انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 1 رای - 1 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی

#1
با طراحی یک وب سایت سفارشی می توانید هر قابلیتی را به وب سایت خود اضافه کنید. وب سایت های سفارشی یا وب سایت های اختصاصی به چه زبان هایی نوشته می شوند؟!
طراحی وب سایت های اختصاصی معمولاً مبتنی بر asp.net است و برخی از این وب سایت ها از زبان جاوا اسکریپت در سمت کاربر و از زبان PHP در سمت سرور استفاده می کنند که متخصصان وب هستند که از این زبان ها برای طراحی سایت استفاده می کنند. طراحی سایت اختصاصی چیست؟ با توجه به کسب و کار شما
طراحی وب سایت اختصاصی و سفارشی
طراحی سایت دوستدار سئو
ایجاد وب سایتی که امروز مجموعه را بهتر جلوه دهد موفقیت آمیز است. طراحی وب سایت های اختصاصی باید پاسخگوی نیاز کاربران برای بهتر جلوه دادن سایت باشد و این موضوع از نظر گرافیکی و سئو حائز اهمیت است. آنچه در طراحی سایت های اختصاصی رایج است این است که کمتر به اصول سئو توجه می کنند و بیشتر به ظاهر و ویژگی های سایت می پردازند. خوشبختانه DotWeb در طراحی سایت خود تمامی اصول سئو را در نظر می گیرد.
آیا می توان با هزینه کم یک وب سایت حرفه ای سفارشی داشت؟
این سوال بسیار رایج است! هزینه های صفحات اختصاصی ناشی از کدنویسی و فعالیت کارشناسان پیج به 25 میلیون تومان می رسد. بنابراین، طراحی یک وب سایت اختصاصی با قیمت کمتر ممکن است غیر منطقی به نظر برسد. واقعیت این است که استخدام چندین متخصص برای ایجاد طراحی سایت گران است و تعداد کم جوابگوی این کار نیست. بنابراین می توان گفت که ایجاد وب سایت های اختصاصی با هزینه های بالایی همراه است.
هزینه ایجاد یک وب سایت سفارشی برای فورس ماژور چقدر است؟
برخی از شرکت ها زمان کمتری برای ساخت سایت خود دارند، تیم وب به دلیل داشتن کادر مجرب در بخش برنامه نویسی و توسعه سایت می تواند در کمترین زمان سایت ویژه شما را بسازد. هزینه ساخت وب سایت تخصصی 30 درصد بیشتر از حد معمول است.
طراحی سایت با استفاده از asp.net
یکی از جدیدترین فناوری های شرکت مایکروسافت، طراحی یک وب سایت منحصر به فرد با قالب asp.net و mvc تقریباً تمام معایب وب سایت های وردپرس و جوملا را برطرف کرده است. تنها دلیل محبوبیت کمتر وب سایت های asp.net نسبت به وردپرس، هزینه و هزینه بالای طراحی وب سایت های asp.net است که دلایل منطقی زیادی دارد.
طراحی سایت با asp.net
وب سایت های حرفه ای مزایای زیادی دارند و اگر طراحی و پیاده سازی اصولی باشد می توانند در موفقیت یک کسب و کار و رسیدن به اهداف مختلف شرکت و سازمان شما چه در فضای مجازی و چه در واقعیت کمک زیادی کنند.
طراحی انحصاری وب سایت نوعی طراحی است که در آن مشتری می تواند تمام ایده ها و خلاقیت های خود را به طراح وب سایت ارائه دهد و طراح آن ها را در وب سایت پیاده سازی کند. .web تمام ایده های شما را زنده می کند. یک شرکت توسعه وب سایت با تیمی از برنامه نویسان اختصاصی به شما کمک می کند تا با پشتیبانی تا پایان پروژه بهترین تجربه را در این مسیر کسب کنید. فقط ایده های خود را بنویسید یا یک فایل برای ما ارسال کنید
طراحی سایت مقیاس پذیر با زیرساخت های فنی و سئوی مناسب
طراحی هر وب سایت برای هر نوع کاربری و هدفی از جمله طراحی سایت فروشگاهی، آزمون، آموزش آنلاین، چند زبانه، بین المللی، پزشکی، نوبت دهی، رزرواسیون، گردشگری و غیره. از نظر فنی، فنی، سایت باید سریع، مدبر و ضروری باشد. برای بهینه سازی پلتفرم برای موتورهای جستجو باید بهترین امکانات را داشته باشد، بیش از سیستم های مدیریت محتوای آماده که تمامی وب سایت های تولید شده توسط وب سایت دارای این ویژگی ها، ابزارها و پلتفرم ها باشند.
طراحی وب سایت اختصاصی
طراحی وب مهمترین قدم برای موفقیت در دنیای دیجیتال است. که این گام باید کاملاً اصولی برداشته شود. در این سایت هزینه های طراحی وب سایت را برآورد کرده، نمونه کارها را بررسی و بررسی کرده و بهترین شرکت های طراحی سایت را با هم مقایسه کرده ایم. با ما بمان.
طراحی وب سایت منحصر به فرد ضروری است.
متأسفانه بسیاری از برندها، تولیدکنندگان و شرکت‌ها این کار را اشتباه انجام می‌دهند و اصول موفقیت در اینترنت را در نظر نمی‌گیرند و تجربه، سابقه و شهرت خود را در سبد افراد سودجو و بیکار قرار می‌دهند. شکسته شدن قیمت. و آنچه در پایان به دست آوردند یک شکست بزرگ بود. شما می توانید با هزینه کم و حتی رایگان وب سایت خود را طراحی کنید!!! انجام دهید. اما مطمئن شوید که هیچ نتیجه خوبی از طراحی سایت خود نخواهید گرفت.
ارزیابی اولیه نیازها، شناخت بازار هدف و مشتریان، راه حل مناسب، برنامه ریزی اصلی، طراحی گرافیک و .... یکی از عناصر اساسی در طراحی وب سایت است. سوال مهم در اینجا این است که آیا می توان کیفیت مورد نیاز را در طراحی سایت با هزینه های کم طراحی سایت حفظ کرد؟ البته پاسخ منفی است.
طراحی سایت استاتیک
اگر به دنبال یک سایت ساده، سبک، ارزان اما محدود (بدون پنل مدیریت) هستید، یک وب سایت ثابت را به شما پیشنهاد می کنیم. طراحی سایت ایستا اکثراً توسط افرادی انتخاب می شود که فقط می خواهند یک وب سایت داشته باشند، اما اینکه بتوانند به صفحه اول گوگل برسند یا مشتریان جدیدی جذب کنند و در نهایت موقعیت وب سایت آنها باعث درآمدزایی شود. .
بسیاری از شرکت های بزرگ از طراحی سایت اختصاصی استفاده می کنند زیرا با طراحی سایت خوب می توان هویت و اعتبار شرکت را نشان داد. ایجاد یک وب سایت اختصاصی و سفارشی می تواند به افزایش اعتبار شرکت شما کمک کند.
طراحی وب سایت سفارشی
طراحی سایت پویا
وب سایت های پویا چگونه کار می کنند؟
وب سایت پویا وب سایتی است که هر بار که کاربر آن را مشاهده می کند انواع مختلفی از محتوا را نمایش می دهد. این وب سایت ها زمان، روز، مکان هستند و بسته به عوامل زیادی مانند تنظیمات زبان متفاوت است. به جز اینکه وب سایت ها به روز شده و تغییر کرده اند. مصرف کنندگان برای دیدن یا مهمتر از آن برای خرید بر نمی گردند. یک وب سایت پویا وب سایتی است که به طور منظم تغییر می کند و خواننده را به روش های مختلف درگیر می کند. این محصول شماست، به میهمان اطلاع می دهد که خدمات و برند به طور فعال در دنیای تجارت حفظ می شود.
اگر یک سایت کامل، جامع، قدرتمند، بدون محدودیت در تعداد صفحات، با کنترل پنل فارسی، ریسپانسیو (مناسب برای موبایل، تبلت) و ... می خواهید یک سایت قدرتمند بهترین انتخاب است. در حین تحویل طراحی سایت جدی، نحوه مدیریت وب سایت را یاد می گیرید و قادر خواهید بود حدود 80 درصد اطلاعات و محتوای وب سایت را ویرایش کنید. با توجه به اینکه این نوع طراحی سایت دارای کنترل های فارسی می باشد، می توانید با ایجاد محتوای فنی و مفید برای کاربران خود (انتخاب بسیاری از مشتریان) سعی کنید به صفحه اول گوگل برسید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان