انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ارتقا و افزایش امنیت سایت در زمان طراحی سایت وردپرس

ارتقا و افزایش امنیت سایت در زمان طراحی سایت وردپرس

#1
[عکس: -سایت-وردپرس1401-02-27.jpg]

وردپرس یکی از پرطرفدارترین سیستم‎های مدیریت محتوا در جهان می‎باشد و افراد زیادی برای طراحی سایت وردپرس از آن استفاده می‎کنند. بدون شک با توجه به ویژگی‎های منحصربفردی که در آن وجود دارد معایبی نیز وجود دارد که گاها مشکل ساز خواهد شد. یکی از مهمترین معایب این سیستم وجود حفره‎های امنیتی می‎باشد که بسیاری از آنها توسط هکرها شناسایی شده است.

البته جای نگرانی نیست زیرا با توجه به ارائه وردپرس به شکلی اوپن سورس افزونه‎های مختلف امنیتی برای این سیستم ارائه شده است که با استفاده از آنها می‎توان در زمان طراحی سایت وردپرس امنیت آن را به شکلی کامل تامین کرد. وجود افزونه‎های مختلف این امکان را در اختیار طراحان قرار داده است تا به شکلی موثر و کارا تر بهترین افزونه امنیتی را انتخاب کنند و مورد استفاده قرار دهند. توجه داشته باشید در زمان طراحی سایت وردپرس حتما از افزونه‎های امنیتی استفاده نمایید زیرا همه ساله بسیاری از سایت‎ها بدلیل هجوم هکرها به شکلی کامل نابود خواهند شد و دیگر امکان ارائه خدمات توسط آنها وجود نخواهد داشت.

قابلیت‎های طراحی سایت وردپرس

وردپرس یکی از سیستم‎های اوپن سورس می‎باشد که با استفاده از قابلیت‎های موجود در آن می‎توان در کمترین زمان ممکن اقدام به طراحی سایت وردپرس کرد. با توجه به این موضوع افراد زیادی تمایل به استفاده کردن از این سیستم را دارند. در طراحی سایت وردپرس امکانات و قابلیت‎هایی در اختیار طراحان گذاشته شده است که با استفاده از آنها می‎توانند سایت‎هایی با طراحی‎های متفاوت و البته حرفه‎ای تولید کنند. انواع مختلفی افزونه‎ها که می‎تواند تا حد زیادی به شما در طراحی سایت وردپرس کمک کند.

بدون شک وجود قابلیت‎ها و ویژگی‎های منحصربفردی که در این سیستم وجود دارد سبب فراگیر شدن آن خواهد بود. همانطور که از آمار منتشر شده برمی‎آید طراحی سایت وردپرس یکی از پرطرفدارترین روش‎ها برای طراحی سایت و انتشار آن در فضای وب می‎باشد. ارائه آپدیت‎های کاربردی، امکان استفاده از افزونه‎های بی‎نظیر، امنیت بالا و بسیاری از قابلیت‎های دیگر این سیستم را تبدیل به یکی از بهترین روش‎ها برای طراحی تبدیل کرده است و بسیاری از طراحان را به سمت طراحی سایت وردپرس سوق داده است. برای اطلاع از نرخ طراحی سایت وردپرس وارد سایت شوید.


طراحی سایت وردپرس

وردپرس یکی از سیستم‎های مدیریت محتوا می‎باشد که در چند سال اخیر مورد توجه بسیاری از طراحان سایت قرار گرفته است. از دلایل محبوبیت این سیستم مدیرت محتوا می‎توان به اٌپن سورس بودن یا همان کد باز بودن آن اشاره کرد و دلیل دیگری که سبب شده افراد زیادی به طراحی سایت وردپرس علاقه‎مند شوند و با استفاده از آن به طراحی سایت مورد نظرشان مشغول شوند رایگان بودن این سیستم مدیریت محتوا بوده است.

این سیستم برپایه زبان برنامه نویسی php طراحی شده است که از MySQL برای سازماندهی و ساخت پایگاه داده استفاده می‎کند. برای اینکه بتوانید این سیستم را مورد استفاده قرار دهید و به طراحی سایت وردپرس بپردازید نیاز دارید تا این سیستم را برروی یک هاست راه اندازی کنید.

اولین نسخه از این سیستم مدیریت محتوا در سال 2003 انتشار یافت و افراد زیادی برای طراحی سایت وردپرس از این سیستم بهره‎مند شدند. پیشرفت‎های این سیستم و افزایش کاربری آن به قدری زیاد شد که در سال 2017 بیش از 27 درصد از 10 میلیون سایت پربازدید اینترنتی با استفاده از وردپرس طراحی شده بودند. گروه طراحی سایت رویال این افتخار را دارد تا با داشتن تجربه‎ای فراوان شما را در راستای طراحی سایت وردپرس یاری دهد.

اخیرا گزارشی انتشار پیدا کرده است که نشان می‎دهد سیستم مدیریت محتوا وردپرس از محبوبیت زیادی در بین جهانیان پیدا کرده است. با توجه به این گزارش طراحی سایت وردپرس در بیش از 75 میلیون سایت مورد استفاده قرار گرفته است.
کاربردهای سیستم مدیریت محتوا وردپرس

این سیستم با توجه به زمینه فعالیتی خود خدمات و امکانات کاربردی‎ای را در اختیار طراحان سایت قرار می‎دهد که این افراد با استفاده از آنها می‎توانند به طراحی سایت وردپرس بصورت اختصاصی بپردازند. برخی از این امکاناتی که وردپرس در اختیار کاربران خود قرار می‎دهد عبارتند از : توانایی ساخت صفحه، ایجاد کردن یک نوشته، ویرایشگر متن، مدیریت کاربران و بسیاری دیگر از امکاناتی که برای سهولت در طراحی سایت وردپرس در اختیار متخصصان در این زمینه قرار داده شده است.

برای این سیستم مدیریت محتوا افزونه ‎های بسیاری نیز وجود دارد که در صورت نیاز می‎توان از آنها استفاده کرد. وجود این قابلیت‎ها در وردپرس سبب شده است تا بتوان به صورت کاملا اختصاصی و با توجه به نیاز کارفرما طراحی سایت وردپرس صورت پذیرد. در صورتیکه به کسب اطلاعات بیشتر و نحوه عملکرد این سیستم مدیریت محتوا علاقه‎مند هستید می‎توانید با گروه طراحی رویال تماس حاصل فرمائید تا کارشناسان این گروه شما را در این باره یاری دهند.

این سیستم امکان استفاده در بخش‎های مختلف و با کاربری‎های متفاوت را دارا می‎باشد. برخی از بخش‎هایی که در طراحی سایت وردپرس پرکاربردتر از بقیه بخش‎ها هستند سایت‎های اطلاع رسانی، پورتال مشتریان، سایت خبری، فروشگاه اینترنتی، سایت شخصی ، سایت خدماتی و … می‎باشند که برای طراحی آنها از این سیستم مدیریت محتوا استفاده شده است.

قالب و یا پوسته

با توجه به گسترش استفاده از این سیستم و محبوبیت آن اجزای جانبی و وابسته به آن نیز گسترش یافته است. در وردپرس برای طراحی سایت‎های مختلف امکان استفاده از قالب‎های گوناگونی وجود دارد که توسط وب نویسان منتشر می‎شود. این قابلیت به شما اجازه می‎دهد تا ظاهر و عملکرد وبسایت را بدون تغییر دادن کد و یا محتوای آن تغییر دهید.

البته استفاده کردن از این قالب‎ها که برای وردپرس طراحی شده است کار راحتی نیست و نیاز به داشتن تخصص و دانش کافی می‎باشد. در وردپرس این امکان وجود دارد تا بتوانید یک قالب را با توجه به نیازهای خود و کارفرما شخصی‎سازی کنید تا خروجی دلخواهتان را دریافت نمایید. گروه طراحی سایت رویال با داشتن تجاربی موفق در این زمینه می‎تواند شما عزیزان را در صورت نیاز یاری دهد.

مزایای طراحی سایت وردپرس :

کاهش هزینه: طراحی سایت وردپرس شامل هزینه‌ی کمتری میباشد. شما با کمترین هزینه می‌توانید صاحب سایت شوید و از آن کسب درآمد کنید.

ظاهر زیبا: درصورتیکه ذهنیتی راجع به ظاهر سایت خود ندارید، تیم رویال قالب‌های مختلفی در حیطه‌ی کاری شما برای شما ارسال میکند تا شما با دیدی بازتر ظاهر سایت خود را انتخاب نمایید از طرفی امکان سفارشی سازی مطابق با سلایق کارفرما نیز وجود دارد. با ارسال تصویر نمونه‌های دلخواهتان میتوانید دقیقا همان نمونه را در سایت خود داشته باشید.

مدیریت سایت: شما به راحتی میتوانید ادمینی حرفه‌ای برای سایت خود بیابید زیرا کار با پنل وردپرس بسیار آسان بوده و بسیاری از افراد برای کار با آن آموزش دیده اند از طرفی پنل سایت های وردپرس ریسپانسیو بوده و ادمین سایت به راحتی میتواند با هر دستگاهی به آن متصل شود و سایت را آپدیت نماید.

ارتباط با شبکه‌های اجتماعی: یکی دیگر از مزیت‌های طراحی سایت وردپرس این است که با افزودن افزونه میتوان سایت را به شبکه‌های اجتماعی بزرگ همانند توئیتر، فیسبوک و یوتیوب وصل کرد بطوریکه با تغییر محتوای سایت به طور خودکار مشتریان از طریق شبکه‌های اجتماعی از تغییرات اطلاع پیدا کنند.

سئو عالی: وردپرس یک سیستم استاندارد کدنویسی است. کدهای آن طوری نوشته شده که به بهبود سایت شما در گوگل کمک میکند.

امنیت: وردپرس از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. از آنجاییکه امنیت یک مسئله نسبی میباشد، تیم وردپرس هر روز مشکلات وردپرس را بررسی میکند و در بروزرسانی‌ها رفع میکند.

تبلیغات در پیج‎های پر بازدید اینستاگرام

شرکت رویال دارای پکیج‎های تبلیغاتی میباشد. ما برای شما عزیزان بهترین پیج‎های میلیونی‎ای که دارای بیشترین میزان بازدید هستند را گلچین کرده‎ایم. شما میتوانید با تبلیغات در این پیج‎ها و پرداخت هزینه مناسب بیشترین میزان بازخورد را داشته باشید. ادمین اینستاگرام چیست

[عکس: -اینستاگرام15.jpg]

حذف سریع کامنت‎های بد و منفی

ادمین اینستاگرام به دلیل اینکه مدت زمان زیادی را آنلاین است به سرعت میتواند کامنت بد و منفی پیج را مشاهده کرده و آن را حذف کند.
نوشتن منظم کپشن

ادمین اینستاگرام با توجه به مهارت خود کپشن را به پاراگراف‎های کوتاه تقسیم میکند. برای هر پاراگراف استیکر مناسب میگذارد تا کاربران علاقه بیشتری برای خواندن مطالب داشته باشند. ادمین اینستاگرام سعی میکند تا با به کاربردن خلاقیت در کپشن کاربران را به پیج جذب نماید. بهتر است مطلب چرا طراحی سایت پزشکی برای پزشکان ضروری است؟ را نیز بخوانید.

قرار دادن لینک در استوری‎ها

در صورتیکه پیج شما بیش از 10 کا باشد ادمین اینستاگرام برای افزایش تعداد بازدید سایت لینک سایت را در استوری قرار میدهد تا کاربران برای خرید محصول و یا استفاده از خدمات مربوطه به راحتی به همان صفحه در سایت دسترسی پیدا کنند. با این کار بازدید کاربران از سایت افزایش پیدا میکند که این موضوع خود موجب افزایش سئو سایت میشود.


متعهد بودن ادمین اینستاگرام

مهمترین مسئله در کار متعهد بودن است. ادمین پیج اینستاگرام باید به کار خود متعهد باشد و تعداد پست، استوری و … را به درستی و دقیقا مطابق با قرارداد انجام دهد. شرکت رویال با داشتن کارشناسانی متعهد همواره توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند. ما سالهاست که نظم و کیفیت خود را به مشتریان ثابت کرده ایم و از کمک به رونق کسب‎وکار آنها هرگز دست از تلاش نخواهیم برداشت.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان