انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نکات و توصیه های مهم پزشکی جهت استفاده از مایکروفر

نکات و توصیه های مهم پزشکی جهت استفاده از مایکروفر

#1
[عکس: bosch-11.png]
مایکروفر امروزه یکی از پرکاربرد ترین و محبوب ترین وسیله هایی است که کاربران زیادی از آن استفاده می کنند. این دستگاه فواید بسیار زیادی برای شما دارد اما آیا تا به حال با خود فکر کرده اید که ممکن است ضرر هایی نیز داشته باشد؟ در صورتی که هنگام استفاده از مایکروفر برخی از نکات را به درستی رعایت کنید هیچ چیز خطرناک و یا مضری وجود نخواهد داشت. به همین دلیل ما قصد داریم امروز در این مقاله بیشتر درباره ی نکات و توصیه های مهم پزشکی جهت استفاده از مایکروفر توضیح دهیم. تا انتهای مقاله همراه  باشید و مطالب را با دقت بخوانید.

مایکروفر چگونه غذا را گرم می کند؟


قبل از آنکه توصیه های مهم پزشکی در مورد مایکروفر را برایتان بیان کنیم، قصد داریم نحوه ی گرم شدن غذا توسط این دستگاه را توضیح دهیم. مایکروفر برای گرم و یا پختن غذا از موج های انرژی استفاده می کند. این موج ها با موج های رادیویی یکسان هستند و نمی توان با چشم غیر مسلح آنها را دید. موج مایکروفر، ملکول های آبی را که داخل غذای شما وجود دارد، تحت تاثیر قرار می دهد و در آخر با به لرزش در آوردن آنها گرما را ایجاد می کند. این گونه است که غذای شما در کمترین زمان ممکن گرم و یا پخته می شود.

آیا استفاده روزانه از مایکروفر خطرناک می باشد؟

یکی از رایج ترین سوالاتی که کاربران همواره از ما می پرسند این است که آیا استفاده روزانه از مایکروفر خطرناک می باشد یا خیر. سازمان بهداشت جهانی بیان کرده است که اگر هنگام استفاده از مایکروفر تمامی نکات را رعایت نمایید خطری برایتان وجود نخواهد داشت. بسیاری از افراد به خاطر موج هایی که مایکروفر تولید می کند، نگران هستند اما به یاد داشته باشید تا زمانی که دستگاه آسیب ندیده باشد شما از خطر بیرون آمدن موج ها از درون آن در امان خواهید بود. در غیر این صورت موج های دستگاه به بافت های حساس مانند دور چشم و بیضه ها آسیب های جدی وارد خواهد کرد. البته ناگفته نماند که زمانی این اتفاق برای شما رخ خواهد داد که برای مدت طولانی در معرض موج ها قرار بگیرید. هنگامی که مایکروفر را خاموش باشد هیچ موجی از آن منتشر نخواهد شد.
میتوانید ادامه ی متن روبه رو را در لینک زیر مطالعه فرمایید.


نکات و توصیه های مهم پزشکی جهت استفاده از مایکروفر
شرکت بوش تنها نمایندگی رسمی محصولات بوش در ایران با کادری مجرب ،آماده ی پاسخگویی سوالات شما عزیران در زمینه مایکروفر . دگر لوازم منزل میباشد. شما میتوانید برای راهنمایی سوالات حود را از نمایندگی تعمیرات مایکروفر بوش بپرسید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان