تابلو و در صورت لزوم رفع عیوب احتمالی آن
ارائه خدمات پس از فروش
کدام متریال برای ساخت تابلو مغازه مناسب است؟
امروزه بسیاری از مواد به کار رفته در ساختار پانل ها از کشورهایی مانند کره و چین وارد می شود که در این میان انواع کره ای از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. البته این مواد در کشور ما نیز تولید می شوند و کیفیت قابل قبولی دارند.
 
حالا انتخاب با مشتری است. اگر نیاز مشتری داشتن یک پنل مقاوم با دوام و روشنایی بالا است که چندین سال نیاز به تعمیر نداشته باشد باید از متریال کره ای مرغوب استفاده شود. به این ترتیب خیالش از بابت تعمیر و نگهداری پنل راحت می شود و هزینه کمتری برای تعمیرات بعدی خواهد داشت.
 
مزایای ساخت بیلبورد
بدون شک ساخت تابلو تبلیغاتی با طراحی مناسب دارای مزایایی است که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم:
 
معرفی دائمی برند در محل فروش
داشتن یک ابزار تبلیغاتی مقرون به صرفه
ایجاد جلوه بصری و نمای زیبا در محل کسب و کار
به عنوان راهنما برای افرادی که به دنبال محصولات و خدمات خاص هستند استفاده می شود
ساخت علائم محیطی
رعایت چه نکاتی در ساخت تابلو مغازه باعث افزایش فروش می شود؟
حتی اگر تابلوی مغازه از باکیفیت ترین متریال ساخته شده باشد اما یک سری نکات رعایت نشود، نمی تواند وظیفه اصلی خود یعنی تبلیغ برند را به خوبی انجام دهد. برخی از این نکات عبارتند از:
 
محتوای تبلیغاتی تابلو را با محصولات و خدمات فروشگاه مطابقت دهید
یکی از مهم ترین نکات در سفارش بهترین تابلو مغازه، استفاده از محتوای تبلیغاتی مناسب برای آن است. این محتوا باید با محصولات و خدمات فروشگاه شما مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال اگر کار شما در زمینه تهیه غذا و رستوران است، بهتر است در متن تابلو تبلیغاتی خود از تصاویر و متن های مرتبط با این حرفه استفاده کنید.
 
عدم استفاده از طرح های شلوغ و رعایت سادگی و زیبایی طرح
طراحی شلوغ و نامرتب علاوه بر اینکه فضای زیادی را در تابلوی شما اشغال می کند، قادر به جلب نظر مشتری نیست. زیرا مخاطب تنها چند ثانیه فرصت دارد تا تابلوی شما را ببیند و سپس عبور کند. از این رو پیشنهاد می کنیم با انتخاب یک طرح تخته مناسب جلوه خوبی به کسب و کار خود بدهید.
 
خوانایی و جذاب بودن محتوای تبلیغاتی را رعایت کنید
متن هر تابلو فروشگاهی اگر اندازه مناسبی داشته باشد و با فونت های زیبا نوشته شده باشد می تواند نظر مشتری را به خود جلب کند زیرا خوانایی و گیرایی این تابلو از این طریق بسیار افزایش می یابد.
 
تصاویر مناسب را انتخاب کنید
هر تابلویی علاوه بر نمایش متن آگهی می تواند با نمایش تصاویر کالا و خدمات تاثیر خوبی در ذهن مخاطب بگذارد. بنابراین پیشنهاد می کنیم این نکته مهم را فراموش نکنید.
 
از عنوان مناسب برای تابلو استفاده کنید
بدون شک وقتی شروع به خواندن یک مقاله می کنید، ابتدا با عنوان موضوع متوجه موضوع اصلی مقاله می شوید و متوجه می شوید که قرار است در مورد چه چیزی بیاموزید. تابلوی مغازه هم همینطور است. اگر این هیئت عنوان مناسبی نداشته باشد نمی تواند نقش خوبی در رونق کسب و کار و در نهایت رونق آن داشته باشد.
 
رعایت حالت های دو بعدی و سه بعدی در تابلو فروشگاه
تابلوی مغازه علاوه بر خوانایی از نمای جلو، بسیار مهم است تا مخاطب بتواند متن آن را از نمای کناری بخواند. برای این کار بهتر است حالت های دو بعدی و سه بعدی را به خوبی رعایت کنید.
 
از رنگ های جذاب و زیبا استفاده کنید
رنگ یکی از عواملی است که تاثیر بسزایی در دیده شدن تابلوهای تبلیغاتی دارد. بنابراین در این راستا آشنایی با روانشناسی رنگ ها بسیار ضروری است. تابلوسازان گروه تابلوسازی نامور با این موضوع آشنایی کامل دارند و می توانند در این زمینه به شما کمک کنند. لذا پیشنهاد می کنیم با این مجموعه تماس گرفته و از خدمات رایگان آن استفاده نمایید.
 
نورپردازی را به عنوان یکی از عوامل جذاب پنل فراموش نکنید
یکی از راه های 100% نمایان شدن تابلو، استفاده از نور مناسب در تابلوهای تبلیغاتی است. امروزه این ویژگی به شکل باشکوه تری پیاده سازی می شود تا تاثیر آن در جلب توجه مشتری افزایش یابد. به این ترتیب تابلوی شما با تابلوی رقبای شما کاملا متفاوت خواهد بود. امروزه این نورپردازی با استفاده از لامپ های SMD و قرار دادن آنها به صورت سری و موازی پشت سر هم انجام می شود.
 
برای انتخاب نورپردازی مناسب برای تخته خود دقت کنید. در غیر این صورت نه تنها به هدف تبلیغ محصول نخواهید رسید بلکه ممکن است با روشنایی خسارات زیادی به عابران و رانندگان وارد کنید.
 
 
نصب برد در مکانی با زاویه دید مناسب
بعد از طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی مهمترین نکته در مورد آن انتخاب محل مناسب برای نصب تابلو می باشد. تابلوی شما باید جلوی دید مشتری باشد تا بتواند کسب و کار شما را به نحو مطلوبی نشان دهد. بنابراین بهتر است این کار را به متخصصان بسپارید.
 
انتخاب طرح های گرافیکی خوب برای تابلوهای مغازه
توجه به گرافیک محیطی در تابلوها از جمله مواردی است که در معرفی کسب و کار شما به مخاطب بسیار مهم است. بنابراین پیشنهاد می کنیم این نکته ضروری را در نظر بگیرید.
 
اطلاعات تماس را برای اطلاعات مشتری وارد کنید
یکی از موثرترین راه ها برای ارتقای یک کسب و کار، باز کردن کانال های ارتباطی برای مشتریان است. با توجه به اینکه یک تابلو فروشگاه به صورت 24 ساعته در معرض دید عموم قرار می گیرد، درج شماره تماس و ساعات کاری فروشگاه در این تابلو می تواند تاثیر بسزایی در جذب مشتری با تابلوی فروشگاه و افزایش فروش داشته باشد.
 
بنابراین اگر از این امر مهم غافل شده اید، پیشنهاد می کنیم یک بار این روش را امتحان کنید.
 
تعامل مستقیم هیئت مدیره با مشتری
همانطور که قبلا ذکر شد تابلو مغازه قابلیت تعامل مستقیم با مخاطب را دارد. اگر نکات بالا را در نظر بگیرید به خوبی متوجه این موضوع خواهید شد.
 
معرفی محل کسب و کار با تابلو مغازه
تابلوهای مغازه علاوه بر جنبه تبلیغاتی خود مانند شناسنامه یا پلاک منزل، محل مغازه را معرفی کرده و به آن هویت می بخشد. بنابراین تابلوهای مورد نظر باید طراحی و جلوه مناسبی داشته باشند.
 
پس از در نظر گرفتن عواملی مانند کیفیت و مدرن بودن محصول، تبلیغات و معرفی آن به مشتری بر عهده بیلبورد خواهد بود. این تابلو می تواند به فروشگاه شما اعتبار و هویت ببخشد و در موقعیت های مختلفی مانند موارد زیر مورد استفاده قرار گیرد:
 
تابلو لباس فروشی، تابلو مغازه سوپرمارکت، تابلو مغازه املاک، تابلو میوه فروشی، تابلو طلافروشی، تابلو کتابفروشی، تابلو مغازه سوپر پروتئین، تابلو مغازه لوازم ورزشی و غیره.
 
آخرین کلمه
 
در این مقاله مراحل ساخت تابلو مغازه توضیح داده شد و نکات لازم برای انتخاب تابلوی موثر در تبلیغات مطرح شد. بنابراین، مراحل پیچیده ساخت یک بیلبورد را درک می کنید.
 
با این وجود مجموعه تابلوهای نامور این مژده را به شما می دهد که با هزینه بسیار کم می توان انواع تابلوهای فروشگاهی را تهیه کرد. بنابراین بهتر است ضمن تماس با این مجموعه و استفاده از مشاوره رایگان، سفارش خود را جهت ساخت تابلوی مناسب ثبت نمایید.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان