انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دستگاه شیرینگ کابینی چیست و چه کاربردی دارد؟

دستگاه شیرینگ کابینی چیست و چه کاربردی دارد؟

#1
شیرینگ پک کابینی مناسب برای بسته بندی محصولات مختلف اعم از جعبه های کوچک و با وزن کم (بسته های چای، شیرینی، شکلات، اسباب بازی، تخم مرغ، نان، غذاهای بیرون بر و...) می باشد. به خاطر خاصیت جمع شوندگی فیلم شرینگ در این محصول باعث می شود، تا فیلم شیرینگ به راحتی به شکل جعبه مورد نظر در آمده، و بر روی آن قرار بگیرد. جنس فیلم دستگاه شیرینگ شیرزاد از POF. PVC با ضخامت های متفاوت می باشد. شیرینگ پک کابینی تولید شده در گروه تولیدی شیرزاد ماشین البرز به صورت رومیزی و ایستاده طراحی و برای فروش به بازار عرضه می شوند.
عملیات پیچیدن سلفون به دور محصول و گذاشتن آن درون کابین و برداشتن آن به صورت دستی و توسط اپراتور انجام می گیرد.
مشاوره خرید شیرینگ پک: ۰۹۱۲۱۱۶۷۶۸۳
[عکس: 9b434b37cd9a4daea714c74a66b6792e.jpg]
دستگاه شیرینگ کابینی
دستگاه شیرینگ کابینی برای بسته بندی محصولات مختلف در صنایع بسته بندی و به شکل دستی استفاده می شود. این دستگاه های شیرینگ به شکل میزهایی هستند که قسمتی برای قرار دادن محصول دارند. دستگاه شیرینگ کابینی با استفاده از گرمای ایجاد شده توسط المنت های برقی اقدام به گرم کردن نایلون برای پیچیدن نایلون دور محصول می شوند. در ادامه در خصوص نحوه کار دستگاه بسته بندی شیرینگ کابینی توضیح خواهیم داد.
کاربرد دستگاه شیرینگ کابینی
دستگاه شیرینگ کابینی به دلیل کوچک بودن ابعاد آن نسبت به دستگاه شیرینگ تونلی، بیشتر در کسب و کارهای کوچک، قنادی‌ها، فروشگاه‌ها، انتشاراتی‌ها و کتابفروشی‌ها و به طور کلی هر کسب و کاری که نیاز به پلمپ و بسته بندی جمع و جور محصولات دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. بعضی از دستگاه‌های شیرینگ کابینی، کانوایر دار هستند، یعنی یک نوار نقاله کوچک کنار دستگاه تعبیه شده است که محصول را به داخل دستگاه هدایت می‌کند و پس از اتمام عملیات بسته بندی، محصول شیرینگ شده را خارج می‌کند.
قیمت دستگاه شیرینگ پک کابینی
قیمت دستگاه شیرینگ کابینی علاوه بر نوسانات موجود در بازار ممکن است، عوامل دیگری اعم از نوع دستگاه، قابلیت های شیرینگ کابینی، ابعاد، جنس بدنه و... وجود دارد، که در تعیین قیمت نهایی محصول تأثیرگذار می باشد.
بهتر است، هنگام خرید شیرینگ پک کابینی به نکات زیر توجه داشته باشید.
یکی از موارد بسیار مهم در رابطه با این محصول این است، که آشنایی با قابلیت هایی که این دستگاه دارد، می تواند هنگام خرید کمک کننده باشد. در نظر گرفتن حجم تولید محصولات یک کارگاه، اندازه و سایز محصولات تولید شده است، چون اندازه کابین این دستگاه متغیر می باشد، و قابلیت تولید در ابعاد سفارشی مد نظر مشتریان وجود دارد. هم چنین باید از اول حجم تولید خود را بررسی کنید، تا در صورتی که نیاز به بسته بندی محصولات بیشتری داشتید، با سرعت دستگاه در انجام این امر با مشکل رو به رو نشوید. حتماً به نوع سوخت دستگاه براساس نیاز و شرایط خود نیز دقت کنید.
[عکس: %D8%B4%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF%20%D9%BE%DA%A9.jpg]
نحوه کار دستگاه شیرینگ کابینی
نحوه کارکرد دستگاه شیرینگ کابینی بدین صورت است که ابتدا اپراتور رول پلاستیک متناسب با محصول را در قسمت رول بازکن قرار داده و از مسیر در نظر گرفته شده عبور می دهد. سپس میزکشویی رول را بر اساس عرض محصول به گونه ای قرار می دهد که پس از انجام عملیات دوخت و برش ضایعات ایجاد شده در قسمت بیرونی دوخت و به سمت اپراتور قرار گیرد. پس از آن، اپراتور قبل از دوخت لایه رویی پلاستیک دو لا را بر روی میز با دست بالا گرفته و محصول را در وسط دو لایه قرار داده و با دست به سمت قسمت دوخت حرکت داده و آن را در جایگاه دوخت قرار می دهد. در این هنگام با ایجاد خلاصی های لازم در اطراف دوخت اقدام به پایین آوردن دسته کابینی دوخت می نماید. در این لحظه در داخل کابین جریان هوای گرم برقرار شده و دوخت و شیرینگ را همزمان صورت داده و پس از مدت زمان لازم کابین دستگاه شیرینگ از روی محصول بالا رفته و اپراتور می تواند محصول شرینگ شده را با دست از داخل دستگاه شیرینگ کابینی خارج نماید. این کار به صورت متناوب توسط اپراتور صورت می گیرد. لازم به ذکر است در زمانی که دوخت دستگاه به دلیل عدم کارکرد متناوب یا خاموش بودن دستگاه سرد شده است، اپراتور باید دو الی سه بار دسته دوخت را پایین آورده تا گرم شود. بعد از اتمام عملیات شیرینگ درب آهن ربایی دستگاه شیرینگ کابینی به شکل خودکار باز شده و می‌توانید بسته را بردارید.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان