انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مهمترین معایب روانشناس کودک بودن

مهمترین معایب روانشناس کودک بودن

#1
(در زیر 10 مورد از معایب روانشناس کودک بودن آورده شده است.)

1. ابتدا باید مدرک کارشناسی خود را تکمیل کنید.
اگر احساس می کنید که حرفه ای در روانشناسی کودک برای شما مناسب است، باید با گرفتن مدرک لیسانس خود در روانشناسی یا رشد کودک شروع کنید. تکمیل این مدرک حدودا چهار سال طول می کشد. شما همچنین باید اطمینان حاصل کنید که در یک برنامه معتبر شرکت می کنید زیرا هنوز با شرایط تحصیلی خود تمام نشده اید و برای شرکت در دوره تحصیلات تکمیلی به این اعتبار نیاز دارید. حصول اطمینان از داشتن مدرک لیسانس مناسب برای شروع این سفر، جنبه مهمی برای ارزیابی هنگام سنجش مزایا و معایب روانشناس کودک بودن است.

2. مدرک کارشناسی ارشد حداقل استاندارد است.
بنابراین، پس از اتمام دوره لیسانس، هنوز باید مقداری یادگیری بیشتر انجام دهید. مدرک کارشناسی ارشد حداقل مورد نیاز تحصیلی است تا بتوانید پاهای خود را در این حرفه خیس کنید. دوره تحصیلات تکمیلی شما شامل مطالعه تئوری ها و تحقیقات خواهد بود. بسته به برنامه ای که برای شرکت انتخاب می کنید، ممکن است از شما خواسته شود که یک پایان نامه وقت گیر را تکمیل کنید.

3. اگر می خواهید شغل خود را ارتقا دهید، باید تحصیلات خود را بیشتر کنید.
به عنوان یک روانشناس کودک، باید دکترای خود را دریافت کنید. یا Psy.D شما اگر قصد پیشرفت شغلی و حقوق خود را دارید. یکی از معایب روانشناس کودک بودن این است که برای دستیابی به این نقاط عطف، علاوه بر پول و زمانی که قبلاً برای کسب مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود صرف کرده اید، پول و زمان بیشتری نیز صرف می کنید.

4. آیا به این فکر کرده اید که چگونه می خواهید هزینه این همه تحصیل را پرداخت کنید؟
همانطور که می بینید، اگر می خواهید روانشناس کودک شوید، سال های زیادی از مدرسه را در پیش خواهید داشت. تا آنجا که من می دانم این کار رایگان نیست و پول روی درختان رشد نمی کند. بنابراین، مگر اینکه حساب پس انداز قابل توجهی نداشته باشید، به نظر می رسد که ممکن است نیاز به گرفتن وام داشته باشید. عالی! مشکلی نیست، درست است؟ خب بله مشکلی هست در نهایت باید این وام ها را با بهره بازپرداخت کنید. به خاطر داشته باشید که هر چه زمان بیشتری برای بازپرداخت این وام ها طول بکشد، سود بیشتری دریافت خواهید کرد. بله!

5. ممکن است مجبور شوید مجانی کار کنید.
به عنوان یک روانشناس کودک، باید تجربه عملی داشته باشید. این تجربه عملی از طریق کارآموزی یا تمرین به دست می آید. این عالی به نظر می رسد به جز این واقعیت که شما به صورت رایگان کار خواهید کرد. کار رایگان قطعا یکی از بزرگترین معایب روانشناس کودک بودن است. بیشتر ایالت ها قبل از اخذ مجوز از شما می خواهند که در این زمینه تجربه داشته باشید. در طول ساعات عملی یا عملی خود، شما به طور مستقل زیر نظر یک روانشناس کودک ناظر کار خواهید کرد که پایه دانش و کیفیت کار شما را قبل از اجازه تکمیل دوره کارآموزی شما تعیین می کند. شما می توانید بسیاری از این دوره های کارآموزی را از طریق راه های مختلف پیدا کنید، به عنوان مثال، ملی کودکان و کودکان مینه سوتا، به نام چند.

6. آیا مجوز فعالیت دارید؟
همه ایالت ها برای اینکه به عنوان روانشناس کودک فعالیت کنند، از شما می خواهند که مجوز خوبی داشته باشید. شرایط عمومی برای صدور مجوز معمولاً شامل داشتن مدرک خاص، داشتن تجربه عملی در این زمینه و تکمیل آزمون کتبی است. متداول ترین آزمونی که مورد استفاده قرار می گیرد، امتحان برای تمرین حرفه ای روانشناسی است. این آزمون پایگاه دانش شما را از جدیدترین دستورالعمل‌های تمرینی ارزیابی می‌کند و در نهایت تعیین می‌کند که آیا برای تمرین مناسب هستید یا خیر. این واقعیت که برای تمرین نیاز به قبولی در امتحان دارید، قطعاً یکی از عواملی است که باید هنگام سنجش مزایا و معایب روانشناس کودک بودن در نظر بگیرید. این آزمون اساساً توانایی شما را برای کار تعیین می کند.

7. ممکن است بخواهید در نظر بگیرید که گواهی هیئت مدیره را دریافت کنید.
به عنوان یک روانشناس کودک، ممکن است بخواهید گواهینامه هیئت مدیره را دریافت کنید. گواهی هیئت مدیره مورد نیاز نیست، اما مطمئناً شما را در مسابقه بالا می برد. داشتن گواهینامه هیئت مدیره به این معنی است که شما به عنوان یک متخصص در زمینه خود شناخته می شوید. برای دریافت گواهی هیئت مدیره، باید شرایط آموزشی و تمرینی را برآورده کنید و همچنین امتحان را با موفقیت انجام دهید. همچنین از شما خواسته می شود که نمونه های تمرینی را ارسال کنید که توسط هیئت روانشناسی حرفه ای آمریکا بررسی می شود. فرض کنید آنها بر اساس اطلاعات ارائه شده شما در طول فرآیند درخواست خود، مشخص کرده اند که شما نامزد دریافت گواهینامه هیئت مدیره هستید. در این صورت، شما واجد شرایط شرکت در آزمون خواهید بود. دریافت گواهینامه هیئت مدیره به معنای ساعت های بیشتر مطالعه برای شما و پرداخت پول بیشتر است. همچنین فراموش نکنیم که اگر هیئت از آنچه شما ارائه کرده اید راضی نباشد، ممکن است اصلا نتوانید در امتحان شرکت کنید.

8. مجوز شما غیر قابل انتقال است
بنابراین، می دانم که وقتی امتحان مجوز دولتی خود را قبول کنید واقعاً هیجان زده خواهید شد زیرا اکنون می توانید در نهایت تمرین کنید. خب امیدوارم برنامه ریزی نکنی
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان