انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ویژگی های دوربین های مداربسته دید در شب

ویژگی های دوربین های مداربسته دید در شب

#1
از آنجایی که دوربین مدار بسته اغلب برای نظارت در شب مفید هستند و اغلب اتفاقاتی در شب رخ می دهد. بهتر است هنگام خرید دوربین مداربسته به «دوربین دید در شب» توجه کنید. در این مقاله سعی کردیم نحوه نصب دوربین IR، افزایش دید در شب، معایب و مزایای دوربین های مدار بسته دید در شب را بررسی کنیم.

تشخیص تصویر با دوربین مداربسته مادون قرمز
دوربین مداربسته دید در شب با کمک سنسور مادون قرمز (IR) و LED ها قادر است هر گونه حرکت مشکوک را در تاریک ترین مکان ها به یک منطقه خاص ثبت کند. در پایین دوربین مداربسته مادون قرمز، لامپ هایی قرار دارند که نور مادون قرمز را منعکس می کنند که تا حدودی جمع آوری و تقویت می شود تا بتوانیم تصویر را به وضوح ببینیم.
این لامپ ها نور مورد نیاز برای ضبط تصاویر را بدون مشخص کردن محل دوربین مداربسته تامین می کنند.

نصب نظارت تصویری با دید در شب
نکته مهم در مورد دوربین های جاسوسی دید در شب نحوه نصب و استفاده از این دوربین های جاسوسی است زیرا یک خطای جزئی در نصب ممکن است کیفیت تصویر مورد نظر مشتری را ارائه نکند.

بنابراین برای دریافت بهترین کیفیت و وضوح تصویر در شب بهتر است موارد زیر را رعایت کنید:
  • از تابش مستقیم نور به لنز دوربین خودداری کنید
مراقب باشید در هنگام نصب دوربین را در جایی قرار ندهید که نور مستقیماً در معرض لنز باشد. زیرا نور مستقیم مانند نور خورشید روی لنز باعث تاری دید و کاهش کیفیت تصویر می شود.
اهمیت این موضوع برای کیفیت تصاویر دوربین بسیار مهم است. زیرا برخی از سارقان با استفاده از چراغ قوه یا نور زیاد می توانند دوربین را از کار بیاندازند. بنابراین سوال اینجاست که چگونه می توان دید و کیفیت دوربین های مداربسته را در شب افزایش داد؟ 
  • یک منبع مادون قرمز اضافی نصب کنید
می توانید از یک نور مادون قرمز اضافی در کنار دوربین مداربسته استفاده کنید تا در جایی که تاریکی کامل وجود دارد و چشم انسان قادر به دیدن آن نیست، نمای ایده آلی را به دست آورید.
با این کار شاهد خواهید بود که تصاویری رنگارنگ، روشن و با کیفیت خواهید داشت
  • شیشه لنز دوربین را تمیز نگه دارید
برای دستیابی به بهترین کیفیت تصویر در روز و شب، سعی کنید شیشه جلویی لنز دوربین مدار بسته را تمیز نگه دارید. به عنوان مثال حشرات و عنکبوت ها به دلیل علاقه زیادی که به دوربین های مداربسته و نور مادون قرمز دارند، در جلوی دوربین تارهایی می بافند که مانع دید می شوند. پس بهتر است حداقل دو تا سه بار در سال سطح دوربین مداربسته را تمیز کنید.

هنگام خرید دوربین دید در شب رنگی به چه نکاتی باید توجه کرد؟
هنگام خرید دوربین دید در شب وضوح دوربین دید در شب: یکی از مهم ترین نکات دوربین دید در شب رزولوشن آن است. بهتر است دوربین هایی که برای استفاده در فضای باز انتخاب می کنید وضوح بالایی داشته باشند.
محدوده دید در شب دوربین مدار بسته: برد دوربین فاکتور بسیار مهمی است که در بالا ذکر شد. توجه داشته باشید که محدوده اسمی در کاتالوگ کمی کمتر از برد مفید دوربین است.
زاویه دید دوربین دید در شب: اگر می خواهید دوربین دید در شب تمام زوایای محیط مورد نظر را پوشش دهد باید به زاویه دید دوربین توجه کنید. زاویه دید دوربین به شما کمک می کند مناطق وسیع تری را ببینید.


بازار بزرگ اینترنتی موصیفا ارائه دهنده انواع محصولات حفاظتی و امنیتی از جمله : انواع دوربین مداربسته، دزدگیر اماکن، دستگاه ضبط تصاویر دوربین مدار بسته، جک بازویی، هارد ، منبع تغذیه و ... است.

عزیزان میتوانند از طریق سایت موصیفا به نشانی: www.mosifa.ir از تمامی محصولات دیدن کنید و جهت سفارش اقدام کنید، همچنین می توانید برای مشاوره با شماره تماس 09380882726 تماس حاصل فرمایید.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان