انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشاوره سئو حرفه ای

مشاوره سئو حرفه ای

#1
آیا با عنوان  در سرچ های گوگل، برای توسعه ی کسب و کار اینترنتی خود مواجه شده اید؟ به نظر شما امکان حضور در صفحه اول گوگل به صورت تضمینی وجود دارد؟ شاید سوالاتی مانند موارد زیر مانند: هزینه قرار گرفتن در صفحه اول گوگل تضمینی، چقدر است؟ چه مدت زمان، نیاز است که در صفحه اول گوگل و یا در لینک یک گوگل قرار بگیریم و سوالاتی مشابه، برای شما پیش آید که در ادامه به آن ها پاسخ داده خواهد شد. در حال حاضر، خیلی از وبمستران و سئوکاران می دانند که راه رسیدن به صفحه اول گوگل، نیاز به داشتن تجربه بالا، استفاده از روش ها و تکنیک های جدید و موضوعاتی مانند بررسی کیفیت سایت، بررسی سایت رقبا، بررسی عبارات قابل جستجو و… است، که باید برای سئو کردن یک سایت تمامی این موارد که البته تعداد آن ها هم کم نیست، دارای آگاهی و تخصص بود.

در صورتی که، در کسب و کار اینترنتی خود، نوپا و جدید هستید و نیاز به  برای توسعه کار و فروش محصولات خود دارید، می توانید از خدمات سئو ویکی دمی و مشاوره رایگان آن ها استفاده نمایید. سایت آکادمی مهارت آموزی آنلاین ویکی دمی، با داشتن تجربه بالا و تضمینی بودن کار، با ارائه روش ها و تکنیک های جدیدی که مختص تیم ویکی دمی می باشد، بسیار مناسب برای تمامی کسب و کارهای اینترنتی، است.

برای مشاهده ی ادامه ی مطلب و دریافت خدمات مشاوره سئو حرفه ای کلیک کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023

مشاوره سئو حرفه ای

#2
یکی از دغدغه همه افراد و مجموعه ها، بررسی نتیجه اقدامات انجام شده است.
در حوزه سئو و بهینه سازی سایت نیز بررسی سئو سایت و آنالیز سایت از اقدامات مهم اما زمان بر است. با جت سئو می توانید بررسی سئو سایت را در کمترین زمان ممکن انجام دهید. همچنین گزارش روزانه از وضعیت سئو سایت خود داشته باشید.
معرفی جت سئو
جت سئو ابزاری مفید برای بدست آوردن رتبه سایت در گوگل، برطرف کردن مشکلات سئو، تحقیق کلمات کلیدی و نظارت دقیق بر وضعیت سایت است که به وبمسترها کمک می‌کند تا رتبه گوگل خود را بهبود بخشند. جت سئو یک ابزار آنالیز سئو سایت جامع است که با توجه به نیازهای مدیران سایت‌های ایرانی، تحلیل و طراحی شده است. این ابزار با استفاده از تکنولوژی‌های نوین و دنبال کردن الگوریتم‌های گوگل، می‌تواند بسیاری از مشکلات یک سایت را به شما نشان دهد که از دید متخصصین سئو و وبمستران پنهان مانده است.
نظارت دقیق بر روی تغییرات صفحات سایت شما، ارائه گزارش‌های تصویری، تحلیل و آنالیز کلمات کلیدی، بررسی لینک‌های داخلی و خارجی، گراف لینک، ارائه گزارش روزانه رتبه کلمات کلیدی در گوگل، گزارش کنونیکال، گزارش همنوع خواری، عنوان صفحات و متا توضیحات و ارائه راهکارهای مناسب جهت بهبود رتبه صفحات سایت در گوگل، برخی از امکاناتی هستند که جت سئو به عنوان اولین و تنها ابزار جامع سئو ایرانی، برای بررسی سئو سایت در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان