انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
روش ردیابی نرخ تبدیل در گوگل ادز یا Conversion Tracking

روش ردیابی نرخ تبدیل در گوگل ادز یا Conversion Tracking

#1
در مورد حساب تبلیغاتی گوگل، باید بدانید که نظارت بر تبدیل ضروری است. تبدیل به معنای تبدیل است و چه این تبدیل اندازه‌گیری شود، می‌توانید تبلیغات خود را مطابق با نتایج کارآمدی هر تبلیغ، گروه تبلیغاتی و کمپین بازاریابی بهینه کنید یا متوقف کنید. پس از ایجاد یک حساب کاربری، عامل لحظه ای که باید به سرعت انجام دهید این است که نظارت بر تبدیل را فعال کنید. ردیابی کانورژن حتی زودتر از اینکه کمپین ها را ایجاد کنید. در این مقاله، ما تمام عبارات و عبارات ضروری مربوط به هزینه تبدیل را ارزیابی خواهیم کرد.

هزینه تبدیل چقدر است؟
Google Advertisements این پرس و جو را به صورت زیر حل می کند:

هزینه تبدیل هر حرکتی است که با تعامل شخص با تبلیغ شما انجام می شود. (به عنوان مثال، کلیک بر روی محتوای متنی تبلیغ یا ویدیوی موجود در آن) علاوه بر این، در ادامه این تعامل، شخص اقداماتی را انجام می دهد که برای تجارت کوچک شما ضروری است. مربوط به خرید، عضویت، به دست آوردن یا تماس با شما.

نظارت بر هزینه تبدیل دقیقاً مانند تعیین هدف در Google Analytics است. با استفاده از این تکنیک، می توانید بفهمید افرادی که با تبلیغات Google Advertisements شما به وب سایت شما رسیده اند، در موقعیت یابی چه کرده اند.

نظارت و درجه بندی کارهایی که فرد باید انجام دهد ضروری است. به عنوان مثال، پر کردن یک نوع اطلاعات، دانلود یک فایل pdf، تماس با کمک، خرید یک محصول، رزرو بلیط، تماشای یک ویدیو، و استفاده از ارائه دهندگان.
این دقیقاً دلیل اهمیت نظارت بر هزینه تبدیل در تبلیغات گوگل است. به‌علاوه، در برخی شرایط، ممکن است برای محاسبه سرعت بازگشت سرمایه (ROI) یا دقیقاً سرعت بازگشت قیمت‌های تبلیغاتی (ROAS=Return On Advert Spend) کمپین‌ها استفاده شود. در واقع، شما باید یاد بگیرید که چگونه به ازای هر ریالی که در بازاریابی اینترنتی خرج کرده اید، درآمد یا درآمد زیادی خریده اید.

شما بدون شک نمی خواهید برای جذب افرادی که خود را با تجارت شما مرتبط نمی دانند، هزینه بیشتری بپردازید. در اینجا دلیلی وجود دارد که چرا نظارت بر هزینه تبدیل در تبلیغات گوگل ضروری است. با کشف آگهی‌ها یا کانال‌های تبلیغی که پول نقد مناسبی برای شما ندارند، ممکن است آنها را از سبد تبلیغاتی خود خارج کنید.

نظارت بر هزینه تبدیل را ترتیب دهید
قبل از شروع، فقط باید به یاد داشته باشید که برچسب گذاری خودکار را در حساب خود فعال کرده باشید. به این ترتیب، لازم نیست URL ها را به صورت دستی وارد کنید و Google Analytics به صورت مکانیکی صفحات شما را آزمایش می کند. پس از آن، می‌توانید اهداف Google Analytics را در تبلیغات Google وارد کنید تا نظارت بر هزینه تبدیل را مشاهده کنید.

برای این کار، می‌توانید مقاله‌ای را آزمایش کنید که چگونه می‌توانید Google Analytics را به تبلیغات Google (به دو روش دیگر) پیوند دهید تا مراحل را به درستی با تصویر طی کنید.

ساده‌ترین استراتژی برای فعال‌سازی این ویژگی، جستجوی «برچسب‌گذاری خودکار» در موضوع جستجوی Google Advertisements است که پس از آن روی تنظیمات حساب > انتخاب برچسب‌گذاری خودکار کلیک کنید.

نظارت بر هزینه تبدیل برچسب گذاری خودکار در تبلیغات گوگل

اجازه برچسب‌گذاری خودکار برای gclid -routine

اگر می‌خواهید از کد تبدیل Google Advertisements برای ردیابی وب‌سایت خود استفاده کنید، باید برچسب‌ها و قطعه‌های بعدی را به قسمت <head> وب‌سایت خود اضافه کنید:
• برچسب وب سایت جهانی: این تگ باید در قسمت <head> کد HTML در تمام صفحات وب سایت شما قرار گیرد.
• Occasion snippet: شما باید این قطعه را صرفاً در <head> صفحه وب جایی که تبدیل به پایان رسیده است قرار دهید. به عنوان مثال، در صفحه وب تشکر.
• قطعه تلفن همراه: این قطعه باید دقیقاً بعد از برچسب وب سایت در سراسر جهان قرار گیرد.

از این گذشته، استفاده از تگ ناظر برای ردیابی موقعیت ها در موقعیت یابی نیز امکان پذیر است.

در تلاش برای وارد کردن اهداف گوگل آنالیتیکس در تبلیغات گوگل، می‌توانید فقط روی گزینه Conversions در قسمت TOOLS & SETTING کلیک کنید.

تنظیمات نظارت بر هزینه تبدیل Google Advertisements

و پس از کلیک بر روی سیگنال آبی + بر روی import کلیک کنید.

نظارت بر هزینه تبدیل با تجزیه و تحلیل - Ratin

تنظیمات تبدیل در تبلیغات گوگل
هر زمان که نظارت بر هزینه تبدیل را در تبلیغات Google سازماندهی می کنید، ممکن است گزینه های زیادی برای انتخاب داشته باشید. برای مثال:

پنجره تبدیل: زمان بین فردی که در آگهی شما کلیک می کند و تبدیل او. ممکن است این دوره را تا 90 روز طولانی کنید. یعنی اینکه آیا فرد 90 روز پس از تداخل اولیه با آگهی تبدیل می‌کند، در آمار تبدیل حساب می‌شود (دقت کنید که در تبلیغات گوگل، تبدیل‌های مرسوم از روزی که روی تبلیغ کلیک می‌شود محاسبه می‌شود.

شمارش: می‌توانید با توجه به نوع تجاری و تبدیلی که نیاز دارید، تعیین کنید که آیا همه تبدیل‌های یک فرد شمارش می‌شود یا تنها یکی از آنها در آمار گنجانده شده است؟ هنگامی که شما تنها به یکی از آنها وابسته هستید، بدون شک متوجه خواهید شد که وابستگی به انواع سرنخ ها ساده تر است. با این حال اگر شما در حال ترویج یک
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان