انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
فیلتر آب دیزل ژنراتور :

فیلتر آب دیزل ژنراتور :

#1
فیلتر آب دیزل ژنراتور فیلتر دیزل ژنراتور ولوو برای جداسازی ذرات ناخالصی درون مایع خنک کننده که برای خنک کردن موتور دیزل اضافه می کنیم استفاده می شود. به دلیل کوچکتر بودن منافذ این فیلتر از ابعاد ناخالصی های داخل مایع، ناخالصی ها از طریق فیلتر عبور نمی کنند و نمی توانند وارد موتور دیزل شوند. از طریق اتصال فیلتر آب دیزل ژنراتور، مستقیماً به موتور دیزل ژنراتور متصل می شود و دارای یک کنتاکت است که روی پرایم فیلتر آب قرار گرفته و به صورت الکتریکی کار می کند. در این حالت فیلتر آب پاسخگوی جداسازی آلودگی هوا و ناخالصی های داخل مایع ورودی به فیلتر است. این نوع فیلترها در اندازه های متعدد متناسب با کارایی طراحی شده و دارای ظرفیت های کاملاً متفاوتی هستند. فیلترهای آب با ابعاد کوچک در موتورهای دیزلی با 6 سیلندر یا بسیار کمتر مورد استفاده قرار می گیرند. نوع فیلتر دارای موادی با خواص شیمیایی است و تمرکز مایع فیلتر شده همیشه ثابت می ماند.


(جهت سرویس و نگهداری از دیزل ژنراتور و ارزش فیلتر آب بی نظیر (فیلتر آب پرکینز، فیلتر آب کامینز، فیلتر آب کاترپیلار و فیلتر آب ولوو) 

فیلتر سختی برای دیزل ژنراتور:

در میان بسیاری از فیلترهای مختلف در دیزل ژنراتور، یک فیلتر فشار وجود دارد. همانطور که متوجه شدید آبی که وارد دیزل ژنراتور می شود دارای املاح و ترکیبات معدنی پر زحمتی است که خواه وارد موتور دیزل ژنراتور شود می تواند باعث خرابی دستگاه شود و به آن آسیب برساند. برای دوری از این مثال، باید از یک فیلتر سخت برای تصفیه آب وارد شده به موتور دیزل استفاده شود. این فیلتر برای حذف نمک های معدنی پر زحمت و ترکیبات میکروارگانیسم ها و چند میکرو ارگانیسم از آب استفاده می شود، به این صورت که آب ابتدا وارد فیلتر شده و پس از حذف ترکیبات و املاح پر زحمت توسط فیلتر، وارد دستگاه می شود. .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان