انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
قفل دیجیتال

قفل دیجیتال

#1
قفل دیجیتال چیست؟
به زبان ساده قفل دیجیتال یک قفل هوشمند است یعنی نوعی قفل برقی است. اما چرا به آن دستگیره دیجیتال یا دستگیره هوشمند نیز می گویند؟ برق به تنهایی یک دستگاه را هوشمند نمی کند.
این دستگاه از طریق فناوری هوشمند یا فناوری دیجیتال روی دستگاه با کاربر ارتباط برقرار می کند. دریافت پیام و ارسال یا راهنمایی پیام. همچنین قابلیت نظارت و کنترل از راه دور و غیر مستقیم را دارد.
پرده های برقی روشی جدید برای تطبیق اموال شما با سبک زندگی امروزی است. این قفل یک انتخاب عالی برای جایگزینی کلیدها، دکمه ها و قفل های سنتی است. قفل برقی علاوه بر فضا برای ماشین و سایر فضاها یا ظروف قابل استفاده است.
تفاوت قفل مکانیکی با قفل الکترونیکی چیست؟
انواع قفل ها دارای زبانه ای هستند که درب را می بندد. وقتی دستگیره در را می بندیم، زبان نمی تواند حرکت کند و باز هم توقف آن مانع از باز شدن در می شود. در قفل های مکانیکی تعدادی پین وجود دارد. وقتی کلید داخل قفل قرار می گیرد، پین ها حرکت می کنند. کلید با برجستگی ها و فرورفتگی های خود که برای همان قفل طراحی شده است، پین ها را تا حدی به حرکت در می آورد تا در موقعیت صحیح قرار گیرند.
اما یک سریال الکترونیکی چگونه کار می کند؟ این قفل دارای قطعاتی به نام محرک است. سوئیچ احتراق یک دکمه قفل الکترونیکی یا سیلندر را در یک ماشین کوچک متصل می کند. این دستگاه کاملاً داخل قفل درب یا قاب می باشد. موتور توسط یک موتور الکتریکی کنترل می شود. راننده خودرو پس از دریافت پالس مناسب آن را حرکت می دهد.

پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان