انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
هیتر تابشی چیست و چگونه کار می کند؟

هیتر تابشی چیست و چگونه کار می کند؟

#1
بخاری تابشی چیست؟ این یک نوع ابزار گرمایشی است که گرما را نمایش می دهد و درست مانند خورشیدی گرما تولید می کند. گرمایش لذت بخش مهارتی است که برای گرم کردن مناطق کاملاً متفاوت استفاده می شود. گرمایش در نوع توان تابشی همیشه جاری است و معمولی ترین مانکن و نمونه برای گرمایش آن از خورشید و خورشید است.

تکنیک های گرمایش شاد سه نوع بعدی را در بر می گیرد:
سیستم گرمایش دیواری
سیستم گرمایش از کف - الکتریکی یا هیدرولیک
سیستم تشعشع سقف: هیتر تابشی گازی مربوط به بخاری های پاسیو، صفحات سرامیکی گازسوز، وسایل گرمایش تابشی لوله گاز
تکنیک های گرمایش دیوار و کف معمولاً به عنوان تکنیک های دمای پایین شناخته می شوند. به دلیل اینکه کف گرمایش بهتری نسبت به تکنیک های مختلف دارند، مقدار گرمای مورد نیاز برای دریافت مدرک دیپلم یکسان سوئیچ گرما بسیار کاهش می یابد. این تکنیک وضعیت بهتری از هوای محیط با رطوبت بالاتر را ارائه می دهد. حداکثر دما از مقدار گرمایش در پاسخ به نوع جو و اتاق محاسبه می شود. رادیاتورهای سقفی عمدتاً در مکان های مربوط به امکانات تولیدی، انبارها و امکانات فعالیت های ورزشی استفاده می شود و دمای صفحه آنها بسیار بیشتر است.

تکنیک های گرمایش شاد سه نوع بعدی را در بر می گیرد
تکنیک های گرمایش شاد سه نوع بعدی را در بر می گیرد
از بخاری های تابشی استفاده می کند:
در حال حاضر استفاده از بخاری های تابشی به عنوان روش های برتر برای ایجاد گرمایش در محدوده وسیعی از مناطق با پیک بیش از 3 متر استفاده می شود. این تکنیک مقرون به صرفه در مکان‌های مربوط به سالن‌های صنعتی عظیم، مزارع دام و طیور، گلخانه‌ها، سالن‌های فعالیت‌های ورزشی، انبارها، محوطه‌های نمایشگاهی، پارک‌های اتومبیل، اسکله‌ها و غیره استفاده می‌شود. دو نوع بخاری به شکل خطی (چتری) و اختیاری وجود دارد.

نحوه عملکرد بخاری های تابشی:
به دلیل گزینه های عالی بخاری ها در گرمایش مناطق انبوه، این تخصص به سرعت گسترش یافته است زیرا در دهه 70 و دامنه و ساخت این محصول بالا رفته است. به طور معمول، بخاری های تابشی از 4 عنصر تشکیل شده اند: یک لوله تابشی، یک لوله کوره، یک بازتابنده و یک فن مکش. مخلوط سوخت مایع یا سوخت کلان شهر با هوا به نسبت مطمئن کاملاً توسط مشعل داخل لوله مشتعل می شود. با این کار، دمای لوله تا حدود 300 درجه سانتیگراد افزایش می یابد، پس از آن قدرت تابشی لوله توسط یک بازتابنده به پایین توزیع می شود و گرمای اجباری را به جو ارائه می دهد. فن مکش موجود در لوله علاوه بر این مکش مورد نظر را برای مانور دادن نتایج حاصل از این احتراق به بالای لوله ارائه می دهد.

مقدار هوای مورد نیاز برای احتراق کامل در یک بخاری تابشی تقریباً 11 تا 13 بار مقدار سوخت مصرف شده توسط هر ابزار است که از هر دستورالعمل مجهز شده است.

این که آیا ممکن است جریان هوای کافی در منطقه مورد نظر وجود داشته باشد، اکسیژن اجباری برای احتراق در داخل ابزار توسط جریان کلی هوای راهرو تامین می شود.
با این حال در مناطقی که ممکن است جریان هوای کافی وجود نداشته باشد، هوای مشخص شده برای هر وسیله گرمایشی با تعداد زیادی لوله بی طرف از فضای باز راهرو مجهز شده است.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان