انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اهمیت لوله کشی فن کویل + انواع لوله کشی فن کویل

اهمیت لوله کشی فن کویل + انواع لوله کشی فن کویل

#1
لوله کشی فن کویل بدون شک یکی از اقدامات لازم برای تامین سیال مورد نیاز سیستم و انجام دوره سرمایش و گرمایش سیستم می باشد. فن کویل ها از جمله بسیاری از کولرهای گازی با عملکرد دوگانه سرد و گرم هستند.

روش سرمایش و گرمایش انواع لوله کشی در فن کویل کدام است؟ فن کویل با کشف آب سوزان یا آب سرد در لوله های کویل سیستم تکمیل می شود. آب سرد سیستم توسط چیلر و آب سوزان توسط سیستم حرارت مرکزی ساختمان تجهیز می شود زیرا موتورخانه و پکیج شوفاژ دیواری معامله می شود.

از طرف دیگر، فن کویل ها به دو نوع فن کویل دو لوله ای و فن کویل های چهار لوله ای برای سرمایش و گرمایش دسته بندی می شوند. نحوه انتقال سیال تنها تفاوت بین 2 نوع فن کویل است.

قیمت به ذکر است که برنامه های فن کویل سرد و گرم توسط دو گجت بی طرف و مجزا ارائه می شود. برای انجام دوره خنک کننده، آب سرد از طریق لوله های فن کویل از طریق سیستم لوله کشی جریان می یابد. تماس آب سرد با کف خنک کویل باعث تولید هوای سرد و سوئیچ آن به محیط داخلی، از طریق فن دمنده سیستم می شود.

روش گرمایش فن کویل یکسان است زیرا چرخه خنک کننده سیستم است. وجه تمایز این است که به عنوان جایگزینی برای آب سرد، در داخل لوله های کویل آب سوزان مجهز به پکیج و موتورخانه جریان دارد. با توجه به این واقعیت، لوله کشی فن کویل بدون شک یکی از شرایط مهم برای عملیات برودتی و حرارتی سیستم می باشد. انجام این دوره به روش اصولی و مناسب منجر به عملکرد بهینه و بهینه سیستم می شود.

اشکال لوله کشی فن کویل
1- لوله کشی فن کویل یک لوله
سیستم لوله کشی یا لوله کشی فن کویل لوله، از یک خط لوله برای جاری شدن و گردش سیال آب در داخل دنده استفاده می شود. این مانکن لوله کشی اغلب به دو روش جایگزین استفاده می شود. در یک روش واحد، دنده مورد نیاز به ترتیب در مدار لوله کشی قرار می گیرد.

در این حالت آب روی این مدار جریان می یابد و از طریق خط لوله وارد لوله های فن کویل می شود. علاوه بر این، خروجی آب توسط یک قطعه خاص به مسیر اصلی باز می گردد. این روش اغلب برای مناطق کوچک و کوچک با 2 تا 3 ابزار اجرا می شود. بر این اساس کاربرد کمی دارد.

روش دیگر، عنصری به نام اجکتور برای اتصال آب خروجی از سیستم به خط اولیه استفاده می شود. این روش همچنین برای مناطق بزرگ با فضای بزرگ قابل استفاده نیست. صرفه جویی در زمان، پول نقد و سهولت کار گزینه های این روش هستند.

2- لوله کشی سیستم فن کویل دو لوله ای
در این روش لوله کشی فن کویل، از دو لوله رفت و برگشتی کاملاً متفاوت استفاده می شود. یکی از بسیاری از لوله ها برای تامین آب سرد در تابستان است و لوله مقابل آب سوزان مورد نیاز زمستان را در خود جای می دهد. روش لوله کشی دو لوله بدون شک یکی از رایج ترین و متداول ترین استراتژی ها برای برنامه های فن کویل لوله کشی است.

علاوه بر این، این روش می تواند در مورد اثربخشی و دیدگاه مالی بسیار مفید و معقول باشد. همچنین، این روش در سه استراتژی کاملاً متفاوت لوله‌کشی برگشت مستقیم، لوله‌کشی برگشت معکوس و لوله‌کشی برگشت کاملاً متفاوت تکمیل می‌شود.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان