انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اخذ استاندارد اولیه آسانسور

اخذ استاندارد اولیه آسانسور

#1
[عکس: -سازمان-ملی-استاندارد-Copy-1.jpg]

اخذ استاندارد آسانسور از سال ۱۳۷۷ تلاشهای زیادی برای تهیه و تدوین استاندارد ملی آسانسور بعمل آمده و نهایتاً استاندارد ملی آسانسور با شماره استاندارد ملی ۱-۶۳۰۳ مورد تصویب کمیته ملی قرار گرفته و از ابتدای سال ۱۳۸۲ اجباری می‌باشد. از آنجا که اجرای کامل مقررات استاندارد ملی بلحاظ عدم آمادگی تولیدکنندگان اجزاء و قطعات آسانسور جهت اخذ گواهی‌های کیفی مقدور نبوده ، لذا استاندارد ملی آسانسور به دو بخش ایمنی و عملکردی تقسیم گردیده

و اجرای بخش ایمنی از استاندارد ملی « مقررات ایمنی ساختمان و نصب آسانسور –قسمت اول : آسانسور های برقی » از ابتدای سال ۱۳۸۲ برای دارندگان پروانه‌های ساختمانی سال ۱۳۸۲ که دارای آسانسور می‌باشند اجباری می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اخذ استاندارد ادواری آسانسور با ما همراه باشید.

با توجه به لزوم اخذ استاندارد آسانسور جهت حصول اطمینان از صحت عملکرد قطعات منصوبه شرکت سهند فراز کیمیا اخذ استاندارد بعد از اتمام نصب را در اولویت کاری قرار داده است. با توجه به گواهینامه های معتبر شرکت در زمینه استاندارد شرکت سهند فراز کیمیا با طراحی و تمهیدات مناسب هنگام اجرای پروژه بدون هیچ مشکلی توانایی اخذ استاندارد را دارا می باشد. همچنین اخذ استاندارد از جهت اخذ پایان کار ساختمان نیز دارای اهمیت بسیاری می باشد، چرا که یکی از مدارک لازم جهت تشکیل پرونده اخذ پایان کار گواهی معتبر استاندارد می باشد.

اخذ استاندارد ادواری آسانسور

لزوم اخذ استاندارد ادواری چیست؟



لازم به توضیح است که؛ مطابق استاندارد ملی ۱_۶۳۰۳ و دستورالعملهای جاری، گواهی ایمنی صادره توسط شرکتهای بازرسی، تنها یکسال اعتبار دارد و آسانسورهای در حال بهره برداری، که سرویس و نگهداری مستمر ماهانه دارند، باید بصورت سالیانه بازرسی ادواری شوند. همچنین در صورت بروز هر گونه سانحه برای آسانسور وجود گواهی معتبر استاندارد به همراه قرارداد سرویس نگهداری ضروری می باشد. شرکت سهند فراز کیمیا با استفاده از تکنسین های آموزش دیده و دارای گواهینامه در سازمان استاندارد ملی ایران آماده اخذ استاندارد ادواری ساختمان کارفرمایان محترم می باشد.بهتر است مطلب آموزش تعمیرات و سرویس نگهداری آسانسور را نیز بخوانید.

به منظور درخواست بازرسی ادواری آسانسور با همراه داشتن مدارک ذیل و برگه درخواست بازرسی به شرکت سهند فراز کیمیا مراجعه فرمایید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان