انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نمایندگی تعمیر ترازوی محک

نمایندگی تعمیر ترازوی محک

#1
ترازو محک وسیله ی توزین برای استفاده در محیط های کوچک مثل سوپر مارکت و فضاهای بزرگ مانند فروشگاه ها می باشد که در انواع مختلف با طرح و سبکی نو تولید می شود. تنوع عظیم مشاهده شده در این محصولات خیال خریداران را از بابت انتخاب راحت می سازد چرا که به راحتی می توانند باب میل خود، دستگاه مورد نظر را تهیه نمایند. این دستگاه توزین نیز مانند سایر تجهیزات دیگر ممکن است دچار اشکالاتی شود که بهترین راه برای رفع آن مراجعه به نمایندگی تعمیر ترازوی محک می باشد. 

نمایندگی فروش ترازوی محک در تهران
 انواع ترازوی محک را می توانید از شرکت ما یعنی توزین سرویس بخواهید. در نظر داشته باشید که تعمیر بخشی از خدمات این مجموعه ی معروف و بزرگ است که در زمینه ی فروش این ترازو ها نیز فعالیت دارد و این گروه از ترازو های متنوع دیجیتالی را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت عرضه می نماید. 
 قیمت ترازوی محک
محک نامی آشنا و یک تولید کننده ی ایرانی توانمند و موفق در ساخت انواع تجهیزات توزین است که به سبب برخورداری از بهترین متریال و آلیاژ به همراه قرار دادن فناوری های روز دنیا و استاندارد های لازم در تولید سبب شده تا امروزه محصولی وارد بازار شود که فارق از هر نوع عیب و یا ایرادی بوده و به عنوان یک محصول ارزنده و پر کابرد با بهترین عملکرد یعنی کار توزین، در دسترس مشتریان قرار بگیرد که با اطمینان می توانیم بگوییم سبب سرعت در کار به سبب برخورداری از انجام عمل توزین با کمترین زمان ممکن و دقت بالا خواهد شد. 
این ترازو ها با ظرفیت مختلف 15، 30، 35، 50 و 70 کیلویی تولید و مناسب برای استفاده در انواع کسب و کار ها هستند که در نوع پرینتر دار و بدون پرینتر نیز وجود دارند. بنابراین انتخاب را برای انواع خریداران به سبب داشتن این تنوع عظیم راحت می سازند. 
برای تولید این محصولات برای سینی توزین به منظور برخوردار بودن از بهترین و مقاوم ترین جنس از استیل بهره می گیرند که البته در ارائه مدل های آن نیز مدل پلاستیکی نیز یافت می شود که سبب راحتی استفاده کاربر از هر دو سینی شده است. از دیگر ویژگی ها و توانایی های این محصولات قطعه شمار بودن می باشد که در انواع آن ها مختلف است یعنی بعضی دارند و بعضی دیگر نه و ابعاد، ابعاد سینی، قابلیت اتصال به چاپگر و کامپیوتر، حافظه و ... که در آن ها متفاوت می شود.  
خب حال مدل های این محصولات یعنی پرینتر دار و بدون پرینتر را برای شما نام میبریم.
ترازوی بدون پرینتر محک: محک 9800، محک 11000 و محک 15000
ترازوی پرینتردار محک: 15000 پلاس، 14000، 14000 پلاس و 17000 پلاس
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان