انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
گاورنر چیست و چه کاربردی در دیزل ژنراتور دارد؟

گاورنر چیست و چه کاربردی در دیزل ژنراتور دارد؟

#1
جنبه اندازه گیری یک گاورنر مکانیکی یک قطعه یا توپ با حرکت سریع است که بلافاصله محرک را فشار می دهد. ساخت آسان و کارایی قابل اعتمادی دارد و به طور گسترده برای این عملکرد گاورنر دیزل ژنراتور چیست و چه تاثیری بر قیمت دیزل ژنراتور دارد در موتورهای دیزلی با انرژی متوسط و کم استفاده می شود.

تنظیم کننده سرعت هیدرولیک
گاورنر کرنش از قسمت آزاد کننده سریع به عنوان یک جنبه القایی برای فشار دادن پیستون برای مدیریت کمک هیدرولیک استفاده می کند. این گاورنرها دارای قطعات القایی کوچک و تنوع واقعاً بیش از حد هستند. (مقاله Governor چیست و در دیزل ژنراتور چه کاربردی دارد؟)

مجموعه ای از ابعاد را می توان برای برآوردن نیازهای ده ها تا 10 هزار موتور دیزل استفاده کرد. این گاورنر دارای ثبات خوب، دقت تنظیم بیش از حد و قدرت رانندگی خوب است و ممکن است به سادگی مدیریت خودکار موتور دیزل را به دست آورد.

با این وجود، ساختاری شیک، تقاضای صنعتی بیش از حد دارد و برای موتورهای دیزلی پرقدرت مناسب است.

گاورنر سلولی از یک دیافراگم برای ایجاد تغییر خلاء در لوله ورودی استفاده می کند و سپس برای تقویت مکانیسم تحریک استفاده می شود.

گاورنر دارای ساختار آسان و حساسیت بیش از حد در سرعت های پایین است، اما انرژی آن در نتیجه نصب دریچه گاز در لوله ورودی کاهش می یابد. با توجه به این واقعیت، فقط برای موتورهای دیزلی کم مصرف مناسب است.

فرماندار دیجیتال
گاورنر دیجیتال سرعت موتور دیزل را به مقدار انرژی الکتریکی تغییر می دهد و پس از نمونه برداری و تقویت، محرک را کنترل می کند.

مدل دیجیتالی می‌تواند دقیقاً و دقیقاً بنزین را زودتر از تغییر سرعت موتور دیزل تنظیم کند و می‌تواند اثربخشی موازی را بدون تمایز به دست آورد. این تا حد زیادی برای کارخانه های دیزل استفاده می شود.

گاورنرها عمدتاً بر اساس سرعت متغیر (تک برنامه، دوقطبی و سرعت کامل) به سه دسته تقسیم می شوند.

تک برنامه:
یک گاورنر تک برنامه ای فقط با سرعت مطمئنی کار می کند (که اغلب سرعت کالیبره شده است). مناسب برای موتورهای دیزلی با سرعت ثابت مشابه آسیاب های محرک، کمپرسورهای هوا، پمپ های گریز از مرکز و غیره.

دوقطبی: گاورنر چیست و در دیزل ژنراتور چه کاربردی دارد؟
گاورنر سرعت دوقطبی فقط بر روی سرعت کامل و سرعت کالیبره شده موتور دیزل کار می کند.

اساساً در وسایل نقلیه برای مراقبت از پایداری در محل کار و جلوگیری از پرتاب شدن خودرو یا به اصطلاح خودرویی که با سرعت بیش از حد پرواز می کند استفاده می شود و در شرایط مختلف، اپراتور برای تنظیم عرضه بنزین در دریچه گاز کار می کند.

سرعت کامل: گاورنر چیست و چه کاربردی در دیزل ژنراتور دارد؟
گاورنر در محدوده سرعت موتور دیزل عمل می کند که برای فاصله زمانی کامل شما متفاوت است. پس از اینکه اپراتور هر سرعتی را در پاسخ به میل عملیات انتخاب کرد، گاورنر می تواند باعث شود موتور دیزل دائماً با سرعت مداوم کار کند.

این نوع به شدت شرایط کاری اپراتورها را بهبود می بخشد، تغییرات مکرر بار را در نظر می گیرد و به همین ترتیب استاندارد کار و اثربخشی تولید را بهبود می بخشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان