انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آموزش تعمیرات و سروی

آموزش تعمیرات و سروی

#1
س نگهداری آسانسور

[عکس: fix-elevator.jpg]آموزش تعمیر و نگهداری آسانسور جزء لاینفک آموزش آسانسور بوده و در واقع پیچیده تر از نصب آسانسور خواهد بود. چرا که در میان قطعات بیشمار نصب شده یافتن به موقع خرابی حائز اهمیت بوده و در صورتیکه پیمانکار تجربه کافی در زمینه رفع خرابی نداشته باشد ، رفع خرابی دشوارتر خواهد بود. تعمیرات آسانسور در دو مقولۀ زیر طبقه بندی می گردد:

آموزش تعمیر و نگهداری و سرویس نگهداری آسانسور

تعمیرات تخصصی قطعات و یا تعویض قطعه معیوبتنظیم مجدد قطعۀ سالم (تنظیم در نصب کلی قطعه یا تنظیمات داخلی قطعه)


غالب خرابی های آسانسور شامل مورد دوم می باشند. تعمیر و نگهداری آسانسور در تهران نیازمند دانش کامل نصب آسانسور است ، چرا که تعویض کامل هر قطعه معیوب مستلزم نصب صحیح آن است. بنابراین تعمیرات پس از نصب قرار می گیرد.به علت محدود بودن تعداد آسانسورهای سریع السیر و جدید همه متخصصین توانایی آشنایی و شناخت کامل از ویژگی های آن را ندارند و نمی توانند با حضور فیزیکی و مشارکت در نصب این آسانسورها، به دانش و تجربیات خود را بیفزایند. بحث آموزش آسانسور در هر منطقه وکشور دارای شرایط خاص وشیوه ی آموزشی متفاوتی می باشد. در برخی از کشورها آموزش آسانسور از رشد و تکامل خوبی برخوردار است. امر آموزش عملی و کارگاهی نصب آسانسور و تداوم آموزش، به علت پیشرفت سریع ، بدون وقفه و مداوم ابداعات و نوآوری در صنعت آسانسور، بسیار مهم و قابل توجه می باشد.

شرکت های فروشنده و نصاب آسانسور و واحد های سرویس ، تعمیر و نگهداری آسانسور مسئولیت خطیری در این رابطه بر دوش دارند.لذا با پیشرفت صنعت آسانسور، آسانسورهای مدرن با تکنولوژی های پیچیده ابداع می شوندکه بایستی طریقه ی نصب ، سرویس ونگهداری (شیوه های نصب ریلهای راهنما ، سیستم های ایمنی و کنترلی، مونتاژ کابین، سیم کشی تست، راه اندازی و چگونگی سرویس و خدمات بعد از تحویل آسانسورها) به آنها آموزش داده شود تا تکنسین های نصاب آسانسور، تعمیرکار و سرویس کارآسانسور با پیشرفت این صنعت و محصولات جدید هماهنگ شده و به دانش تخصصی و فنی ها اضافه شود.
با پیشرفت های تکنولوژی آسانسور نیاز به نیروی ماهر بیشتر خواهد شد. در این دوره ها ضمن آشنایی با خطرات قبل از ورود به محیط کار، به طریقه ی استفاده از تجهیزات کامل ایمنی، کفش کار، لباس کار مناسب با نوع عملیات، عینک کار، توپی های گوش بند در محیط کار پرداخته می شود. دلایل آموزش نکات ایمنی در دوره های آموزش نصب آسانسور به شرح ذیل میباشد:

تجهیزات سنگین آسانسورفضای تنگارتفاع زیاد (خطر سقوط)برق گرفتگیشوک الکتریکیآسیب در اثر برخورد تجهیزات سنگین به اندام ها


تکمیل کننده زنجیره ارتباطی بین صنعت آسانسور و صنعت ساختمان، تکنسین آسانسور، نصاب آسانسور و تعمیر کار و سرویس کار آسانسور می باشند.ساختمان های قدیمی نیز در بخش باز سازی ، مرمت و نوسازی، به آسانسور وابسته هستند.

برای خرابی و نقص کمتر و همچنین مطمئن تر بودن آسانسور بایستی نصاب آسانسور و تعمیر کار آسانسور با تجربه تر بوده و از دانش و معلومات بیشتری برخوردار باشد.به دلیل پر هزینه بودن دوره های آموزشی افراد از گذراندن این دوره ها صرف نظر می کنند که خود موجب نزول کیفیت آسانسورها می شود و فقط درصد کمی از افراد توانایی پا به پا بودن و همراهی کردن با این تنوع و نوآوری و مدرنیزاسیون را دارند به همین علت از افراد علاقمند به یاد گیری در دوره های آموزش در اولویت نخست قرار دارند.بهتر است مطلب تاریخچه آسانسور را نیز بخوانید.

به دلیل بها ندادن به آموزش، فاصله ی توان تخصصی صنعت آسانسور و تخصص بخش فنی با تکنولوژی های جدید دنیای آسانسور، روز به روز بیشتر شده و زنگ خطری جدی برای صنعت آسانسور می باشد. لازم به ذکر می باشد افراد توانمندی که دوره های فوق را در شرکت سهند فراز کیمیا با موفقیت بگذرانند در شرکت مشغول به کار خواهند شد. در کلاس های آموزش تعمیر و نگهداری آسانسور سرفصلهای زیر آموزش داده می شود:

آموزش رفع خرابی کلی آسانسورآموزش تنظیم مجدد درب کابینآموزش تنظیم مجدد دربهای طبقهتست پاراشوت و تنظیم آنآموزش رفع خرابی تابلو فرمانآموزش نقشه خوانی انواع تابلوفرمان های موجود در بازارآموزش تعویض کفشک های راهنماآموزش تنظیم ملحقات درب لولاییآموزش تنظیم مجدد کابینچک کردن روغن ریل ها و روغن موتورسرویس و نگهداری کامل آسانسور

اصولاٌ اساسی ترین بحث برای افزایش عمر یک آسانسور سرویس و تعمیر و نگهداری آسانسور می باشد. به جراًت می توان گفت عمر مفید برترین پکیج های وارداتی آسانسور نیز بدون سرویس و نگهداری کاهش خواهد یافت. در این بخش آموزشی تعیین قیمت و هزینه های سرویس و نگهداری یک ساختمان نیز آموزش داده می شود
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023

آموزش تعمیرات و سروی

#2
کفش کار تنظیف مارکت یک نوع کفش محبوب است که برای استفاده در محیط‌های صنعتی، ساختمانی و کارگاهی طراحی شده است. این کفش‌ها با داشتن ویژگی‌های خاصی مانند مقاومت بالا در برابر ضربه، انعطاف پذیری مناسب و ضد لغزش بودن، به کارگران کمک می‌کنند تا در شرایط کاری خود ایمنی بیشتری داشته باشند.

کفش کار علاوه بر این ویژگی‌ها، معمولا از جنس چرم یا مواد مصنوعی با کیفیت بالا ساخته می‌شود که قابلیت تحمل زیادی دارد و در برابر سایش و خراشیدگی مقاوم است. همچنین، برخی از این کفش‌ها با پوشش آب و هوا مقاوم ساخته شده‌اند که به کاربران در شرایط نامطلوب آب و هوایی کمک می‌کند.

اگر شما به دنبال یک کفش کار با کیفیت و ایمن هستید، می‌توانید در فروشگاه‌های مختلفی به دنبال آن بگردید. همچنین، می‌توانید از سایت‌های خرید آنلاین نیز استفاده کنید تا به راحتی و با قیمت مناسب، به دست کفش کار مورد نظر خود برسید.

برای خرید کفش کار تنظیف مارکت :
https://tanzifmarket.com/product/12/%DA%...%85%D8%A7/
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان