انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
خرید قفل اثر انگشتی با قیمت ارزان

خرید قفل اثر انگشتی با قیمت ارزان

#1
قفل اثر انگشتی درب
قفل های دیجیتال اثر انگشتی از دستگاه ها و وسایلی هستند که روی هر نوع درب چوبی مثل درب ضد سرقت ، درب فلزی مثل درب ساختمان یا آپارتمان و درب آهنی مثل درب حیاط به راحتی نصب و استفاده میشوند.

این قفل ها دارای اسکنر نوری یا حرارتی هستند که وقتی کاربران مجاز ، هر کدام از انگشتانشان را که در حافظه ذخیره کرده اند روی دستگاه قرار دهند ، قفل درب باز میشود.

در گذشته های نه چندان دور و زمانی که تازه این قفل ها وارد بازار شده بودند معمولا از این قفل های دیجیتال و مدل های مختلف دستگیره دیجیتال فقط برای درب ورودی منازل استفاده میکردند اما با ساخت و عرضه مدل های مختلف ، برای تمامی مکان ها قابل استنفاده و کاربردی شدند.

با این حال، باید خاطر نشان کنیم که قفل درب اثر انگشتی بسته به برند، کیفیت ساخت، تکنولوژی های به کار رفته و بسیاری از موارد دیگر، می‌تواند میزان ایمنی را کاهش یا افزایش دهد. برای مثال، قفل اثرانگشتی برند یوکا کاملاً ضد هک و ضد سرقت که بیشتر برای قفل اثر انگشتی درب منزل است.

[color=var(--wp--preset--color--vivid-green-cyan)]چرا باید از قفل های اثر انگشتی استفاده نماییم؟[/color]
قفل های اثر انگشتی از محبوب ترین سیستم امنیتی دنیا می باشد که به راحتی می توان از آن استفاده نمود. این روش که بیومتریک نامیده می شود در آینده نزدیک در تمام مراحل استفاده می شود. با اثر انگشت می توانید هویت خود را تایید نمایید و از روش های خطرناکی که به صورت آنلاین در اختیار سایر افراد می گذارید دوری نمایید.
در حال حاضر در مکان های بسیاری مانند مسکونی، تجاری و یا اداری از فایده های این قفل ها استفاده می شود. این قفل ها علاوه بر تامین امنیت می توانند استفاده راحتی را برای کاربران داشته باشند.
افراد می توانند در چند ثانیه درب ورودی را باز کرده و دیگر نگرانی بابت گم شدن کلید های خود نداشته باشند. و حتی می توان با اتصال آن به گوشی همراه از قابلیت های بی نظیر این محصول استفاده نمود.

مدل‌های پر فروش قفل اثر انگشتی
در ادامه به 4 دسته اصلی از ویژگی‌ها اشاره می‌شود که با توجه به آن‌ها می‌توان انتخابی مناسب میان مدل‌های مختلف قفل اثر انگشتی داشت. انتخاب مناسب قفل اثر انگشتی زندگی را برای شما ساده‌تر و آسان‌تر خواهد نمود. این چهار دسته شامل موارد زیر می‌گردد:
  • قابلیت‌های نرم افزاری

  • قابلیت‌های سخت افزاری

  • مکانیزم فنی قفل

  • طراحی و کیفیت ساخت
با توجه به موارد بالا نگاهی به بهترین مدل‌های قفل اثرانگشتی در ایران خواهیم انداخت.


نحوه کارکرد اسکنر اثر انگشت و قفل اثر انگشتی
اسکنر اثر انگشت یک دستگاه‌ ورودی دیجیتال است که اثر انگشت انسان را به صورت تصاویر دو بعدی و سه‌بعدی می‌خواند و آن‌ها را به اطلاعات و الگوهای عددی تبدیل می‌کند.

زمانی که انگشت خود را روی آن قرار می‌دهید، اثر انگشت به صورت الگوهای عددی رمزگذاری شده، در پایگاه داده‌ای قفل اثر انگشتی ذخیره می‌شود. حال اگر مجددا انگشت خود را بر روی اسکنر قرار دهید، اثر انگشت اسکن شده با اثر انگشت ذخیره شده مقایسه می‌شود. اگر اثر انگشت اسکن شده با اطلاعات حافظه قفل اثر انگشتی مطابقت داشته باشد، هویت شخص تایید شده و درب ورودی باز می‌گردد.
تمامی این مراحل با دقت بسیار بالا و در کسری از ثانیه انجام می‌گیرد. به همین دلیل این روش تشخیص هویت، راحت‌ترین و امن‌ترین روش دسترسی در قفل‌های دیجیتال به حساب می‌آید.
https://yaraghhome.com/tag/%D9%82%D9%81%...8%AA%DB%8C
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان