انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
خدمات کلینیک مغز و اعصاب پزشک اول

خدمات کلینیک مغز و اعصاب پزشک اول

#1
با کمک خدمات پیشرفته کلینک پزشک اول، پزشکان متخصص این کلینک می‌توانند انواع بیماری‌های عصبی از جمله بسیاری از اختلالات نادر یا پیچیده را ارزیابی و مناسب‌ترین درمان را تجویز کنند.

تحریک مغناطیسی مغز (rTMS)
در تحریک مغناطیسی مغز (rTMS)، سلول‌های عصبی مغز با کمک میدان‌های مغناطیسی تحریک می‌شوند تا افسردگی و دیگر بیماری‌ها بهبود یابند. از آنجایی که در این درمان، پالس‌های مغناطیسی تکراری ارسال می‌شود، با نام TMS تکراری یا rTMS نیز شناخته می‌شود.

تحریک الکتریکی مغز (tDCS)
تحریک الکتریکی مغز نیز همانند تحریک مغناطیسی مغز، یک روش غیر تهاجمی و غیردارویی محسوب می‌شود. این خدمت برای درمان افسردگی و سایر اختلالات روانی در کلینک مغز و اعصاب پزشک اول ارائه می‌شود.

نوار مغز (EEG)
در این آزمایش، دیسک‌های فلزی و کوچک که با نام الکترود شناخته می‌شود، به پوست سر متصل می‌شوند تا فعالیت الکتریکی مغز بررسی شود. پزشک می‌تواند فعالیت الکتریکی مغز را به‌صورت خطوط موجی در مانیتور مشاهده کند. نوار مغز EEG از بهترین روش‌ها برای تشخیص صرع محسوب می‌شود.

نوار عصب و عضله

برای بررسی سلامت عضلات و سلول‌های عصبی کنترل‌کننده آن‌ها، از نوار عصب و عضله استفاده می‌شود. در این روش نیز، از الکترود استفاده می‌شود تا سیگنال‌های نورون‌های حرکتی به نمودار، صدا یا عدد تبدیل شود.

نوروفیدبک
اگر امواج مغزی خیلی آهسته یا خیلی سریع حرکت کنند، ممکن است به‌ترتیب بی‌حال یا عصبی شوید. نوروفیدبک نوعی بیوفیدبک است که در رساندن امواج مغزی به محدوده طبیعی کمک می‌کند.

بیوفیدبک
با کمک تکنیک بیوفیدبک، می‌توانید نحوه کنترل ضربان قلب و دیگر عملکردهای بدن را یاد بگیرید تا سلامتی و عملکرد فیزیکی بدنتان بهبود یابد. در این روش درمانی، حسگرهای الکتریکی به بدن شما متصل می‌شوند تا پزشک بتواند اطلاعاتی را درباره بدنتان به دست آورد.

نوروتراپی 
نوروتراپی به بهبود عملکرد مغز بیماران کمک می‌کند. از آنجایی که شرایط و علائم بسیاری به اختلالات مغز مربوط است، نوروتراپی می‌تواند بیماری‌هایی مانند اختلالات اضطرابی، اختلال کم‌توجهی، اختلالات طیف اوتیسم، اختلال دو قطبی، درد مزمن، افسردگی، خستگی، میگرن، اختلالات یادگیری، اختلال وسواس فکری-عملی، اختلالات خواب و اختلال اضطراب پس از سانحه را درمان کند.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان