انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کانوپی دیزل ژنراتور چیست؟ آسان ژنراتور

کانوپی دیزل ژنراتور چیست؟ آسان ژنراتور

#1
سوله ظرفی است که بر روی دیزل ژنراتور قرار می گیرد تا صدا را تا حد امکان کاهش دهد و دیزل ژنراتور را از آفتاب، باران و گرد و غبار محافظت کند، بهتر است دیزل ژنراتور را در یک ساختار محافظ محصور کنید. دیزل ژنراتورهای بدون ساختار محافظ به عنوان واحدهای باز شناخته می شوند. واحدهای باز عموماً ارزان‌تر هستند، اما دیزل ژنراتورهای Canopy به نگهداری کمتری نیاز دارند زیرا محافظت بهتری در برابر عناصر دارند.
به طور پیش فرض، دیزل ژنراتور نیازی به پوشش ندارد و جزء ضروری برای کار یا تولید برق برای ژنراتور شما نیست. ژنراتورهای بدون سقف "یونیت باز" نامیده می شوند و ارزان تر از ژنراتورهای بسته و سایبان هستند.
قیمت دیزل ژنراتور کانوپی
استفاده از سایبان مزایای زیادی دارد، اما به طور خلاصه به دو مورد کانوپی دیزل ژنراتور از آنها می پردازیم. ابتدا، اکثر کاربران یک سایبان بر روی ژنراتور خود نصب می کنند تا سطح نویز را کاهش دهند.
دیزل ژنراتورهای فضای باز می توانند بسیار پر سر و صدا باشند و کسب و کارها معمولاً آنها را نزدیک محل کار اصلی (معمولاً زیر زمین یا روی پشت بام) قرار می دهند که به این معنی است که وسایل نقلیه آنها ممکن است دچار اختلال شود. و فعالیت های نزدیک را انجام دهید. نصب مانع صوتی بر روی شومینه می تواند سطح سر و صدا را کاهش دهد و شومینه شما را در نزدیکی دفتر کارتان راحت تر و راحت تر کند. سطح صدای دستگاه معمولاً از فاصله 1 متری دستگاه بر حسب دسی بل اندازه گیری می شود. 80db در 1 متر
دلیل دیگری که ممکن است به خرید سایبان روی یک کیت باز فکر کنید این است که معیاری از محافظت در برابر آب و هوا را برای ژنراتور شما فراهم می کند. همانطور که در بالا ذکر کردیم، بسیاری از کسب و کارها ترجیح می دهند ژنراتورهای خود را روی پشت بام یا بیرون از خانه قرار دهند و اغلب نصب را در معرض باد و باران قرار می دهند. نصب سایبان بر روی واحد باعث خوردگی کمتر و ورود آلودگی کمتر به واحد می شود و میزان نگهداری مورد نیاز در مجموعه دیزل ژنراتور شما را کاهش می دهد. برای آشنایی بیشتر با انواع سایبان، قیمت و استانداردهای آنها، مقاله سایبان دیزل ژنراتور بی صدا ما را مطالعه کنید. برای اطلاع از هزینه کانکس و مشاوره در مورد سایلنت و کاهش نویز دیزل ژنراتور با شماره 09339546658 تماس بگیرید.
دیزل ژنراتور سایلنت سایبان
دیزل ژنراتور سایلنت سایبان
دیزل ژنراتور سقف دار
Caterpillar Diesel monomono ibori
دیزل ژنراتور سایلنت سایبان
سایبان مزاحم دیزل ژنراتور سیار
شرکت آسان دانیال ژنراتور در زمینه های زیر فعالیت دارد:
اتوماسیون صنعت برق - پایه دیزل ژنراتور
طراحی و ساخت کانکس دیزل ژنراتور
تعمیر تخصصی انواع مدل های دیزل ژنراتور
برگزاری دوره های آموزشی خصوصی دیزل ژنراتور
تامین قطعات الکتریکی و مکانیکی دیزل ژنراتور پس از 10 سال خدمات فروش
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان