انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی سایت آژانس مسافرتی به صورت کاملا ریسپانسیو

طراحی سایت آژانس مسافرتی به صورت کاملا ریسپانسیو

#1
[عکس: -سایت-آژانس-مسافرتی8.jpg]

با توجه به افزایش کاربران موبایلی، ریسپانسیو بودن سایت از امور مهم تلقی میشود. در صورتی‎که طراحی سایت آژانس مسافرتی به صورت ریسپانسیو طراحی نشود کاربران موبایلی به درستی نمیتوانند سایت را مشاهده کنند. درنتیجه سایت را بسته و وارد سایت رقیب میشوند. از این رو گروه طراحی سایت رویال طراحی سایت آژانس مسافرتی به صورت کاملا ریسپانسیو طراحی میکند.

طراحی سایت آژانس مسافرتی6

طراحی سایت آژانس مسافرتی برای تمام دستگاه‎ها از جمله دسکتاپ، لپ تاپ، تبلت و موبایل به صورت ریسپانسیو یا واکنشگرا طراحی می‎شود. از این رو کاربران میتوانند با تمام دستگاه‎ها نمایش سایت را به درستی و با چینشی زیبا داشته باشند. طراحی ریسپانسیو سایت جزء خدمات رایگان ما به شما عزیزان است. کارفرما بدون پرداخت هزینه اضافی و مجزا میتواند سایتی واکنشگرا یا ریسپانسیو داشته باشد.

برقراری امنیت کامل در طراحی سایت آژانس مسافرتی

یکی دیگر از فاکتور های مهم در طراحی سایت برقراری امنیت سایت است. مخصوصا اگر سایت دارای درگاه پرداخت باشد. تیم رویال به هنگام طراحی سایت آژانس مسافرتی تمام نکات امنیتی لازم را رعایت میکند تا سایت از دست هکرها در امان باشد. کارشناسان ما بدون پرداخت هزینه مجزا و به صورت کاملا رایگان امنیت را به هنگام طراحی سایت آژانس مسافرتی برقرار میکنند. برای مشاهده نمونه کارهای طراحی سایت آژانس مسافرتی وارد لینک شوید.

طراحی سایت آژانس مسافرتی5
پشتیبانی از سایت پس از طراحی سایت آژانس مسافرتی

تیم پشتیبانی ما هر روز پاسخگوی درخواست‎های شما عزیزان است. در صورت ارسال پیام در کمترین زمان ممکن به درخواست شما پاسخ داده میشود.

یکی از دلایل برتری تیم رویال به نسبت رقبا پشتیبانی قوی و قیمت منصفانه است. تیم رویال همواره در تلاش است تا با دادن بهترین خدمات رضایت مشتریان را جلب کند. از این رو تمام خدمات و پکیج‎ها با مناسب‎ترین قیمت و با بیشترین امکانات بسته می‎شوند.

طراحی سایت آژانس مسافرتی8

از دیگر برتری‎های تیم رویال خدمات گسترده و داشتن تیمی قوی است. شما عزیزان میتوانید در مورد بالا بردن سئو سایت، شبکه های اجتماعی، تولید محتوا و گرافیک با مشاوران در تماس باشید.

برای کسب اطلاع از قیمت طراحی سایت، پکیج‎ها، جشنواره‎ها و تخفیفات با کارشناسان ما تماس بگیرید و ما را در شبکه‎های اجتماعی دنبال کنید تا از جدیدترین تخفیفات ما مطلع شوید.

فعال نمودن بیزینس مود برای پیج اینستاگرام

ادمین پیج اینستاگرام از همان ابتدا برای تحلیل و آنالیز پیج، پیج را به حالت بیزینسی تغییر میدهد. در این صورت میتواند آمار بازدید از پست و استوری، میزان فورواردها، میزان ذخیره کردن پست، میزان فالوهای انجام شده توسط یک پست و … را بررسی کند. متناسب با این آمار استراتژی برای بهبود وضعیت پیج تعریف و تغییر خواهد کرد.



افزایش profile visits

میزان بازدید از صفحه خانه پیج اینستاگرام را profile visits میگویند. ادمین اینستاگرام سعی دارد تا این میزان را بالا ببرد تا افراد بیشتری شماره تماس و نمونه کارها را مشاهده نمایند. این عدد هر چه بیشتر باشد به این معنی است که افراد بیشتری در 7 روز گذشته از پیج شما بازدید کرده اند. هزینه ادمین اینستاگرام چقدر است؟



تعریف highlight توسط ادمین اینستاگرام

دومین چیزی که پس از عکس پروفایل و بیو مورد توجه قرار داده میشود هایلایت‎ها هستند. نظم هایلایت‎ها بسیار مهم است. هایلایت‎ها باید به گونه تعریف شوند که استوری‎ها را بتوان در آنها دسته بندی کرد. ادمین اینستاگرام با بررسی بیزینس کارفرما این کار را انجام میدهد. سپس برای هر هایلایت تعریف شده یک کاور مناسب تعریف خواهد کرد. این کاور در افزایش جذابیت پیج بسیار تاثیرگذار است.



تا اینجا با فعالیت‎های ادمین اینستاگرام آشنا شدید. این فعالیت‎ها کاملا نیاز به تخصص دارد در غیر این صورت خروجی مناسبی نخواهد داشت. حال که با فعالیت های ادمین اینستاگرام آشنا شده‎اید وقت آن رسیده است تا در مورد قیمت ادمین اینستاگرام صحبت کنیم. قیمت ادمین اینستاگرام برای پکیج‎های مختلف متفاوت است. کارفرما میتواند متناسب با بودجه خود پکیج مناسب را انتخاب نماید. اگر هم از نظر هزینه مشکلی ندارد میتواند از متخصصان شرکت رویال کمک بگیرد تا پکیج مناسب با کسب‎وکارشان به ایشان معرفی گردد. بهتر است مطلب افزایش فالوور پیج اینستاگرام[url=http://jadoykalamat.ir/Forum/Post/3750][/url] ا نیز بخوانید.

مدت زمان قرار داد ادمین اینستاگرام

ادمین اینستاگرام معمولا به صورت ماهیانه یا سه ماهه بسته میشود. قرار داد سه ماهه ادمین اینستاگرام ارزانتر از قرار داد یک ماهه میباشد.

قیمت ادمین اینستاگرام با توجه به فعالیت‎ها قابل تغییر میباشد. در صورتیکه بخواهید تعداد پست‎ها یا استوری‏ها را تغییر دهید هزینه نیز تغییر خواهد کرد. اما با توجه به بررسی کارشناسان پکیج‎های بسته شده بهترین بازخورد را خواهند داشت.

برای گرفتن مشاوره رایگان میتوانید با کارشناسان رویال تماس حاصل فرمایید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان