انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نمایندگی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ

#1
نمایندگی تعمیرات سامسونگ
به دنبال خرید گوشی سامسونگ هستید یا به دنبال تعمیر آن؟ اگر دوست دارید یکی از مدل‌های گوشی سامسونگ را خریداری کنید یا اینکه به دنبال مرکز معتبر و متخصصی برای تعمیر موبایل سامسونگ هستید، ما به شما نمایندگی موبایل سامسونگ را پیشنهاد می‌کنیم.
نمایندگی موبایل سامسونگ در کنار ارائه خدمات فروش انواع مدل‌های موبایل سامسونگ، خدمات پس از فروش این دستگاه شامل: گارانتی، عیب‌یابی، تعمیرات نرم‌افزاری و تعمیرات سخت‌افزاری را به کاربران ارائه می‌دهد. به گونه‌ای که کارشناسان این مرکز با در نظر گرفتن بودجه و نیاز مشتریان ّنمخود بهترین مدل‌های گوشی سامسونگ را به آن‌ها معرفی کرده و تمامی مشاوره‌های لازم را به رایگان به آن‌ها ارائه می‌دهند.
از طرفی تکنسین‌های نمایندگی سامسونگ با عیب‌یابی این دستگاه مشکل اصلی آن را که یا نرم‌افزاری است یا سخت‌افزاری تشخیص داده و با سرعت و دقت بالایی آن را برطرف می‌کنند. ادامه این مطلب را دنبال کنید تا با خدمات ویژه نمایندگی فروش و تعمیرات موبایل سامسونگ آشنا شوید.
نمایندگی موبایل سامسونگ در تهران
خوشبختانه نمایندگی موبایل سامسونگ از شعبه‌های متعددی در تهران برخوردار است که خدمات فروش و تعمیرات انواع مدل‌های موبایل سامسونگ را به کاربران ارائه می‌دهند. شعبه‌های نمایندگی سامسونگ در تهران در مناطق:
ستارخان، سعادت‌آباد، فرجام، میرداماد، تجریش، پیروزی و ولیعصر قرار دارند؛ بنابراین کاربران تهرانی موبایل سامسونگ درصورتی که تصمیم داشتند از خدمات ویژه نمایندگی سامسونگ استفاده کنند، می‌توانند به نزدیک‌ترین شعبه نمایندگی سامسونگ نسبت به محل سکونت خود مراجعه کنند.
نمایندگی گوشی سامسونگ در کرج
شعبه‌های نمایندگی موبایل سامسونگ تنها به کلان‌شهر تهران محدود نمی‌شوند بلکه این مرکز در کلان‌شهر کرج، منطقه شاهین ویلا نیز شعبه دارد؛ بنابراین کاربران کرجی نیز می‌توانند برای استفاده از خدمات فروش، پس از فروش و تعمیرات تخصصی موبایل‌ سامسونگ به صورت حضوری به نمایندگی گوشی سامسونگ در کرج مراجعه کنند.
نمایندگی موبایل سامسونگ از دو بخش بسیار بزرگ شامل فروش و تعمیرات تخصصی موبایل سامسونگ تشکیل شده است که کارشناسان بخش فروش موبایل سامسونگ، ضمن مشاوره و راهنمایی دقیق کاربران جدیدترین و بهترین مدل‌های گوشی سامسونگ را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. در بخش تعمیرات تخصصی موبایل سامسونگ نیز تکنسین‌های حرفه‌ای حضور دارند که خدمات عیب‌یابی و تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری موبایل سامسونگ را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند.
نمایندگی موبایل سامسونگ در شهرستان‌ها
خدمات نمایندگی موبایل سامسونگ تنها شامل حال کاربران کرجی و تهرانی موبایل سامسونگ نمی‌شود. کاربران شهرستانی هم می‌توانند به راحتی از خدمات این مرکز استفاده کنند اما چگونه؟ اگر در شهرستان ساکن هستید و با مشکلی در گوشی خود مواجه شده‌اید برای اینکه بتوانید از خدمات عیب‌یابی و نمایندگی تعمیرات سامسونگ استفاده کنید باید موبایل خود را به شعبه مرکزی نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران ارسال کنید.
در واقع یکی از مهم‌ترین خدمات این مرکز در شهرستان‌ها، دریافت موبایل‌های معیوب شده کاربران و تعمیر آن‌ها است. به گونه‌ای که کارشناسان گوشی معیوب شده را تحویل گرفته، آن را مورد عیب‌یابی و تعمیر قرار می‌دهند و این دستگاه را مانند روز اول بدون هیچ مشکلی به آدرس مورد نظر کاربر در شهرستان ارسال می‌کنند.
خدمات نمایندگی گوشی سامسونگ
نمایندگی گوشی سامسونگ ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این دستگاه اعم از تعمیر، بهسازی، فروش، ترمیم، بازیابی اطلاعات، تعویض قطعات و … است. متقاضیان هر یک از سرویس های مذکور می توانند پس از حضور در این مرکز و مراجعه به پارت مربوطه، خدمات تخصصی مورد نظر خود را دریافت نمایند. نمایندگی گوشی سامسونگ با تجهیز کارشناسان خویش به امکاناتِ پیشرفتۀ فروش و تعمیر توانسته است خود را به عنوان یکی از مراکز پیشرو در این دو حوزه مطرح سازد.
خدمات ارائه شده در واحد تعمیرات این مرکز، محدود به اشکالی خاص نیست و تمامی سرویس های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با این محصول را دربر می‌گیرد. تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل سامسونگ، بازیابی و ریکاوری اطلاعات گوشی سامسونگ، تعویض باتری معیوب و از کار افتاده کلیه برندهای موبایل، تعویض گلس و صفحه نمایش گوشی سامسونگ، تعمیرات تاچ انواع گوشی سامسونگ و … برخی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در این مرکز است.
تعمیر برد موبایل سامسونگ
یکی از اقداماتی که در نمایندگی موبایل سامسونگ و با هدف رفع مشکلات این دستگاه انجام می شود، تعمیر برد است. برد یک قطعه تعیین کننده و مهم در انواع محصولات الکترونیکی است که در گوشی های هوشمند نیز تعبیه شده است. این قطعه، درست مثل مادربرد در کامپیوتر، به نوعی کنترل کننده سایر قطعات گوشی است. بخش های مختلفی همچون پردازنده، رم و … روی برد قرار دارند و توسط آن هدایت و کنترل می شوند.
بنابراین بیراه نیست اگر بگوییم خرابی برد یا سوختن آن، می تواند گوشی را به طور کلی از کار بیندازد. تعدادی مقاومت، خازن، سیم پیچ و ترانزیستور در این قطعه وجود دارند که فرایند تعمیر برد موبایل سامسونگ ، روی تعمیر و تعویض آنها متمرکز می شود. چنانچه با تعویض این بخش ها برد با حالت عادی باز گردد، تعمیرات موبایل Samsung به پایان خواهد رسید. اما گاهی، به ویژه وقتی برد می سوزد، تعمیر این قطعه عملا امکان پذیر نبوده و چاره ای جز تعویض آن باقی نخواهد ماند. تعویض برد هزینه بالایی دارد و بهتر است تا حد امکان از آسیب دیدگی این قطعه جلوگیری کنید.
مرکز تعمیرات سامسونگ
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان