انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بهترین افزونه های ویرایش قالب | برترین پلاگین ویرایش پوسته سایت ورپرس کدام است؟

بهترین افزونه های ویرایش قالب | برترین پلاگین ویرایش پوسته سایت ورپرس کدام است؟

#1
[عکس: WordPress-Template-Editing-Plugins-1.jpg.webp]
وردپرس دارای هزاران قالب به صورت رایگان و پرمیوم می باشد که با استفاده از آنها می توانید یک قالب جذاب طراحی کنید. از طرفی؛ ممکن است شما بخواهید که قالبتان را به گونه دلخواه سفارشی سازی کنید. بسته به قالبی که استفاده می کنید، می توانید تغییرات مختلفی را در سایت خود اعمال کنید. با این حال بسیاری از قالب ها هم هستند که دارای تنظیمات خاصی نمی باشند و شما نمی توانید انواع تغییرات را به سادگی انجام دهید، به همین منظور شما می توانید با کمک افزونه های ویرایشگر قالب وردپرس ، انواع تغییرات را در استایل سایت خود تا اعمال کنید. ما در این مطلب قصد داریم بهترین افزونه ویرایش قالب وردپرس را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی بهترین افزونه های ویرایش قالب وردپرس بدون کدنویسی
افزونه های ویرایشگر قالب وردپرس دارای انواع مختلفی می باشد. برخی از آنها به شما این امکان را می دهند تا بدون نیاز به دانش کدنویسی و تنها با استفاده از تنظیمات آن، انواع تغییرات را در سایت اعمال کنید. از طرفی برخی از افزونه ها دیگر هم هستند که برای اعمال هرگونه تغییر، شما باید انواع کدهای CSS، JS و PHP را وارد کنید.

1- برترین پلاگین ویرایش پوسته ورپرس Theme Editor
افزونه Theme Editor یکی از بهترین افزونه های ویرایشگر قالب وردپرس می باشد که به صورت رایگان در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است که به شما امکان ویرایش فایل های اقلب، فولدرها، حذف و آپلود فایل و… را می دهد. همچنین شما می توانید به سادگی انواع قالب و افزونه را شخصی سازی نمائید.

2- محبوب ترین افزونه ادیت تم وردپرس Microthemer Lite
اگر شما دانش برنامه نویسی ندارید و می خواهید انواع تغییرات را در تم سایت خود اعمال کنید، قطعاً افزونه Microthemer Lite می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. شما می توانید به کمک این پلاگین محتوای قالب و یا افزونه های خود را به شکلی دلخواه سفارشی سازی کنید. شما می توانید استایل بخش های مختلف سایت مانند: عنوان ها، سایدبار، فهرست و… را تنظیم کنید. علاوه بر آن می توانید تنظیمات مربوط به ریسپانسیو شدن وب سایت را هم انجام دهید.

3- بهترین افزونه ویرایش قالب وردپرس Customify
افزونه Customify جزء پر امکانات ترین افزونه اصلاح قالب وردپرسی محسوب می شود که انواع ویژگی های مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. با کمک این پلاگین گزینه های سفارشی سازی غنی در اختیار شما قرار داده می شود. با Customify بدون نیاز به دانش کدنویسی می توانید انواع تغییرات را در سایت خود اعمال کنید.

4- برترین پلاگین ویرایش پوسته ورپرس CSS Hero
افزونه CSS Hero یکی از افزونه های پرمیوم وردپرس است که امکانات شخصی سازی مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد.این افزونه همراه با یک رابط کاربری ساده ارائه می شود که می توانید خیلی ساده انواع تغییرات را اعمال کنید.همچنین شما می توانید به کمک رابط کاربری کشیدن و رها کردن آن هر نوع تغییری را در کمترین زمان ممکن در قالب خود اعمال نمائید.

5- برترین پلاگین ویرایش پوسته ورپرس Simple Custom CSS
افزونه Simple Custom CSS جزء برترین ویرایش سریع کدهای قالب با افزونه محسوب می شود که با بیش از 300 هزار نصب فعال طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. از این افزونه می توانید جهت افزودن کدهای CSS سفارشی به سایت خود استفاده کنید. همچنین این افزونه به صورت رایگان در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است. علاوه بر آن نحوه کار کردن با آن هم بسیار ساده می باشد و هرکسی با هر میزان توانایی که دارد می تواند استایل های پیش فرض قالب و افزونه را سفارشی کند.

جمع بندی
ما در این مطلب 5 مورد از بهترین افزونه های ویرایش قالب وردپرس که تاکنون ارائه شده بود را به شما معرفی کردیم. امیدوارم این مطلب مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان