انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دوره های آموزشی حسابداری

دوره های آموزشی حسابداری

#1
حسابداری یکی از مشاغلی است که همیشه برای آن کار وجود دارد و اگر در این زمینه تبدیل به یک متخصص شوید و کار با نرم افزار های حسابداری مثل نرم افزار هلو و سپدار را یاد بگیرید می توانید به درآمد خوبی برسید. برای یادگیری نرم افزار های حسابداری بیاد در کلاس های آموزشی حسابداری شرکت کنید. ما برایتان لیست بهترین کلاس های آموزش حسابداری در تهران با مدرک رسمی و معتبر فنی و حرفه ای به همراه آدرس و تلفن را در صفحه بهترین آموزشگاه های حسابداری تهران جمع آوری کرده ایم. در این کلاس ها سرفصل هایی مانند اصول حسابداری، حسابداری دستی و کامپیوتری، حسابداری حقوق و دستمزد، حسابداری تکمیلی، حسابداری مالیاتی، کار با نرم افزار هلو و کار با نرم افزار سپیدار آموزش داده می شوند.
دوره های آموزشی حسابداری به روش های متفاوتی از جمله برگزاری کلاس حضوری آموزش حسابداری، کلاس آنلاین آموزش حسابداری و پکیج های ویژه دوره حسابداری برگزار می شود. دوره های آموزش حسابداری منطبق بر بازار کار آموزش داده می شود تا دانشجویان بتوانند بعد از گذراندن دوره ها مستقیما وارد بازار کار شوند.
از سر فصل های آمزوشی دوره های حسابداری می توان به اصول و مفاهیم حسابداریانجام عملیات چک های دریافتی و پرداختی در امور مالی
، بررسی صورت های مالی و تهیه گزارش مغایرت صورت های بانکی، تنظیم لیست مربوط به حقوق و دستمزد کارکنان، محاسبات مربوط به حقوق و دستمزد و اجزای موجود در حسابداری حقوق و دستمزد شرکت های خدماتی و تولیدیساخت دوره مالی و امکان دسترسی کاربران در حسابداری پیشرفته، آموزش کدینگ حسابداری متناسب با حوزه کاری شرکت مورد نظر، تقسیم بندی و طبقه بندی انواع حساب تفصیلی در نرم افزار های حسابداری، انبار گردانی، گردش کالا در امور انبار و تهیه گزارش فروش در انبار، ثبت دارایی های ثابت و انجام محاسبات مربوط به استهلاک حوزه کاری و انجام امور پایان سال مالی، تهیه گزارش مالی و تحریر دفاتر مالی اشاره کرد.
مدرک حسابداری معتبر و بین‌ المللی سازمان فنی و حرفه‌ ای، مدرک بین‌المللی حسابداری از سازمان ICS  کانادا و همچنین از طرف سازمان ACS آمریکا و مدارک حسابداری داخلی آموزشگاه ها از جمله مدارک حسابداری هستند. برای اخذ مدرک رسمی فنی و حرفه ای باید در آموزشگاه های فنی و حرفه ای دوره حسابداری را بگذارنید.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان