انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
استاد تی وی مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون

استاد تی وی مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون

#1
برای دریافت تخصصی ترین خدمات در زمینه تعمیر تلویزیون ، فقط کافیست در گوگل استاد تی وی را جستجو کنید. در این مرکز مجموعه ای از آخرین و پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات در دسترس قرار گرفته است تا تکنسین ها بتوانند انواع مدل های تلویزیونی را تا بالاترین کیفیت تعمیر کنند.
 این تکنسین ها بر تمامی فرآیند عیب یابی و سرویس تلویزیون نظارت میکنند به طوری که کاربران می توانند مطمئن باشند که تمام نقص های LCD ، LED ، پلاسما و ....کاملاً از بین می روند.
   شایان ذکر است که تلویزیون در این مرکز به عنوان یک سرویس در محل تعمیر می شود و لازم نیست مشتری به کارگاه تعمیر برود. برای اطلاعات بیشتر و خدمات ، کافیست به وبسایت این مجموعه به نشانی ostadtv.com مراجعه کرده و یا با شماره های موجود تماس بگیرید

هر مشکلی در تلویزیون شما ، چه سخت افزار و چه نرم افزار ، توسط یک تکنسین تعمیر تلویزیون پس از بررسی و عیب یابی تعمیر می شود. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که با مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون تماس بگیرید تا کارشناسان این مرکز به آدرس مورد نظر شما ارسال شوند.  و خدمات عیب یابی و سرویس تلویزیون شما را شروع کنند
لازم به ذکر است که اعزام کارشناسان فنی این مجموعه به منزل یا محل کار شما بدون هزینه ایاب و ذهاب بوده که باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شما میشود.

[عکس: Tv-Repair.png]


تعمیر تلویزیون در محل و در منزل

خدمات تعمیر تلویزیون در منزل یکی از خدمات ویژه ای است که برای تضمین هرچه بیشتر رفاه کاربران ارائه شده است. بسیاری از کاربران مختلف تلویزیون قادر به ارسال تلویزیون خراب خود به مرکز تعمیر نیستند. 
این کاربران به راحتی می توانند از خدمات تعمیر تلویزیون در محل و خانگی استفاده کنند. در این سرویس تعمیرکار مربوطه تنها با تماس کاربر و ثبت درخواست خود به محل اعزام می شود. تمامی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری انواع تلویزیون با کمک سرویس تعمیر تلویزیون در محل و خانگی برطرف می شود.

[عکس: %D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%B3%D9%87-%D8%AA%D8...%D9%84.jpg]

تعمیرات تلویزیون در تهران
مدل تلویزیون شما چیست؟ سامسونگ، ال جی، پاناسونیک، سونی یا شارپ و...؟ تلویزیون شما چه مشکلی دارد؟ آیا تلویزیون شما روشن نمی شود، صدا دارد اما تصویر ندارد یا پرش تصویر دارد؟ تلویزیون شما با هر برند و مدلی و هر مشکلی که پیش آمده باشد توسط تکنسین های متخصص مرکز تعمیر تلویزیون حل و تعمیر خواهد شد.

این مرکز در تهران از سعادت آباد و تجریش در شمال تهران تا میرداماد و فرجام در شمال شرق تهران، ستارخان در غرب تهران، پیروزی در شرق تهران و ولیعصر و امیرآباد در مرکز تهران شعبه دارد. با این حال در هر کجای این کلان شهر که باشید می توانید با خیال راحت از خدمات نمایندگی تعمیرات تلویزیون استفاده کنید.

[عکس: 1098.jpg]

مراحل تعمیرات تلویزیون
 تماس با نمایندگی تعمیرات تلویزیون
قبل از مراجعه به مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون استاد تی وی، بهتر است از طریق شماره های موجود در سایت با این مرکز تماس بگیرید. تیم خدمات این مجموعه از نزدیکترین شعبه کارشناس فنی را به شما معرفی می کند تا بتوانید در زمان کمتری تلویزیون خود را تعمیر کنید.

عیب یابی تلویزیون

در مرحله دوم، پس از مراجعه به مرکز تعمیر تلویزیون (یا دریافت خدمات تعمیر تلویزیون در محل)، سیستم LED، LCD یا سینمای خانگی شما به طور کامل بررسی می شود تا دقیقا مشخص شود کدام قطعات آسیب دیده اند. در این مرحله هزینه تعمیرات تلویزیون نیز برآورد شده و به اطلاع شما خواهد رسید.

تعمیر تخصصی تلویزیون

تکنسین های استاد تی وی با استفاده از تجهیزات پیشرفته ای که در اختیار دارند دستگاه شما را تعمیر می کنند. در صورت نیاز به تعویض قطعات، همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و در صورت رضایت قطعه(های) مورد نظر را با نمونه اصلی تعویض خواهند کرد.

تست و تحویل تلویزیون
آخرین مرحله تعمیر تلویزیون مربوط به تست و تحویل دستگاه به مشتری می باشد. تلويزيون در حضور شما تست مي شود و در سلامت کامل آن را دريافت خواهيد کرد. همچنین گارانتی معتبر از سوی این مجموعه این امکان را به شما می دهد تا عیوب احتمالی دستگاه را در زمان مشخص شده پیگیری کنید.

تعمیر تلویزیون ال جی
ال جی یک برند با سابقه است که در طراحی و تولید انواع دستگاه های دیجیتال از جمله تلویزیون تخصص دارد. کیفیت ساخت بی نظیر تلویزیون های این برند باعث رضایت بسیاری از کاربران و متقاضیان شده است. تعمیر تلویزیون ال جی با توجه به فروش بیشتر این محصول در بازارهای داخلی کشور یکی از خدمات ضروری مورد نیاز کاربران ال جی می باشد.

تعمیر تلویزیون ال جی در منزل در صورتی که توسط تکنسین های متخصص در این زمینه و با بهره وری از جدیدترین ابزارهای روز دنیا انجام شود، باعث بهبود و بازیابی کیفیت این دستگاه شده و لذت مشاهده تصاویر با کیفیت را به کاربر القا می کند.
 از این نظر استاد تی وی مناسب ترین گزینه است. کارشناسان حاضر در این نمایندگی با استفاده از تجهیزات فنی پیشرفته می توانند تمامی ایرادات احتمالی تلویزیون های پلاسما ال جی، ال سی دی و ال ای دی را رفع و تعمیر کنند.

[عکس: lg-tv-repairman.png]
.
تعمیر تلویزیون سامسونگ
تلویزیون دستگاهی پرمصرف است که معمولاً به دلیل نوسانات برق، گرد و غبار، ضربه و ... دچار مشکلات عملکردی می شود. تیره شدن قسمتی یا تمام تصویر، محو شدن یا سیاه شدن قسمت هایی از تصویر، قطع سیگنال های ارسالی، روشن نشدن، روشن ماندن آرم و خاموش شدن ناگهانی تلویزیون برخی از رایج ترین مشکلاتی هستند که تلویزیون های سامسونگ و سایر برندها در نظر گرفته شده است.

نکته مهم در اینجا نحوه رفع مشکلات تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل است  است. معایب تلویزیون های مدرن و باکیفیت سامسونگ را باید در محیطی تخصصی بررسی کرد. تکنسین های متخصص در تعمیر تلویزیون در طی مراحل عیب یابی دقیق، تمام عیوب تلویزیون سامسونگ را با استاندارد بالایی برطرف می کنند. فراموش نکنید که تاخیر در فرآیند تعمیر تلویزیون می تواند منجر به آجرکاری کامل دستگاه شود و هزینه های بازیابی را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

[عکس: samsung-tv-repairman.png]

خدمات تخصصی تعمیر تلویزیون

به عنوان بخشی از خدمات تعمیر تلویزیون در مجموعه استاد تی وی  می توانید اقداماتی مانند عیب یابی کامل تلویزیون، تعمیر و تعویض پنل، تعمیرات آمپلی فایر و سیستم صوتی، تعمیر و تعویض کارت، تعمیر کارت پاور، تعمیر، تعمیر و تعمیر اسپیکر را انجام دهید.
 تعویض، تعمیر برد تی کان، تعمیر بک لایت، تعمیر تیونر و تعمیر تلویزیون در محل، تعمیرات ال سی دی و ال ای دی، نظافت قطعات و مواردی از این دست.
 استاد تی وی این خدمات را تضمین می کند تا بتوانید از صحت قطعات استفاده شده مطمئن شوید و در بازه زمانی تعیین شده مشکلات احتمالی را پیگیری کنید.

تعمیر آبخوردگی تلویزیون
متاسفانه اگر میزان خوردگی زیاد باشد تعمیرکار شانس زیادی برای تعمیر تلویزیون نخواهد داشت. اما اگر کاربر آگاهانه عمل کند و بلافاصله پس از خاموش کردن دستگاه، تلویزیون را خاموش کرده و به یکی از مراکز مجاز در زمینه تعمیر تلویزیون مراجعه کند، احتمال اینکه بتواند تلویزیون را با موفقیت تعمیر کند زیاد است.

اما در اکثر موارد به دلیل بی توجهی کاربران و عدم مراجعه زودهنگام به تعمیرگاه، تعمیر پنل تلویزیون آسیب دیده تنها با تعویض آن امکان پذیر است. (تعويض پنل تلويزيون نيز هزينه زيادي دارد، يعني حدود 70 درصد هزينه خريد تلويزيون، بنابراين بيشتر كاربران ترجيح مي دهند كه براي تعمير پنل خراب تلويزيون، تلويزيون جديد بخرند.) 


تعمیر پرش تصویر در تلویزیون

پرش تصویر یکی از مشکلات کمتر رایج در تلویزیون است. با این مشکلات تصویر نمایش داده شده در تلویزیون یکنواختی و شفافیت خود را از دست می دهد و تا حدودی آزاردهنده می شود. اگرچه این مشکلات می تواند دلایل زیادی داشته باشد، اما عمدتاً به دلیل اختلال در پنل و ساختار آن، پرش تصویر تلویزیون و تغییر ناگهانی تصویر روی مانیتور صورت می گیرد.

بنابراین تشخیص دقیق علت پرش تصویر تلویزیون مستلزم بررسی دقیق پنل دستگاه و تست عملکرد سایر قطعات توسط کارشناسان تعمیر تلویزیون است. اما اگر شما کاربران عزیز در روزهای اخیر متوجه چنین مشکلاتی در تلویزیون مورد استفاده خود شده اید می توانید به مرکز تعمیرات تلویزیون مراجعه و نسبت به رفع ایرادات اقدام نمایید.

تعمیر فلت تلویزیون
یکی از دلایل بروز مشکلات در تلویزیون فلت، خوردگی این قسمت از دستگاه است. با ورود مایعات به این قسمت از دستگاه (که در نقش یک ماده رسانا ظاهر می شود)، پین های صفحات انتقال دهنده اطلاعات تصویر که در زیر قاب و سطح جلوی تلویزیون قرار دارند، به هم متصل می شوند و عملکرد این قسمت مختل شده است، آنها در حال ساخت هستند.
 در صورت باقی ماندن خرابی کفپوش های تلویزیون، تعمیر آن با تعمیر تابلوی آدرس و کف های مسطح امکان پذیر خواهد بود.

در غیر این صورت، یعنی اگر عیب به قسمت های دیگر سرایت کرده باشد و باعث خرابی بردها، خطوط اتصال بردها و آی سی پردازنده شود، دیگر تعمیر تلویزیون امکان پذیر نیست و تنها راه باقی مانده تعویض تلویزیون ال ای دی است. و تابلوهای ال سی دی. در صورت مشاهده ایراد در این قسمت از دستگاه خود می توانید با مراجعه به مرکز تعمیر تلویزیون و یا به صورت تعمیر در ایستگاه تلویزیون تخصصی ترین خدمات تعمیر و ارتقا را دریافت نمایید.

مرکز تعمیرات استاد تی وی

خدمات تعمیر انواع مدل تلویزیون با هر برندی را می توانید از مرکز تعمیرات تلویزیون استاد تی وی دریافت کنید. این مرکز با وجود استخدام نیروهای فنی مجرب، کلیه امور مربوط به تعمیر تلویزیون را با کیفیت بالایی انجام می دهد. مدیریت این مجموعه به منظور ابتکار عمل تعمیرکاران و عدم وقفه در روند تعمیر، واحدهای تعمیر را به ابزارآلات درجه یک و تجهیزات پیشرفته تعمیر تلویزیون مجهز کرده است.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان