انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تحلیل موزه یهود برلین در چندین مختتلف بصورت جامع

تحلیل موزه یهود برلین در چندین مختتلف بصورت جامع

#1
تحلیل موزه یهود برلین معماران پسوند جدید منحصر به فرد را طراحی کردند و ساختمان اصلی شامل گنبد تاریخی مشخص را بازسازی کردند. ویژگی خاص بال جدید است که 15 متر بر فراز مورن بیرون زده و باعث می شود بازدیدکنندگان احساس کنند بالای درختان معلق هستند. موزه با سه نمایشگاه افتتاح می شود: از چپ به راست، مصرف توسط و باز.
 این ساختمان را به یک موزه جدید قابل مشاهده، منظم و قابل دسترس تبدیل کردند که شهر را با طبیعت و هنر مرتبط می کند. معمار و شریک Made: ما بلافاصله مجذوب مکان شدیم.تحلیل موزه یهود برلین منظره مزیت بزرگی است، بنابراین تصمیم گرفتیم با ساختمان جدید بالاتر برویم تا این ویژگی را بیشتر برجسته کنیم. علاوه بر بال شناور ویژه ای که بسیار بالاتر از مورن تعادل برقرار می کند و یک راه پله عمومی گسترده که آن را به باغ مجسمه های تجدید شده متصل می کند، یکی دیگر از چشم نوازان نما است.
بال جدید با 82000 کاشی منحصر به فرد و دست ساز کاشی شده است. شیب رنگی خاص کاشی‌های روی نما - از رنگ‌های خاکی در کنار خیابان تا آبی یخی در سمت رو به رودخانه - نمادی از مکان موزه بر روی مورن ایجاد شده توسط یک یخچال طبیعی است. از طریق ترکیب رنگ های طبیعی و شکل ساختمان با محیط اطراف ترکیب می شود.
تحول موزه در سال 2017 آغاز شد. با بازسازی،تحلیل موزه یهود برلین ساختمان بیش از 1100 متر مربع در فضای نمایشگاهی و عمومی، در بالای 1350 متر مربع در بنای تاریخی اصلی گسترش یافته است. موزه در حال حاضر دارای 1935 متر مربع فضای نمایشگاهی پیشرفته است. ساختمان جدید بزرگ دارای پنج سالن نمایشگاهی جدید و دو فضای عمومی است که با یک مسیر طبیعی به هم مرتبط هستند.
که در اصل یک جامعه آقایان بود، ویژگی اصلی و فضایی خود را بازیافت و قلب موزه است. این محل ملاقات مرکزی ورودی، مغازه و کافه را در خود جای داده است. در طبقه فوقانی گنبد، یک سالن فعالیت در دسترس ایجاد شده است که در آن برنامه عمومی مستمر توسط موزه ارائه می شود. گنبد همچنین به باغ مجسمه های کاملاً بازسازی شده دسترسی می دهد. این "گالری فضای باز سبز" برای عموم آزاد است.
پلکانی وسیع که ساختمان را از شرق به غرب سوراخ می کند، بال جدید را به باغ مجسمه ها متصل می کند. مراحل به بازدیدکنندگان یک تیزر از فعالیت‌ها و نمایشگاه‌های داخل، به‌علاوه یک «پنجره» زیبا روی رودخانه ارائه می‌دهند. این راه پله ها همچنین به عنوان تریبونی برای تماشاگران برای تماشای اجراها در باغ مجسمه ها عمل می کند.
منظره قدیم و جدید به شیوه ای شگفت انگیز در ساختمان نوسازی شده به هم متصل شده اند و چشم انداز نقش اصلی را در تجربه موزه ایفا می کند. این ساختمان و موقعیت مکانی که در مرکز شهر قرار دارد اما هنوز با فضای سبز احاطه شده است، منظره پانورامایی زیبایی را بر روی رودخانه راین ارائه می دهد. فضاهای نمایشگاهی جدید مجموعه و نمایشگاه های در حال تغییر را پشتیبانی می کنند.تحلیل موزه یهود برلین این اتاق‌های آرام با دیوارهای بی‌وقفه با فضاهایی که باز هستند و از طریق پنجره‌های بزرگ و پیوسته منظره‌ای آزاد از مناظر و شهر را ارائه می‌کنند، در هم آمیخته شده‌اند و از موقعیت منحصر به فرد موزه استفاده می‌کنند و بر آن تأکید می‌کنند. این ریتم درون‌گرا و برون‌گرا، تجربه هنر دست‌ساز و انواع منظره‌های مختلف، بازدید از موزه جدید آرنهم را به یک تجربه هیجان‌انگیز و متنوع تبدیل می‌کند.
پروژه موزه و باغ فیثاغورث نتیجه مسابقه طراحی بین المللی است که توسط شورای کروتون با بودجه جامعه اروپا در نقش تشویق توسعه پروژه های جامعه شهری برگزار شد.
موضوع اصلی این مسابقه ایجاد یک پارک علمی در زمینی به مساحت 18 هکتار بود که به ریاضیدان بزرگ یونانی فیثاغورث که مدرسه فیثاغوریک را در کروتون قرن ششم قبل از میلاد تأسیس کرد، اختصاص داشت.
این پروژه در سطح جهانی و محلی دارای یک هدف دوگانه است: از یک سو ارتقای شهر کروتون در مدار بین‌المللی گردشگری فرهنگی از طریق ارتقای هویت تاریخی و علمی شهر با فیثاغورس و از سوی دیگر فعال‌سازی نوسازی شهری و اجتماعی. روند آن بخش از کروتون.
معماری موزه به دنبال ایجاد منظره جدیدی است که از نظر مورفولوژیکی ریشه در زمین دارد، از طریق یک فضای نیمه اپیژین که موزه را از طریق پوشش مداوم با توپوگرافی موجود در کوه ادغام می کند و بر نمایه تپه تأکید می کند. رابطه بین معماری و منظر در فضاهای داخلی سرسرا و کافه تریا که منظره بیرون را قاب می کند، چنان که گویی از طریق تلسکوپ دیده می شود، تاکید می شود. از طریق مسیر کوهنوردی که از شهر می آید، می توان به موزه در سطح پایین تر یا از طریق مسیری که از کوه پایین می آید، به موزه رسید.تحلیل موزه یهود برلین یک تفرجگاه معماری مارپیچ داخلی، عملکردهای مختلف موزه (سرسرا، سالن های نمایشگاه دائمی و موقت، فضاهای کارگاهی، دفاتر، کافه تریا) را توزیع می کند.
این موزه که در حومه کروتون واقع شده است، بخشی از یک پروژه گسترده تر است که هدف آن بازسازی مناطق اطراف مرکز تاریخی با فعالیت های عمومی جدید است. طراحی منظره، گردشگاهی پر درخت را در میان قلعه باستانی کارلو پنجم و پارک پیگنرا ایجاد کرد و پیوندی بین شهر قدیمی و شهر مدرن ایجاد کرد. انتظار می رود پارک پیگنرا با ویژگی های چشم انداز به قلب سبز شهر تبدیل شود - مانند حلقه سبز در پایه تپه و مسیرهای عابر پیاده به سمت شهر که ارتباطات بهتری را بین بخش های مختلف شهر فراهم می کند.
باغ‌ها و موزه‌های فیثاغورث نیاز روزافزون سرگرمی‌های فرهنگی و علمی را برآورده می‌کنند و برنامه‌ای یکپارچه ارائه می‌دهند که به دنبال ادغام علم، هنر، طبیعت، تاریخ، فلسفه، ریاضیات و موسیقی است. باغ ها و موزه دو نقش متفاوت و مکمل ایفا می کنند: باغ ها مکانی است که در آن ایده ها (باز) ارائه می شوند اما به طور عمیق توضیح داده نمی شوند، در حالی که موزه مکانی برای مطالعه عمیق موضوعاتی است که قبلاً در باغ ها از طریق استفاده ارائه شده است. از تصاویر دقیق، نمایشگاه های تعاملی، فیلم ها و غیره. پارک توسط فضاها، نوارها، پس زمینه ها و مسیرهای مختلف طراحی شده است که مسیر بازدیدکنندگان را دنبال می کند. مزایای گیاه شناسی باغ ها ملموس است،
شکل فیثاغورث مسیر ایده آلی را تشکیل می دهد که میراث فرهنگی Magna Grecia باستان را به تفکر علمی مدرن، از فیبوناچی، کپلرو، وایلز و ویتن تا زمان حال، متصل می کند. موزه فیثاغورث یک موزه ایستا و محافظه کار نیست: نمایشگاه های عملی برای استفاده توسط بازدیدکنندگان طراحی شده اند. یک رویکرد بازیگوش و تعاملی نه تنها خودآموزی و تفکر مستقل را مؤثرتر می کند، بلکه به فرآیند یادگیری احساس شگفتی می بخشد و ریاضیات را در طول قرن ها زنده می کند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات

تحلیل موزه یهود برلین در چندین مختتلف بصورت جامع

#2
حفظ فضاهای تاریخی و باستانی برای هر کشوری از اهمیت بالایی برخوردار است و مسئولان شهری درصدد بازافرینی فضا و دعوت به مردم برای حضور در این گونه فضاها هستند تا با ایجاد مکانهایی سرزنده و بانشاط برای حضور مردم به تقویت این مکان های شهری کمک کنند. متاسفانه نبود ایده برای فضاهای که در ان مردم به گذران اوقات فراغت خود سرگرم شوند منجر به دوری از این فضاها می شود و مردم را با محیط های تاریخی بیگانه می کند. برای انکه بتوانیم این خلا را جبران کنیم باید به خلق محیط هایی با نشاط اجتماعی در مکان های تاریخی فکر کرد. یکی از این راهکارها جذب انواع گروه های سنی به محیط های تاریخی و موزه ها به وسیله ی بازی و سرگرمی است. بازیهای تخته ای اصیل ایرانی که قدمت بسیار زیادی نیز دارد می تواند به این موضوع کمک فراوانی کند. برای اشنایی با انواع بازیهای تخته ای و ایده پردازی های بیشتر دراین باره اینجا کلیک کنید تا بهترین ایده های جذب مردم به محیطهای فرهنگی تاریخی  را خلق کنید.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان