انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
15 قدم برای شروع بدنسازی و فیتنس به صورت موفیت آمیر

15 قدم برای شروع بدنسازی و فیتنس به صورت موفیت آمیر

#1
وقتی از تعطیلات برمی گردیم، و پس از دیدن بدن های بسیار عضلانی در ساحل، همه ما تمایل داریم تصمیم های بلندپروازانه ای بگیریم تا چهره ای سکسی و جذاب نیز داشته باشیم. اما در حقیقت، تبدیل یک بدن چاق و چاق به بدنی عضلانی، متأسفانه ساده‌تر از انجام آن است! به همان اندازه که نظم و انضباط و کار لازم است، این امر مستلزم یک برنامه آموزشی است که پایدار باشد، در اینجا این است: در ادامه به معرفی 15 قدم برای شروع بدنسازی خواهیم پرداخت.
 
مرحله اول: هدف خود را مشخص کنید
حتی قبل از اینکه هالتر را بلند کنید یا یک جفت کفش ورزشی متقابل بخرید، باید بفهمید که چه می خواهید. آیا می خواهید در Fight Club شبیه برد پیت شوید؟ به آرنولد در کماندو؟ آیا رویای داشتن عضله دوسر 50 سانتی متری را دارید؟ جیسون سلک، مدیر عملکرد پیشرفته و روانشناس ورزشی سابق سنت لوئیس کاردینالز، به ما یادآوری می کند که از نظر نتایج چه چیزی برای شما مهم است. برای بهترین نتایج، هدفی را تعیین کنید که قابل اندازه گیری و نسبتاً بالا باشد نه بیش از حد بلندپروازانه. (یک معیار: 10 تا 20٪ بهتر از بهترین نتایج قبلی شما). بنابراین در طول مسیر اعتماد به نفس خود را از دست نخواهید داد.
 
در مرحله بعد، با جزئیات توضیح دهید که می خواهید شبیه چه چیزی باشید. اسکات اشمارن، هیپنوتیزم کننده بالینی و مربی عملکرد، توضیح می دهد: «هرچه توضیحات دقیق تر باشد، بهتر است. همچنین، این متن را در رایانه خود تایپ نکنید: آن را با دست بنویسید (به این ترتیب می توانید واقعیت آن را بهتر درک کنید) و قبل از رفتن به رختخواب به آن نگاه کنید و آن را طوری تجسم کنید که گویی هدف شما قبلاً محقق شده است.
 
مرحله دوم: زمان مناسب ورزش را پیدا کنید
در نهایت، بهترین قدم شروع بدنسازی برای شما این است که باید عادت های خود را تغییر دهید. و تغییر سخت است. تیم زدیس، روانشناس ورزشی سابق تگزاس لانگ هورنز توضیح می دهد: «شما باید به رفتن در مسیر جدیدی عادت کنید. "شما باید با آنتروپی، جاذبه، اینرسی و تنبلی مبارزه کنید تا بدن را مجبور کنید تا با خواسته های جدید سازگار شود." برای موفقیت، حداقل 3 یا 4 بار در هفته 30 دقیقه ورزش کنید. صبح تمرین کنید. تیم زدیس می افزاید: «این لحظات غیرقابل مذاکره هستند».
 
مرحله سوم: باشگاه مناسب برای شروع ورزش حرفه ای
با اولین سالن ورزشی که بازدید می کنید، تعهد 12 ماهه امضا نکنید. درعوض، چند نقطه را در فاصله 15 دقیقه از خانه یا محل کار خود بیابید و رانندگی را آزمایش کنید (بیشتر مکان ها یک روزه رایگان ارائه می دهند). وقتی به آنجا رسیدید، از اعضا بپرسید که چه فکر می کنند. بررسی کنید که اتاق‌های رختکن با سوسک‌ها نمی‌خزند و قبل از استفاده از وسایل وزنه‌ای، انتظار زیادی نخواهید داشت. سپس یکی را انتخاب کنید که برای شما مناسب است و یکی را که برای کیف پول شما مناسب است. به یاد داشته باشید: برای رسیدن به آنجا باید مشتاق باشید.
 
مرحله چهارم: بهبود سطح علمی خود از بدنسازی و برنامه آن
بدنسازان مطمئناً فیزیک خیره کننده ای دارند. این در مورد بازیکنان فوتبال نیز صدق می کند (مثلاً کریستیانو رونالدو). این در مورد مبارزان MMA، موج سواران و دوچرخه سواران نیز صادق است. به طور خلاصه: چندین روش برای ساختن یک فیزیک تراشه دار وجود دارد. کراس فیت را دوست ندارید؟ از کدام. آیا عاشق بوکس هستید؟ وارد رینگ شو فعالیت هایی را انتخاب کنید که از آنها لذت می برید.
 
نکته کلیدی انجام کاری است که واقعاً از آن لذت می برید. میلیون‌ها راه برای سوزاندن چربی و عضله‌سازی وجود دارد، اما اگر عاشق کاری هستید که انجام می‌دهید، مشتاقانه منتظر تمرین هر روز هستید و این راز تغییر بدن شماست. فیزیکی.
 
مرحله پنجم: شناسایی مربی متعهد
اشتباه نکنید، با خواندن مقالات ما و دیدن عکس ها می توانید چیزهای زیادی یاد بگیرید. با این حال، هیچ چیز بهتر از یک مربی شخصی شایسته نیست. او می تواند تکنیک اجرای صحیح را به شما بیاموزد، یک برنامه آموزشی شخصی سازی شده متناسب با هدف، سطح و برنامه شما ایجاد کند. همچنین می تواند از تسلیم شدن یا ندادن حداکثری شما در هر جلسه جلوگیری کند. «هزینه یک مربی شخصی ممکن است ظالمانه به نظر برسد، اما وقتی آن را با هزینه‌های ضعیف سلامت جسمی یا روانی مقایسه می‌کنید، قابل مقایسه نیست. همچنین بعد از یک یا دو ماه که فیزیک شما درست شد و به سرعت کروز خود رسیدید، می توانید بدون آن کار کنید.
البته یکی از مهم ترین نکته در گاهم های شروع بدنسازی ، انتخاب مکمل مناسب تیپ بدنی خودتون هست که باید با دقت و حساسیت بالا این کارو انجام بدید و یا میتوانید با کمک مربی مشاوره درست و صحیح انتخاب و خرید مکمل بدنسازی از داروخانه هایی همانند؛ داروخانه بانی دارو را انجام دهید.
 
در این بین، یک راه حل میانی این است که یکی از برنامه های از پیش تعیین شده خود را طی کنید، یا مستقیماً در کوچینگ از راه دور با مربی خود الکس راش انجام دهید.
 
مرحله ششم: برنامه و هیچ چیز دیگر
مغز شما فقط می‌تواند یک چیز را در یک زمان ذخیره کند و تمرکز روی فرآیند بسیار کارآمدتر از عمل است.

#بدنسازی #ورزش #داروخانه
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان