انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
روش های جلوگیری از ماسیدن کرم پودر روی صورت

روش های جلوگیری از ماسیدن کرم پودر روی صورت

#1
اگر بخواهیم فاجعه آرایش را به طور دقیق شرح دهیم، می توان به اعمال زیرسازی و آرایش روی پوست اشاره کرد. بعد از ساعت ها تلاش و آرایش، با جوش و جای آکنه روی صورت خود مواجه می شویم. این مشکل یکی از رایج ترین مشکلات آرایشی است و متاسفانه در بیشتر موارد پس از چند ساعت ظاهر می شود. احتمالاً زمانی که در محل کار به آینه آرایش خود نگاه می کنید یا زمانی که به اتاق خود می روید تا آرایش خود را در یک مهمانی تازه کنید، با این ظاهر مواجه شده اید.
اما دیگر نگران نباش! امروزه راه حل های ساده زیادی برای جلوگیری از ساییدگی آرایش وجود دارد. آنها برای شما راحت و کاربردی هستند.
 
دلایل استفاده از پودر صورت
 
همانطور که گفته شد یکی از بزرگترین مشکلات آرایشی برای خانم ها شستشوی کرم پودرها و محصولات آرایشی روی صورت است. این موضوع یکی از بحث های داغ آرایشگاه ها و میکاپ آرتیست ها بوده است. در حال حاضر ریشه این مشکل در زمینه های مختلف شناسایی شده است و صنعت زیبایی قادر است راه حل های ساده و کاربردی را به بانوان ارائه دهد. اما قبل از امتحان این راه حل ها، بهتر است با عوامل اصلی که باعث پوشیدن لوازم آرایشی می شوند آشنا شوید:
 
خشکی و کم آبی پوست
هیچ آلودگی و آلودگی در منافذ پوست وجود ندارد
قبل از استفاده از آرایش، اقدامی برای تمیز کردن و مرطوب کردن پوست خود انجام ندهید
استفاده از لوازم آرایشی کوچک
آرایش کردن بدون ابزار خاص
آب و هوا و جغرافیا
واکنش های پوستی و آلرژی
 
راه حل ساده و منحصر به فرد برای جلوگیری از کرم شوینده
 
همانطور که قبلا گفتیم دلایل زیادی در دسته بندی های مختلف لوازم آرایشی وجود دارد که می تواند باعث حذف کرم پودر و سایر محصولات آرایشی شود. اما با یادگیری چند ترفند و رعایت برخی نکات اولیه آرایش می توانید تا حد زیادی این مشکل را کاهش دهید.
 
1. صورت خود را بشویید
 
شستن صحیح صورت اولین قدمی است که به جلوگیری از شکستن لایه های زیرسازی و آرایش کمک می کند. در واقع، متخصصان زیبایی بر این باورند که سفید کردن پوست قبل از آرایش، استحکام و زیبایی آرایش را افزایش می‌دهد و به نوعی مهمترین بخش این فرآیند است.
بنابراین، هنگام شروع آرایش، بهتر است یک پاک کننده ملایم مناسب با نوع پوست خود انتخاب کنید و صورت خود را کاملا بشویید. سلول های مرده و آلودگی های محیطی را از بین می برد و پوست را برای دریافت مواد مغذی و آرایشی آماده می کند.
ژل شستشوی زغالی محصولی شگفت انگیز از برند ایرانی هیدرودرم است. هیدرودرم برای ساخت این محصول تمام نیازهای پوست شما را در نظر گرفته و محصولاتی را یکی پس از دیگری ایجاد کرده است.
از مزایای این صابون می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 
استفاده از کاغذ این محصول بر روی سطح پوست قدرت پاک کنندگی آن را بسیار افزایش می دهد.
اسید سالیسیلیک و زغال فعال التهاب و استرس پوست را از بین می برد.
آلوئه ورا پوست را مرطوب کرده و از خشک شدن آن جلوگیری می کند.
چای سبز دارای خواص آنتی اکسیدانی است که از پوست شما در برابر آسیب های محیطی و آلودگی محافظت می کند.
ترکیب غنی شوینده هیدرودرمال علاوه بر آبرسانی و تغذیه پوست، تمامی جوش ها و جوش های سرسیاه را از بین می برد. علاوه بر این سبوم را متعادل کرده و از ایجاد آکنه جدید جلوگیری می کند.
 
2. اثربخشی لایه برداری را جدی بگیرید
 
سموم و سلول های مرده پوست به تدریج در منافذ پوست جمع می شوند و باعث مسدود شدن منافذ، جوش و آکنه، جوش های سر سیاه و پوسته پوسته شدن صورت می شوند. اما استفاده مداوم از محصولات لایه بردار به شما کمک می کند تا از همه این مشکلات جلوگیری کنید و از همه مهمتر از مالش مواد آرایشی به پوست نیز جلوگیری می کند.
از طرفی توجه داشته باشید که استفاده زیاد از لایه بردارها می تواند حساسیت پوست را افزایش داده و باعث خشکی و التهاب شود. استفاده از لایه بردارها 1-2 بار در هفته کافی است.
یکی از بهترین محصولات برای لایه برداری پوست و از بین بردن آلودگی ها و لایه شاخی پوست اسکراب شکر است. سلول های این اسکراب روی سطح پوست حرکت می کنند و به پاکسازی عمیق منافذ کمک می کنند.
اسکراب جابن پلاس فاین از مواد طبیعی و مغذی مانند شکر، قهوه و دانه زیتون ساخته شده است.
روغن نارگیل از خشکی و حساسیت پوست جلوگیری می کند و از التهاب و تحریک پوست جلوگیری می کند.
خواص ضد باکتریایی موم زنبور عسل چرخه رشد باکتری ها را متوقف کرده و از ایجاد جوش های چرکی و ملتهب جلوگیری می کند. عسل همچنین این توانایی را دارد که پوست را آبرسانی کرده و آن را نرم تر و درخشان تر کند.
اسکراب جابن پلاس جریان خون را در پوست صورت افزایش می دهد و بازسازی و ترمیم سلول ها را افزایش می دهد. همچنین منافذ عمیق پوست را تمیز و شفاف می کند و تنفس سلولی را بهبود می بخشد، بنابراین استفاده از آن یک یا دو بار در هفته توصیه می شود.
 
3. پوست را مرطوب می کند
 
یکی از دلایل اصلی مالیدن صورت با کرم پودر، خشکی و پوسته پوسته شدن آن در اثر کم آبی است. بهترین راه حل برای جلوگیری از این امر استفاده مداوم از محصولات مرطوب کننده در روتین مراقبت از پوست است. مرطوب کننده های پوست در انواع کرم ها، لوسیون ها، سرم ها، ژل ها و ... وجود دارند و شما می توانید با توجه به خشکی و نوع پوست خود محصول مناسبی را انتخاب کنید.
اگر پوست شما بسیار خشک است و با علائمی مانند حالت تهوع و التهاب مواجه می شوید، بهتر است از سرم های آب استفاده کنید. جذب سریع و عملکرد قدرتمند سرم به رفع سریع تشنگی کمک می کند. توصیه می شود در طول روز مقدار زیادی آب بنوشید تا پوست و بدن خود را تمیز نگه دارید.
به دنبال یک سرم آبرسان قوی برای مبارزه با کم آبی بدن هستید؟ بیلاندا انتخاب خوبی برای شماست. این شرکت لهستانی از آخرین تکنولوژی روز دنیا برای طراحی سرمی تغذیه کننده و مرطوب کننده پوست استفاده می کند.
بارزترین مزایای این محصول عبارتند از:
 
آماده سازی ایمن و گیاهی و مواد موثر به کار رفته در این محصول از تحریک و تحریک پوست جلوگیری می کند.
سرم بیلاندا محصولی همه کاره و مناسب برای انواع پوست است.
بافت سبک و مغذی این سرم خیلی سریع جذب شده و عمل می کند.
شیر نارگیل ترکیبی نادر از روغن نارگیل و آب نارگیل است که نقش مهمی در تامین مواد مغذی و ویتامین های ضروری دارد.
روغن جوانه گندم منبع غنی ویتامین E است. این ویتامین رطوبت و نرمی پوست شما را تضمین می کند و قدرت ترمیم و بازسازی سلولی را بهبود می بخشد.
 
4. با مرطوب کننده ها به جنگ بروید
 
مرطوب کننده ها نقش بسیار مهمی در جلوگیری از ساییده شدن محصولات آرایشی بر روی پوست دارند. آنها می توانند عملکرد سرم ها و لوسیون های ویتامین را با به دام انداختن آنها در منافذ پوست بهبود بخشند. از طرفی سد لیپیدی پوست را تقویت کرده و از نفوذ آلاینده ها و آلاینده های محیطی به لایه های عمیق پوست جلوگیری می کنند. علاوه بر این، مرطوب کننده ها پایه خوبی برای لایه های زیرسازی و آرایش هستند.
هنگام انتخاب مرطوب کننده، توصیه می شود از موادی استفاده کنید که سبک و بدون چربی باشند. چنین مرطوب کننده هایی از مسدود شدن منافذ پوست جلوگیری می کنند و درخشندگی صورت شما را افزایش می دهند.
مرطوب کننده سی بی یک محصول ایرانی با کیفیت می باشد. این کرم می تواند تمام انتظارات شما را از یک شیر قوی و موثر تامین کند.
CB سرشار از مواد مغذی است و تمام نیازهای تغذیه ای پوست را تامین می کند.
به پوست شما لطافت و لطافت زیادی می بخشد.
قدرت مرطوب کنندگی بسیار سریع و موثری دارد.
کرم مرطوب کننده صورت CB برای پوست های خشک
 
5. پرایمر، ابزاری ضروری برای کار با آرایش
 
پرایمر صورت یکی از لایه های اصلی زیرسازی و آرایش پوست است. پرایمر بسیار ضخیم و بافت ظریفی دارد. می تواند منافذ را بپوشاند و به راحتی سطح صافی را برای مرحله بعدی آرایش مانند بی نظمی های پوستی ایجاد کند. اما مزایای استفاده از پرایمر به همین جا ختم نمی شود.
فرمول پرایمر سرشار از مواد مغذی و مواد مرطوب کننده است. و سلول های پوست را به خوبی مرطوب می کند و از مالیدن کرم پودر به پوست شما جلوگیری می کند. همچنین پایه ای عالی برای افزایش طول عمر زیرسازی و لایه های بعدی آرایش ایجاد می کند.
اگر پوست شما خیلی خشک است و زمان کافی برای مرطوب کردن ندارید، می توانید از تکنیک بیس کت برای جلوگیری از ساییدگی آرایش استفاده کنید. در این تکنیک فقط باید قبل از هر لایه آرایش یک لایه پرایمر روی پوست بزنید.
اگر می خواهید آرایشی طبیعی، ماندگار و حرفه ای داشته باشید، مجموعه گلدن رز را از دست ندهید. این فریم کاملا شفاف است و اتاقی براق و صاف برای آرایش شما ایجاد می کند. علاوه بر این، با تامین رطوبت و آب مورد نیاز سلول ها، لطافت ابریشم به پوست شما درخشندگی می بخشد.
صورت شما را زیبا و سالم نگه می دارد و از کدر شدن پوست جلوگیری می کند.
منافذ و خطوط ریز پوست شما را می پوشاند.
بافت بسیار سبکی دارد و از سنگینی و چسبندگی آن جلوگیری می کند.
روی ترکیب و بافت کرم پودر تاثیری ندارد
 
6. انتخاب کرم مناسب
 
حقیقت این است که درصد بالایی از دلایل استفاده از لایه های پایه و آرایش به دلیل کیفیت پایین محصولاتی است که استفاده می کنید. به همین دلیل است که کارشناسان صنعت زیبایی توصیه می کنند در انتخاب لوازم آرایشی خود دقت کنید. در این میان اگر می خواهید آرایشی یکدست و بدون چروک داشته باشید، کیفیت کرم پودر از همه مهمتر است.
برای انتخاب کرم پودر مناسب می توانید به نکات زیر توجه کنید:
 
اول از همه باید یک برند مناسب و باکیفیت انتخاب کنید.
سپس نوع پوست و نیازهای خود را در نظر بگیرید و تا حد امکان از کرم پودر بدون روغن استفاده کنید.
هنگام خرید محصولات زیبایی از اصل بودن آن ها اطمینان حاصل کنید و از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.
آرت دکو یک برند آلمانی است که محصولات خود را بر اساس آخرین تحقیقات و فناوری های صنعت طراحی و تولید می کند. زیرسازی پودری طولانی مدت آرت دکو یکی از این محصولات است.
ظاهری مات و یکدست روی پوست ایجاد می کند.
از خارش، چسبندگی و احساس سنگینی پوست جلوگیری می کند.
قدرت ماندگاری فوق العاده ای دارد و آرایش شما را در تمام طول روز ثابت نگه می دارد.
ویتامین E و اسید هیالورونیک به کار رفته در فرمول آرت دکو آب و رطوبت پوست را تامین کرده و از خشکی پوست جلوگیری می کند.
استفاده از کرم آرت دکو شما را برای حرفه ای شدن راهنمایی می کند. یک خلاقیت زیبا و آرت دکو بر روی پوست. ظاهر مخملی و طبیعی در ابتدا شما را شگفت زده خواهد کرد. انتخاب کرم آرت دکو زیبایی و کیفیت آرایش شما را تضمین می کند.
 
7. استفاده از ابزار آرایش مناسب; برس و برس آرایش
 
یکی از دلایل اصلی خارش آرایش و لایه برداری کرم پودر، استفاده از وسایل نامناسب برای استفاده از لوازم آرایشی است. بسیاری از افراد بدون توجه به راهنمایی و تاکید متخصصان زیبایی همچنان از دست و انگشت خود برای زدن کرم پودر، کانسیلر و ... روی صورت استفاده می کنند.
این کار ابتدا باعث انتقال آلودگی و میکروارگانیسم ها می شود و احتمال ایجاد حساسیت های پوستی و آکنه را افزایش می دهد. علاوه بر این باعث کاهش ماندگاری محصولات آرایشی و بهداشتی و ایجاد مشکلاتی مانند سایش و ناهمواری در کرم پودرها و سایر محصولات می شود.
بهترین ابزار برای انجام مراحل مختلف آرایش، برس های مخصوص آرایش و همزن های زیبایی است. شما می توانید با توجه به نوع پوست، تکنیک آرایش و سلیقه خود از این ابزارها استفاده کنید.
 
8. از قدرت فیکساتورها بهره بگیرید
 
گاهی اوقات چیزی که باعث ماسیدن کرم پودر و آرایش می‌شود، ربطی به محصولات مورد استفاده و مشکلات پوستی شما ندارد. قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور آفتاب، آلودگی، عرق کردن و گرما می‌تواند احتمال ماسیدن میکاپ را افزایش دهد.
 
استفاده از فیکساتورها، بهترین راه برای جلوگیری از تاثیر عوامل محیطی بر آرایش است. اما نکته مهمی که درباره این محصولات شگفت انگیز وجود دارد، انتخاب نوع مناسب آن است. فیکساتورها در دو نوع پودری و اسپری تولید و عرضه می‌شوند.

اگر پوست چرب یا مختلط دارید و با مشکلاتی مانند تعریق زیاد، چرب شدن و براقی پوست مواجه می‌شوید، فیکساتورهای پودری بهترین گزینه برای شما هستند.
اما اگر پوستتان خشک و حساس است و معمولا با عوارضی مانند خشکی، التهاب و پوسته پوسته شدن دست و پنجه نرم می‌کنید، بهتر است از اسپری‌های فیکساتور استفاده کنید.
 
9- روی کمک فیس میست‌ها حساب کنید
 
فیس میست‌ها محصولاتی بر پایه آب، مواد مغذی و آبرسان‌ها هستند و برای هیدراتاسیون پوست در طول روز طراحی شده‌اند. اگر چه این محصولات به نظر ساده می‌رسند، اما باور کنید قدرتی فراتر از تصورات شما دارند، مانند پرایمر عمل می‌کنند و علاوه بر آبرسانی پوست و حفظ آرایش، ماندگاری میکاپ را نیز افزایش می‌دهند.
استفاده از این محصول شگفت انگیز بسیار راحت است و کافی است هر چند ساعت یکبار، مقداری از آن را روی پوست صورت و گردنتان اسپری کنید. البته لازم نیست نگران باشید، این محصول باعث خراب شدن آرایشتان نمی‌شود.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان