انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ديجيتال مارکترها چگونه از هوش مصنوعي براي افزايش تبديل استفاده مي کنند؟

ديجيتال مارکترها چگونه از هوش مصنوعي براي افزايش تبديل استفاده مي کنند؟

#1
به نقل از وب سایت digitalcommerce360.com
بازاریابان دیجیتال از هوش مصنوعی و بیگ دیتا برای شناسایی و بازاریابی برای مصرف کنندگان با ترجیحات مشابه استفاده می کنند. هر چه نرم افزار یادگیری ماشین داده های تجاری بیشتری دریافت کند، پیش بینی های آن بهتر است. خرده‌فروش آنلاین سلامت حیوانات خانگی، فین، شبکه گسترده‌تری را برای دستیابی به مشتریان جدید بدون خرج کردن زیاد ایجاد می‌کند.

افزایش نرخ تبدیل با کمک گرفتن از هوش مصنوعی
طبق نظرسنجی خرده فروشان در فوریه 2023، خرده فروشان آنلاین در بازاریابی دیجیتال برای افزایش تبدیل سرمایه گذاری می کنند. بیش از نیمی از خرده فروشان (55٪) گفتند که قصد دارند در سال 2023 بر سرمایه گذاری های بازاریابی دیجیتال تمرکز کنند. به علاوه، 40٪ از خرده فروشان گفتند که بازاریابی دیجیتال کلیدی برای ایجاد تبدیل است.

مایکل رنز، رهبر جهانی فناوری خرده‌فروشی در شرکت مشاوره ارنست و یانگ، می‌گوید:
نقل قول:خرده‌فروشان نباید منتظر بمانند تا فناوری یادگیری ماشین را در استراتژی بازاریابی خود پیاده‌سازی کنند.
Renz به خرده فروشان توصیه می کند که با ایجاد یک پلت فرم اطلاعات مشتری شروع کنند. CDP نرم افزار بازاریابی است که داده های مشتری شخص اول را برای ایجاد یک نمای واحد از هر مشتری جمع آوری می کند.

رنز همچنان ادامه می دهد:
نقل قول:گام دوم این است که یک پلت فرم اتوماسیون بازاریابی برای ردیابی موفقیت کمپین‌های بازاریابی با تجزیه و تحلیل وجود داشته باشد. سپس خرده فروشان می توانند با مصرف کنندگان رابطه ایجاد کنند. و هوش مصنوعی به خرده فروشان کمک می کند تا رفتارهای خرید را درک کنند و می توانند احتمال پاسخ دادن به یک کمپین بازاریابی خاص، باز کردن ایمیل یا خرید چیزی را پیش بینی کنند.

هوش مصنوعی به معنای استفاده از حجم زیادی از داده ها برای تصمیم گیری است. فین در حال بهره برداری از داده های پروکسیما از بیش از 15000 کسب و کار و خرده فروش است که اطلاعات پایگاه داده مشتریان را با یکدیگر به اشتراک گذاشته اند.
برندهای کوچکتر اطلاعات مشتریان خود را با هم ترکیب کردند. خرده فروشان همچنین دسترسی پروکسیما را به داده های رمزگذاری شده از سرویس ایمیل و ارائه دهندگان پیامک خود فراهم کردند.

پربازده ترین روش های دیجیتال مارکتینگ در سال 2023
سئو وب سایت را می توان اولین مورد این لیست دانست. البته سفارش تولید محتوا حرفه ای و استفاده آن در سئو باعث فروش بیشتر خواهد شد. در رتبه دوم می توان تبلیغات در گوگل را قرار داد.

3 عبارت که باید راجع به آنها مطالعه کنید
علی هدایتی
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان