انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
معرفی انواع دستگاه بیفتک زن ایرانی با بهترین کیفیت

معرفی انواع دستگاه بیفتک زن ایرانی با بهترین کیفیت

#1
حال که با این محصول و انواع آن آشنا شدید، بهتر است تا به معرفی انواع دستگاه بیفتک زن ایرانی با بهترین کیفیت بپردازیم تا علاوه بر شناخت این دستگاه ها، در زمان خرید بتوانید بهترین گزینه ی انتخابی را در پیش داشته باشید. البته فراموش نکنید که ما در شرکت آل اسکیل در جهت خدمت به کاربران، آماده ی ارائه راهنمایی های لازم قبل از خرید اهستیم. چرا که مخاطبان زیادی وجود دارند که در زمان خرید به علت نداشتن اطلاعات کافی در خصوص این تجهیزات آشپزخانه صنعتی، دچار تردید و دودلی در انتخاب می شوند که ما این امکان را در مجموعه آل اسکیل برقرار ساخته ایم تا متقاضیان بتوانند راحت تر به انجام این امور کارها بپردازند. 
دست اندرکاران تولیدی این محصول در ساخت بیفتک زن ایرانی AMB، از محصول KT فنلاند الگو برداری کرده اند و این دستگاه را مشابه این استیک زن ساخته اند. 
کیفیت و قدرت در این محصول نمایان است، به طوریکه میتوان به ساختاری از استیل اشاره کرد که ضمن ایجاد ساختاری یکپارچه و زیبا، شست و شوی را برای این محصول راحت می سازد. استیل فلزی سخت و مقاوم است که کیفیت دستگاه را تضمین می نماید.
[عکس: %D8%A8%DB%8C%D9%81%D8%AA%DA%A9-%D8%B2%D9...00x300.jpg]
ابعاد این محصول 47 × 43 × 45 سانتیمتر، کوچک و جمع و جور است و نیازی به فضای زیادی ندارد. کاربری آن نیز ساده بوده و شما لازم به داشتن تخصص خاص برای کار کردن با آن را نخواهید داشت. در واقع این بیفتک زن برقی ای ام بی، سرعت کار شما را بالا و سبب ارائه بهترین خروجی برایتان خواهد شد. 
استفاده کردن از پوشش ایمنی بر روی این پره ها، مانع از گیر کردن انگشتان اپراتور در بین تیغه ها خواهد شد. در واقع عملکرد این استیک زن ایرانی به گونه ایست که کمترین جابجایی این پره ها، منجر به متوقف شدن موتور این محصول می گردد.
مزیت های دیگر نظیر روغن کاری قطعات گیربکسی، و محافظت تیغه های زیرین دستگاه و ضد آب بودن قطعات الکتریکی درون محفظه ایده آل بودن این کالا را به رخ رقیبان می کشاند. در واقع شما قادر هستید در زمان کار با دستگاه با داشتن قدرت موتور 1 اسب بخار، 1200 قطعه گوشت را در ساعت بکوبید. 
از جمله ویژگی های این بیفتک زن صنعتی دارا بودن دو تیغه برای افزایش سرعت عمل در کار/ بدنه ساخته شده از استیل که ضمن حفظ دوام و پایداری دستگاه سبب شست و شوی راحت تر نیز می گردد/ پوششی مستحکم به دور از زنگ زدگی و خوردگی/ دارا بودن قدرت موتور 0.4 اسب بخار که سبب ایجاد بهترین و بیشترین بازدهی برای کاربر می گردد/ ابعاد 56×30×5×56 سانتی متر/ قابلیت جدا شدن تیغه ها و برق تک فاز شهری 220 ولت اشاره کرد. 
لازم به ذکر است که تولید کنندگان بیفتک زن براکس به همراه این دستگاه 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش قرار داده اند. 
[عکس: %D8%A8%DB%8C%D9%81%D8%AA%DA%A9-%DA%A9%D9...00x299.jpg]
بیفتک زن دستی الکتروکار بدون نیاز به انرژی برق می تواند با کمک نیروی انسانی و با استفاده از اهرمی که در کار دستگاه تعبیه شده، کار نرم کردن گوشت را انجام دهد. شما برای کار با این دستگاه نیاز دارید تا این اهرم را بچرخانید.
وجود تیغه های بی شمار در ساخت این استیک زن باعث شده تا کار شیار کردن گوشت را به راحتی انجام دهید. در واقع برای کار با آن نیازی به آموزش زیاد ندارید و به راحای قادر خواهید بود تا گوشت را به بافت دلخواه خود درآورید. 
تولید کنندگان ایرانی در ساخت این دستگاه نهایت ابتکار را به خرج داده اند که می توان به رعایت ایمنی کامل در ساخت اشاره کرد که مانع از وارد شدن هر نوع آسیبی به دستگاه می گردد. این محصول در نوع رومیزی ست و ساختاری از استیل ضد زنگ دارد که کار شست و شوی را نیز راحت می سازد. 
  • بیفتک زن الکتروکار برقی
این محصول می تواند با استفاده از انرژی برق و بدون نیاز به اپراتور، گوشت را تبدیل به بافنی نرم سازد. راندمان بالای این دستگاه موجب گردیده تا شاهد بهترین عملکرد از آن باشید. درون دریچه ی این دستگاه تعداد زیادی تیغه تعبیه شده تا بتواند گوشت را به یک بافت یکدست تبدیل سازد. 
استیک زن برقی الکتروکار از نظافت و شست و شوی راحتی برخوردار شده است که ایده آل هر کاربریست. ساختار با دوام و مقاوم ساخته شده از استیل آن نیز نظر هر مخاطبی را مجذوب می سازد. 
این بیفتک زن رومیزی مجهز به پایه هایی مقاوم و مستحکم در زیر دستگاه شده که دقت در کار کردن را افزایش می دهد. شما با خرید این محصول کاربردی می توانید رونق در کسب و کار خود را با افزایش سرعت پدید آورید. 
[عکس: %D8%A8%DB%8C%D9%81%D8%AA%DA%A9-%D8%B2%D9...00x300.jpg]
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان