انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2023

بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری در 2023

#1
همانطور که بازار کریپتو وارد مرحله بازیابی می شود، احتمالاً می خواهید سبد رمزنگاری خود را مجدداً کالیبره کنید یا به طور کلی یک نمونه جدید ایجاد کنید. اما با بیش از 22000 سکه رمزنگاری، چگونه بهترین ارزهای دیجیتال را برای خرید و سرمایه گذاری در سال 2023 پیدا می کنید؟ چگونه بهترین ارزهای دیجیتال را برای سرمایه گذاری امروز تعیین می کنید؟ یکی از بهترین شیوه های آن یادگیری بازار ارز دیجیتال با حضوری در کلاس هایی است که به آموزش ارز دیجیتال می پردازند (که پیشنهاد می شود)، روش دیگر آن هم مشورت با افراد آگاد در این زمینه است.
تحلیلگران ما سعی کرده اند با پاسخ به این سوالات به شما کمک کنند تا با تجزیه و تحلیل بازار و تهیه لیست خرید ارزهای دیجیتال برای سال 2023، تصمیم درستی برای سرمایه گذاری بگیرید. این سکه‌های معروف با سابقه ثابت پایداری و بازگشت سرمایه مثبت، برخی سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت عالی و برخی ارزهای بسیار کم ارزش را گرد هم می‌آورد. آنها همچنین چند توکن برای سرمایه گذاری قبل از بازار گاوی بعدی پرتاب می کنند.
در ادامه بخوانید تا در مورد این توکن ها، کجا آنها را بخرید و چگونه روی آنها سرمایه گذاری کنید.
 
10 بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2023
در اینجا خلاصه ای از آنچه کارشناسان ما بهترین سکه های رمزنگاری برای سرمایه گذاری در سال 2023 را در نظر می گیرند آورده شده است. آنها بسیار موثر هستند و انتظار می رود نتایج باورنکردنی را برای آینده قابل پیش بینی ارائه دهند:
·      بیت کوین (btc)
·      سولانا (سول)
·      اتریوم (eth)
·      ایپ کوین
·      شیبا اینو (شیب)
·      Uniswap (uni)
·      زمین غیر متمرکز (مانا)
·      Coin Binance (bnb)
·      چند ضلعی (ماتیکی)
·      کاردانو (جهنم)
در زیر به تفصیل درباره 10 سیستم رمزنگاری برتر بحث خواهیم کرد. ما به نحوه عملکرد آنها در گذشته و عملکرد تخمینی قیمت آتی آنها نگاه می کنیم. ما همچنین به شما کمک می کنیم بفهمید که چرا شما نیز باید آنها را به لیست بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید امروز اضافه کنید.
 
مروری دقیق بر بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2023
هنگام گردآوری این لیست از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2023، عواملی مانند قیمت گذشته آنها را در نظر گرفتیم. ما همچنین ارتباط فناوری بلاک چین زیربنایی آنها را تجزیه و تحلیل کردیم و اقدام قیمت پیش‌بینی‌شده در آینده و عواملی را که انتظار می‌رود بر این اقدام قیمت تأثیر بگذارند، بررسی کردیم.
برای هر ارز رمزنگاری شده، همچنین به شما می گوییم که اگر امروز آن را به نمایه خود اضافه کنید، در آینده چقدر به دست خواهید آورد.
 
بیت کوین (btc)
احتمالاً برای شما تعجب آور نخواهد بود که بیت کوین در صدر لیست توصیه های ما برای بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری امروز قرار دارد. و دلایل خوبی برای این وجود دارد. برای شروع، ما فکر می‌کنیم که امروز بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری است، زیرا در گذشته نتایج مثال زدنی را نشان داده است و در دهه گذشته بیش از 100000 درصد افزایش یافته است.
ثانیاً، بر یکی از غیرمتمرکزترین و مفیدترین فناوری‌های بلاک چین متکی است که مطمئناً نرخ پذیرش آن در چند سال آینده به شدت افزایش خواهد یافت. ما همچنین معتقدیم که این یک افزودنی ارزشمند به هر سبد ارزهای دیجیتال متمرکز بر آینده است زیرا انتظار داریم طی چند سال آینده افزایش قیمت گسترده ای را تجربه کند.
به عنوان مثال، تا پایان دهه، انتظار داریم قیمت btc بیش از 5000 درصد افزایش یابد و به یک میلیون دلار برسد. و اگر این امر محقق شود، هر سرمایه گذاری بیت کوینی که امروز انجام می دهید با همان حاشیه رشد خواهد کرد. در نهایت، ما معتقدیم که ارزش خرید دارد زیرا به راحتی در دسترس است و نقدینگی بالایی دارد - تقریباً در تمام صرافی‌های ارز دیجیتال و پلتفرم‌های معاملاتی در سراسر جهان فهرست شده است.
 
سولانا (سل)
Solana سریعترین پلتفرم قرارداد هوشمند در حال رشد است. در اوج خود در ماه نوامبر، قیمت توکن سل بیش از 130000 درصد افزایش یافت، کمی بیش از یک سال پیش. با این حال، امروز قیمت توکن های آن در واکنش به انقباض مداوم بازار کریپتو کاهش یافته است.
اما رشد اکوسیستم سولانا هیچ نشانه ای از کند شدن را نشان نمی دهد. به عنوان مثال، در زمان نگارش این مقاله، این شبکه فناوری‌های رمزنگاری جدیدی مانند متاورس، defi، dapps، web3، dexs، nft و حتی میم کوین‌ها را ادغام کرده است.
همچنین به سکوی پرتابی برای فناوری‌های رمزنگاری بسیار محبوب و موفق مانند پلتفرم کسب درآمد پیشگام stepn، میم-ارز samoyedcoin و متاورس اطلس ستاره تبدیل شده است. همچنین بیش از 1000 توسعه دهنده فعال را به خدمت گرفته است که بیش از 350 پروژه رمزنگاری را در این پلتفرم راه اندازی کرده اند. اکوسیستم سولانا به دلیل سهولت استفاده و مقیاس پذیری ترجیح داده می شود. و در حرکت رو به جلو، انتظار داریم که شاهد پیشرفت‌ها و ادغام‌های بیشتری باشیم که منجر به قیمت‌های بالاتر برای توکن‌های sol می‌شود.
چرا آن را به لیست بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید در سال 2023 اضافه کنید؟ زیرا یک دارایی رمزنگاری پایدار با آینده ای بسیار قدرتمند است. در گذشته عملکرد قابل توجهی داشته، به راحتی قابل دسترسی است و نقدینگی بالایی دارد. نکته مهم این است که ما انتظار داریم تا پایان دهه بهبود یابد و تا 10000 دلار در سال رشد کند و در نهایت مرز 4000 دلار را بشکند.
 
اتریوم (eth)
اتریوم در واقع یکی از بالقوه ترین دارایی های رمزنگاری برای خرید و نگهداری است. هدف بسیاری از پیشرفت‌هایی که در اکوسیستم اتریوم اتفاق می‌افتد، هستندما می خواهیم آن را به مفیدترین شبکه بلاک چین تبدیل کنیم. و این، به گفته تحلیلگران ما، eth را به یکی از امیدوارکننده ترین سکه های رمزنگاری تبدیل می کند. مهم‌ترین آن باید ادغام اتریوم باشد که اخیراً تکمیل شده است، که هدف آن افزایش کارایی، امنیت و مقیاس‌پذیری پلتفرم با افزایش سرعت پردازش تراکنش است.
 
با این حال، باید توجه داشته باشیم که حتی قبل از ادغام، توکن eth یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های رمزنگاری بود. و این را می توان با این واقعیت توضیح داد که اتریوم خود را به عنوان یک مرکز جوجه کشی و خانه برای همه محبوب ترین فناوری های جدید کریپتو قرار می دهد. از میم کوین گرفته تا متاورس، دفی، داپس، وب 3، nft و حتی دکس، همه بر روی پلتفرم ساخته شده اند.
همانطور که به جلو می رویم و سرعت پردازش تراکنش را افزایش می دهیم، انتظار داریم که شاهد راه اندازی فناوری های بیشتری از اتریوم باشیم و خانه ای در اکوسیستم اتریوم پیدا کنیم. این امر ناگزیر باعث افزایش تقاضا برای توکن های eth می شود که به احتمال زیاد قیمت آنها را به ارتفاعات بی سابقه ای می رساند. به عنوان مثال، اگر امروز eth را خریداری کرده اید، تخمین می زنیم که این سرمایه گذاری احتمالاً تا 8000 درصد افزایش می یابد زمانی که قیمت eth از 100،000 دلار فراتر رود.
اما این تنها دلیلی نیست که چرا ما eth را بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال 2023 می دانیم. موارد دیگر شامل این واقعیت است که با زنده ماندن از سقوط های متعدد بازار و افزایش بیش از 500000 درصدی از زمان عرضه، انعطاف پذیری خود را ثابت کرده است. و مانند بیت کوین، اتریوم نیز به راحتی در دسترس است و بسیار مایع است.
 
ایپ کوین
 
apecoin که در مارس 2022 راه اندازی شد، جدیدترین ارز رمزنگاری شده در لیست ما از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری امروز است. و یکی از دلایلی که ما آن را در اینجا ارائه می کنیم به دلیل انعطاف پذیری آن است. apecoin که در بحبوحه بازار رو به کاهش کریپتو راه اندازی شد، عملکردی باورنکردنی ارائه کرد که به بالاترین سطح خود یعنی 39 دلار رسید.
بسیاری از این را می توان با ارتباط نزدیک آن با دو مورد از محبوب ترین پروژه های nft یعنی bayc و mayc توضیح داد. اشتراک بیش از حد سکه و nft توسط افراد مشهور و اینفلوئنسرهای رمزنگاری را فراموش نکنید که برای حفظ روند میمون کوین و قیمت آن در یک روند صعودی، دست از سر هیچ چیز نمی برند.
اما ما آن را در اینجا نیز لحاظ می کنیم زیرا فکر می کنیم آینده بسیار امیدوارکننده ای دارد، به خصوص با توجه به سطح توسعه در اکوسیستم میمون ها. برای شروع، apecoin یک متاورز - از طرف دیگر - راه اندازی کرده است که ما معتقدیم هنوز ارزش گذاری نشده است. علاوه بر این، توسعه دهندگان apecoin قبلاً به راه اندازی احتمالی شبکه اصلی apecoin اشاره کرده اند.
انتظار می رود این تحولات و محبوبیت عظیم میمون تأثیر زیادی بر حرکت قیمت آتی سکه میم داشته باشد. به عنوان مثال، انتظار می رود تا پایان دهه از 300 دلار فراتر رود و به طور بالقوه سرمایه گذاری فعلی شما را تا 10000 درصد افزایش دهد.
 
شیبا اینو (شیب)
شیبا اینو یکی از محبوب ترین و با ارزش ترین ارزهای میم در کریپتو است. شیبا اینو که در اواخر سال 2020 راه اندازی شد و به آن "قاتل دوج کوین" لقب گرفت، در جریان رشد بازار ارزهای دیجیتال در اوایل سال 2021، زمانی که قیمت آن بیش از 5 میلیون درصد افزایش یافت، شهرت یافت.
 
البته، ما انتظار نداریم که او به این زودی ها - یا هرگز - قیمت مشابهی را منتشر کند. اما از آنجایی که بسیاری از اقدامات قیمتی آن ناشی از هیاهو و عملکرد بازار کریپتو است، ما معتقدیم که این بهترین سکه رمزنگاری برای خرید در پاییز فعلی قبل از رالی بعدی بازار کریپتو است.
ما همچنین آن را در اینجا نشان می دهیم زیرا توسعه دهندگان آن گام های مهمی برای اثبات انعطاف پذیری Shiba Inu برداشته اند. برای شروع، آنها برنامه ای را برای غنی سازی اکوسیستم شیب آغاز کردند. آنها پلتفرم راه اندازی توکن shibaswap dex را ایجاد کردند و متعهد شدند که نرخ رایت توکن های shiba inu را افزایش دهند.
با این حال، با توجه به رفتار نامنظم قیمت آن، نمی توان گفت که شیب در ماه آینده یا چند سال آینده چقدر ارزش دارد. با این حال، تجزیه و تحلیل ما و جامعه بزرگتر ارزهای دیجیتال نشان می دهد که قیمت توکن شیب روند صعودی خود را حفظ خواهد کرد.
 
یونی سواپ
Uniswap بزرگترین صرافی غیرمتمرکز و یکی از بهترین سیستم های رمزنگاری برای سرمایه گذاری بلند مدت است. این فهرست ما را از بهترین سکه‌های رمزنگاری برای سرمایه‌گذاری امروز به دلیل عملکرد قیمتی فوق‌العاده در گذشته، رشد باورنکردنی شبکه و جذابیت بی‌رقیب برای معامله‌گران/سرمایه‌گذاران رمزارز متمرکز بر حفظ حریم خصوصی ایجاد می‌کند. حتی نام مستعار را برای او به ارمغان آورد - رمزنگاری آینده. uniswap که در سال 2018 راه اندازی شد، به عنوان یکی از معدود دکس هایی که ناشناس بودن را برای علاقه مندان به ارزهای دیجیتال تضمین می کند، برجسته است.
در عصری که بیشتر معامله‌گران و سرمایه‌گذاران کریپتو به‌طور فعال به دنبال پلتفرم‌هایی هستند که سطحی از حریم خصوصی را برای تراکنش‌های آنلاین خود فراهم کنند، انتظار داریم پایگاه کاربران آنها به زودی منفجر شود. در پایان سه ماهه دوم 2022، باور بر این بود که uniswap جذب شده استTranslation is too long to be saved
3.9 میلیون معامله گر بیش از 1.1 تریلیون دلار معامله کردند. علاوه بر این، uniswap در بیش از 300 defi و dapp ادغام شده است. با حرکت رو به جلو، ما انتظار داریم که کاربران بیشتری را جذب کند و در برنامه های defi بیشتر ادغام شود تا به افزایش قیمت توکن های uni کمک کند. به عنوان مثال، تا پایان دهه، ما انتظار داریم uni و سرمایه گذاری فعلی شما با بیش از 10000 درصد رشد به بیش از 500 دلار برسد.

جمع بندی
گفتیم که یکی از راه های انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری، مشورت با افراد آگاه است، همچنین گفتیم روش پیشنهاد این کار نیز حضور در کلاسهای آموزش ارز دیجیتال است. سپس تعدادی از بهترین رمزارزهایی که مناسب دیدیم را به شما معرفی کردیم.

برای دسترسی به منبع، اینجا کلیک کنید.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان