انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ژنراتور برق چیست؟

ژنراتور برق چیست؟

#1
احتمالاً مفیدترین واحد برای ذخیره انرژی الکتریکی، مولد انرژی الکتریکی است که انرژی الکتریکی تولید می کند. آنها از اختلالات در سراسر قطع انرژی جلوگیری می کنند. آسیاب ها عملکردهای کاملا متفاوتی دارند و به عنوان منبع ثانویه انرژی الکتریکی در زمینه های صنعتی و خانگی استفاده می شوند.

آنها معمولاً برای خرده فروشی انرژی الکتریکی در تمام خاموشی ها استفاده می شوند. دیزل ژنراتور چگونه برق تولید میکند؟ برخی از توربین ها با بنزین و تعداد کمی با انرژی الکتریکی کار می کنند.

مولد نفوذ چیست؟

سرزندگی یک منبع مفید حیاتی است، و همانطور که صحبت می کنیم، ما کاملاً به آن وابسته هستیم تا بتوانیم احتمالاً غیرعادی ترین مسائل را در زندگی روزمره انجام دهیم و کار را ادامه دهیم. برای غلبه بر قطع برق، در نتیجه تکنیک های الکتریکی معیوب هستند، از توربین ها برای کاهش این خطاها استفاده می شود. به این ترتیب، تضمین می‌کند که در صورت تمایل، یک توان ثابت را تامین کند.


نحوه عملکرد مولد توانایی

ژنراتور تاسیسات با تبدیل توان مکانیکی به برق کار می کند. آسیاب ها نیروی الکتریکی تولید نمی کنند، اما با جابجایی و ایجاد هزینه الکتریکی در سیم پیچ های مدار، انرژی الکتریکی را به عنوان خروجی تولید می کنند. این تکنیک تولید برق درست مانند پمپ آب است که آب تولید نمی کند و تنها با نیرویی که تزریق می کند گردش آب را افزایش می دهد.

توربین های انرژی واقعاً انرژی الکتریکی تولید نمی کنند. به عنوان یک جایگزین، آنها نیروی مکانیکی یا شیمیایی را به نیروی الکتریکی تبدیل می کنند. آنها این کار را با گرفتن توانایی حرکت و تبدیل آن به نیروی الکتریکی با وادار کردن الکترون ها از منبع بیرونی از طریق مدار {الکتریکی} انجام می دهند. ژنراتور تأثیر عمدتاً یک موتور الکتریکی است که برعکس عمل می کند.

به عنوان مثال، برخی از توربین های الکتریکی در سدها با انتقال انرژی تولید شده از تغییر ژنراتورهای آب به انرژی الکتریکی، مقادیر عظیمی از نیرو را ارائه می دهند. با این وجود، توربین‌های مسکونی و صنعتی بسیار کوچک‌تر هستند و برای ارائه انرژی مکانیکی که ممکن است وارد مدار شده و انرژی الکتریکی القا کنند، به منابع بنزین معمولی قابل مقایسه با دیزل، بنزین و پروپان وابسته هستند.

پس از تولید انرژی الکتریکی، از طریق سیم‌های مسی به ماشین‌های بیرونی انرژی، واحدها یا تکنیک‌های الکتریکی کل هدایت می‌شود.

نحوه عملکرد مولد توانایی

مکانی که از مولد توانایی استفاده می شود؟
  • مسافرخانه ها
  • بیمارستان ها
  • مناسبت ها
  • در برخی از خانه ها
  • صنایع / شرکت های غول پیکر
  • 9 توربین برای یک مولد نفوذ وجود دارد که همه آنها در دستیابی به نیازهای توان بالاتر نقش دارند.

قطعات یک ژنراتور عبارتند از:


1- موتور:

به ژنراتور انرژی می دهد. انرژی موتور تعیین می کند که یک ژنراتور چقدر انرژی می تواند تامین کند.

2- دینامو:

این مکانی است که تبدیل نیروی مکانیکی به نیروی الکتریکی صورت می گیرد. آلترناتور شامل هر یک از اجزای متحرک و ثابت است که به طور جمعی برای ایجاد یک ناحیه الکترومغناطیسی و حرکت الکترون‌هایی که انرژی الکتریکی تولید می‌کنند، کار می‌کنند.

3. سیستم گاز:

سیستم بنزینی به ژنراتور امکان تولید توان مورد نیاز را می دهد. این سیستم دارای مخزن بنزین، پمپ بنزین، اتصال مخزن به موتور و لوله برگشت است. فیلتر بنزین زودتر از رسیدن به موتور ذرات را از بین می برد و انژکتور بنزین را وارد محفظه احتراق می کند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان