انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مزایا و معایب چمن مصنوعی برای حیاط مدرسه

مزایا و معایب چمن مصنوعی برای حیاط مدرسه

#1
 مزایا و معایب چمن مصنوعی برای حیاط مدرسه

چمن مصنوعی دارای مزایا و معایبی است که بهتر است قبل از خرید آن را بدانید. در اینجا نقاط قوت و ضعف چمن مصنوعی به تفصیل آورده شده است.
تمام مزایای چمن مصنوعی
قبل از بحث در مورد نقاط ضعف، اجازه دهید با نقاط قوت چمن مصنوعی شروع کنیم.
·        چمن مصنوعی برای حیاط مدرسه یک پوشش اقتصادی است
·        خرید چمن مصنوعی گرانتر از چمن طبیعی است و پس از پنجمین سال نصب آن مستهلک می شود. در واقع، چمن مصنوعی برای حیاط مدرسه نیازی به آبیاری منظم، تجدید نهال، یا افزودن کود یا محصولات بهداشتی گیاهی ندارد. همه این هزینه ها از همان سال اول با چمن مصنوعی از بین می رود. این محاسبه باید بین 20 تا 25 سال انجام شود که میانگین طول عمر محصولات چمن مصنوعی است. منحنی مخارج متعادل می شود و سپس از سال ششم معکوس می شود.
·        نقطه قوت: نصب چمن مصنوعی یک سرمایه گذاری بلند مدت است. محصولاتی را با ضمانت 10 سال و با طول عمر واقعاً برتر انتخاب کنید.
·        از نظر زیبایی شناسی، نتیجه به طرز خیره کننده ای واقع گرایانه است
·        چمن های مصنوعی هنگام لمس یا بررسی با چشم بسیار واقعی هستند. دوران چمن مصنوعی که در نگاه اول متوجه آن می شویم گذشته است! اکثر تولیدات شرکت های سازنده چمن های مصنوعی در طبیعی سازی بصری و لمسی محصولات خود پیشرفت چشمگیری داشته اند.
 
رشته های چند جهته و غیر براق
نکته مهمی است که دوام زیبایی محصولات به اندازه طول عمر آنها باشد و بعد از مدت اندکی از بین نروند. برای رسیدن به این رندر کاملا واقعی، از تیغه های چمن مات و چند جهته استفاده می شود. اینها، پس از برس زدن، جهت گیری متفاوتی دارند و در هم تنیده می شوند تا ظاهر چمن طبیعی را به ارمغان بیاورند.
این نوع رشته اجازه می دهد تا چمن مصنوعی در هر جهتی قرار گیرد بدون اینکه نتیجه نهایی تحت تأثیر قرار گیرد. در واقع، وقتی از سمت نادرست به آنها نگاه شود، نمی درخشند.
 
فضای سبز پایدار برای حیاط مدرسه حتی در پاییز و زمستان
نگه داشتن چمن سبز در تمام فصول سال بسیار مفید است. به خصوص در فصل های پاییز و زمستان در مناطق سردسیر. دانش اموزان از یک دکوراسیون عالی لذت خواهند برد. چمنهای مصنوعی در مدارس و مهد کودک ها در فصل گرما از شدت تابش زرد نمیشوند و نیاز به هزینه آبیاری و چمن زنی ندارند
 
از چمن مصنوعی در دکوراسیون داخلی نیز استفاده می شود
چمن مصنوعی را می توان در جاهای دیگری غیر از حیاط مدرسه یا اطراف استخر نیز استفاده کرد. در شهر، تزئینات بیشتری با استفاده از چمن مصنوعی ایجاد می شود. تزئینات زودگذر، برای بازسازی یک فضا یا ایجاد یک صحنه. به بالکن رنگی دنج بدهید، تراس پشت بام را سبز کنید، مراسم مهمی مانند عروسی یا فضاهای بزرگی را که برای عموم باز است تزئین کنید. دکوراسیون شما در هر فصلی که باشد، زیبایی واقعی و یکدست و همچنین سبزی پایدار را حفظ می کند.
نصب چمن مصنوعی برای حیاط مدرسه به معنای کسب راحتی است
راحتی زیبایی شناختی و راحتی زندگی: چمن مصنوعی نیاز به نگهداری کمی دارد. بلافاصله و برای مدت طولانی زیباست. این زمین را عایق می کند، فضای بازی و قدم زندن دانش آموزان را از گل محافظت می کند.
در زمستان گل و لای داخل کلاس را محدود میکند
در زمستان، زمانی که باران یا برف می بارد، زمین های سست به سرعت گل آلود می شوند. این گل به ناچار در درون راهرو یا داخل کلاس راه پیدا میکند و نیاز به تمیز کاری دارد. چمن مصنوعی این مزیت را دارد که بر روی یک لایه ژئوتکستایل قرار می گیرد که سطح را از زمین عایق می کند. دیگر گل و لای داخل در حیاط مدرسه نخواهید داشت.
از بچه ها خود در برابر انگل ها محافظت کنید
چمن مصنوعی آفات کمتری نسبت به چمن طبیعی دارد. این برای سلامت کودکان ضروری است که در هنگام بازی ضربه ای نخورند و یا انگل ها یا حشرات به بدن آنها نچسبند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان