انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
قیمت و خرید کولر آبی 7000

قیمت و خرید کولر آبی 7000

#1
لیست قیمت کولر آبی 7000

اگر به صفحه محصولات کولر آبی تجهیزمن وارد شوید، متوجه لیست قیمت کولر ۷۰۰۰ متفاوت می‌شوید. یعنی کولرها قیمت یکسان نداشته و هر برند با یک ضابطه قیمت محصولات خود را مشخص کرده است. به‌ طورکلی چند عامل در کولر آبی ۷۰۰۰ تأثیر می‌گذارد. این عوامل عبارت است از:
تجهیزات مصرفی: تمامی کولرها از جمله کولر هفت هزار یک محصول مونتاژی است. یعنی از مواد اولیه متفاوتی ساخته می‌شود. به طور مثال ضخامت ورقه کولر عامل مهمی در نرخ این محصول است.
نوع موتور نیز یکی دیگر از عواملی است که بر قیمت کولر ابی ۷۰۰۰ تأثیر می‌گذارد. هرچه موتور قوی‌تر و توان بیشتری داشته باشد؛ قیمت کولر بالاتر می‌رود.
نوع برند: نمی‌توان نام برند را در قیمت کولر بی‌تأثیر دانست. این قاعده بازار است که هرچه برند مشهورتر است، قیمت آن نیز بیشتر می‌شود. در مورد کولر هفت هزار نیز همین مورد صدق می‌کند؛ اما عامل نگران‌کننده عدم تناسب کیفیت و قیمت کولر است. مثلاً یک برند در تمام بازار شهرت فراروانی دارد اما یک محصول این شرکت امتحان خود را به‌خوبی پس نداده است، اما بازهم قیمت آن محصول به دلیل نام برندی که روی آن حک شده قیمت گرانی است. توصیه می‌کنیم قبل از خرید کولر بدون توجه به برند حتماً از یک مشاور فنی راهنمایی بگیرید. بهترین راه مقایسه لیست قیمت کولر هفت هزار و توجه به مشخصات فنی است که قبلاً ذکر شد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023

قیمت و خرید کولر آبی 7000

#2
نحوه محاسبه ظرفیت کولر آبی
منظور از ظرفیت کولر آبی میزان هوادهی (Airflow) کولر است که بر مبنای فوت مکعب در دقیقه (Cubic Feet Per Minute) و با علامت اختصاری CFM بیان می‌شود. به این ترتیب زمانی که ظرفیت کولر به صورت 3500 CFM مشخص می‌شود یعنی هوادهی کولر 3500 فوت مکعب در هر دقیقه است. همانگونه که مساحت با واحد مربع (مترمربع) محاسبه می‌شود، حجم یک محوطه نیز با واحد مکعب (متر مکعب) مشخص می‌شود.

برای محاسبه حجم باید طول و عرض مکان مورد نظر را ضربدر ارتفاع دیوار نمایید. به این ترتیب حجم فضای داخلی را بر حسب مترمکعب محاسبه کرده‌اید. سپس با تبدیل مترمکعب به فوت مکعب می‌توانید کولر گازی مناسب با فضای داخلی خود را انتخاب نمایید. برای این کار فقط کافی است مترمکعب را در عدد 35.314 ضرب کنید. به این ترتیب حجم فضایی که بر مبنای مترمکعب محاسبه کرده‌اید به فوت مکعب تبدیل می‌شود و دیگر برای انتخاب ظرفیت کولر آبی مشکلی نخواهید داشت.
منبع: سایت آچاره
https://achareh.co/landing/cooler
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان