انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
معرفی کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید اثر جفری یانگ

معرفی کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید اثر جفری یانگ

#1
 
آیا گرفتار «تلۀ زندگی» هستید؟ آیا به سمت رابطه با افرادی کشیده شده‌اید که مغرور یا بی‌عاطفه هستند؟ آیا به دلیل ترس طردشدن از سوی دیگران، از نشان‌دادن شخصیت واقعی خود واهمه دارید؟ آیا در برابر اشخاص اطراف خود احساس کمبود می‌کنید؟ آیا همیشه آسودگی و فراغت خود را در جهت تلاش برای بهترین بودن، قربانی می‌کنید؟ دو روان‌شناس پیش‌گام آمریکا به شما نشان خواهند داد که چگونه می‌توانید با روش‌های کاربردی و هیجان‌انگیزی که زندگی شما را دگرگون می‌کنند، خود را از این «تله»های مخرب رها سازید.

کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید
برای اولین بار در سال 1994 منتشر شد. جفری یانگ نویسندۀ کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید، مبدع رویکرد طرحواره درمانی است. او در کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید به شناسایی، نشانه‌شناسی، آسبب‌شناسی و درمان 11 الگو «تلۀ زندگی» پرداخته است. تلۀ زندگی، رفتاری مخرب و تکراری است که به خودانگارۀ منفی ربط دارد. نویسندگان ضمن شرح حال بیماران واقعی، نشان می‌دهند که چگونه هر یک از این الگوهای ناکارآمد در دوران کودکی شکل گرفته‌اند و مبنایی برای ارزیابی خویشتن در بزرگسالی می‌شوند. کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید، ابزار قدرتمندی برای درمان مشکلات مراجعان بر اساس رویکرد طرحواره درمانی است.

در بخشی از کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید می‌خوانیم:
«
این مثال، نشان‌دهندۀ اهمیت برقراری ارتباط با احساسات خودمان و رفتن به فراتر از آن است. بسیاری از درمان‌های معروف مانند کارکردن روی کودک درون، به‌گونه‌ای ارزشمند به ما کمک می‌کنند تا ارتباط میان تجربه روزمره‌مان را با آنچه در کودکی حس کرده‌ایم، احساس کنیم. مشکل اینجاست که چنین رویکردهایی به‌اندازه کافی پیش نمی‌روند. شرکت‌کنندگان اغلب پس از اتمام جلسات و کارگاه‌ها احساس بسیار بهتری دارند، اما معمولاً خیلی سریع به سمت الگوهای قدیمی خود بازمی‌گردند. رویکرد تله‌های زندگی، فراهم آورنده تکالیف رفتاری سازماندهی شده و رویارویی‌های مداومی هستند که به ما در حفظ پیشرفتمان کمک می‌کنند
کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید تکنیک‌های کاربردی برای غلبه بر دردناک‌ترین مشکلات زندگی را به شما ارائه کرده است. کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید کتابی است در زمینۀ خودیاری، توسعه فردی و بهبود روابط عاطفی و کاری. این کتاب را به هرکسی که به دنبال بهبود در این سه زمینه است توصیه می‌کنیم.
آرون تمکین بک، روانپزشک آمریکایی و پروفسور بازنشسته گروه روانپزشکی دانشگاه پنسیلوانیا در تمجید از نویسندگان این کتاب نوشته است: «از این که جفری بانگ و جنت کلوسکو مسئلۀ دشوار مشکلات شخصیتی را با استفاده از روش‌ها و اصول شناخت درمانی به عهده گرفته‌اند، بسیار خوشحالم. این دو نویسنده در امر توسعه و در دسترس قرارداد مجموعه ابزاری قدرتمند پیش‌گام بوده‌اند؛ ابزاری که می‌توانند تغییراتی قابل‌توجه در ارتباط با دیگران و در کار ایجاد کنند.

اختلالات شخصیتی نابودگر شخصیت شما هستند؛ الگوهایی در تمام طول زندگی که حس نارضایتی عمیقی را برایتان به وجود می‌آورند. افرادی که دچار اختلالات شخصیتی هستند، علاوه بر علائمی خاص همچون افسردگی و اضطراب که گریبان‌گیر آنهاست، از مشکلات طولانی‌مدت در زندگی خود نیز رنج می‌برند. اغلب در روابط شخصی خود ناراضی و همواره در کار خود ناموفق هستند، کیفیت کلی زندگی آنها معمولاً پایین‌تر از حد انتظار آنهاست.
زندگی خود را دوباره بیافرینید، تکنیک‌های کاربری را برای غلبه بر دردناک‌ترین مشکلات زندگی ما ارائه می‌دهد. این کتاب نمایان‌گر نگرش ژرف و دلسوزانه و بینش درمانی نویسندگان آن است
می‌توانید کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید را با تخفیف ویژه از فروشگاه اینترنتی کتاب 30بوک تهیه نمایید.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان