انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
معرفی برند کامینز و تاریخچه آن⚡

معرفی برند کامینز و تاریخچه آن⚡

#1
شرکت کامینز که در زبان انگلیسی با نام کامینز شناخته می شود، یک برند صنعتی سنگین است که دیزل ژنراتور کامینز را تولید می کند. تاریخچه برند کامینز به سال هایی برمی گردد که در سال 1919 در ایالات متحده آمریکا در ایالت ایندیانا توسط شخصی به نام کلسی کامینز تاسیس شد. این شرکت یک شرکت سهامی عام است و امروزه دامنه تجاری جهانی دارد.
برند کامینز یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین معرفی شرکت های سازنده دیزل ژنراتور تولید کنندگان موتورهای دیزلی و دیزل ژنراتور کامینز است. این برند در زمینه ها و خدمات مختلفی فعالیت می کند که اکنون به چند مورد از آنها اشاره می کنیم: تولید موتورهای احتراق داخلی، سیستم های انژکتور سوخت، سیستم های کنترل، تجهیزات فیلتراسیون، سیستم های تولید برق و مانند آن. .
دفتر مرکزی شرکت کامینز و کامینز در کلمبوس، ایندیانا قرار دارند. این شرکت دارای یک شبکه بسیار قوی و قدرتمند برای فروش محصولات خود است که شامل 600 توزیع کننده مستقل و بیش از 6000 نمایندگی در کشورهای مختلف جهان می باشد. این در سراسر کشور در بیش از 190 کشور در سراسر جهان فروخته می شود.
اکنون که کمی از تاریخچه برند کامینز می دانید، می توانید حدس بزنید که این شرکت به چه میزان ثروت و ارزش خالص می تواند برسد. سهام این شرکت همواره در بورس معروف و موفق نیویورک معامله می شود.
این شرکت در سال 2011 نزدیک به 18 میلیارد دلار درآمد کسب کرد که اگر سود خالص را از این درآمد محاسبه کنیم، به 1.75 میلیارد دلار سود خالص می رسد.
معرفی برند کامینز
معرفی برند کامینز:
محصولات مختلف برند کامینز از نظر نوع مصرف و ویژگی های خود دسته بندی های خاص خود را دارند، به عنوان مثال موتورهای دیزل کامینز; برای استفاده شهری، آنها برای وانت، کامیون، کامیون، اتوبوس شهری، موتورهای آتش نشانی و سایر وسایل نقلیه اضطراری در دسترس هستند.
نام تجاری کامینز در صنایعی از جمله راه آهن، نفت و گاز، کشاورزی، معدن و غیره استفاده می شود. برند کامینز محصولات دریایی و دریایی را در دو دسته تفریحی و تجاری عرضه می کند.
اصلی ترین و مهم ترین ویژگی های برند کامینز
از ویژگی های اصلی و مهم این برند می توان به موارد دیگری اشاره کرد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
ژنراتورهای برقی و دیزلی کامینز
فیلترهای صنعتی کامینز
تولید توربوشارژر موتورهای دیزلی 3 لیتری به بالا
راه حل های انتشار شامل تولید انواع کاتالیزورها و گازهای خروجی و انواع سوخت کامینز است.
تاکنون تاریخچه برند کامینز و محصولات کامینز را مطالعه کرده اید. حتما متوجه شده اید که این شرکت با سنجش کارهایی که مشتریان و کاربران محصولاتش در صنایع مختلف مانند ساختمان، نفت و گاز، نفت، صنعتی، معدنی و غیره انجام می دهند، محصولات و خدمات زیادی برای ارائه دارد. ابزارهای مفید و کاربردی را در اختیار کاربران قرار می دهد. به عنوان مثال: تولید برق ثابت و برق اضطراری، تولید در دوره‌های مصرف برق بالا و ساعات معینی از روز، و تولید در سطح نیروگاه گازوئیل یا گاز طبیعی.
توزیع ابزار مفید
این شرکت تجهیزات دیزل ژنراتور را با بیش از 10 سال تجربه در زمینه واردات و تامین انواع دیزل ژنراتور ارائه می دهد.
تامین و تجهیز نیروگاه های دیزلی و گازی، فروش و پشتیبانی در تامین و ساخت نیروگاه های تولید پراکنده (DG)
بیس ژنراتور گاز آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز می باشد. این نماینده رسمی شرکت است
و شرکت ترکیه ای KJ POWER متخصص فروش و خدمات پس از فروش دیزل ژنراتورهای فعال در ایران می باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان