انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
باطری ساز سیار

باطری ساز سیار

#1
باطری ساز سیار


حتما تا به حال با مشکل خوابیدن باتری و روشن نشدن خودرو مواجه شدید. به ویژه اگر در نزدیکی شما هیچ تعمیرگاهی وجود نداشته است. شاید هنوز این اتفاق از ذهنتان پاک نشده باشد یا نگران باشید که مجدد این اتفاق بیافتد. باطری ساز سیار بهترین ایده برای مشکل شماست. در این مقاله از وبسایت سعادت امداد، ، قصد داریم تا با در اختیار گذاشتن اطلاعات به شما عزیزان کمک کنیم مکانیک خودرو خود باشید. پس تا پایان ما را همراهی بفرمایید.

سیستم قطعات برق خودرو
این سیستم شامل قطعات زیادی است که چند مورد آن را با هم نام می بریم : باتری و دینام. اجزای دینام. انژکتور. کویل و … .
باتری منبع برق رسانی خودرو است و وظیفه اش برق رسانی به خودرو می باشد. دینام وظیفه ی پر نگه داشتن باتری را بر عهده دارد.
وظیفه انژکتور مخلوط کردن هوا و سوخت و احتراق می باشد که باید آن را به موتور تزریق کند. انژکتور این وظیفه را دقیق تر از کاربراتور انجام می دهد.
کویل وظیفه تقویت باطری را بر عهده دارد. جریان مستقیم باتری 12 ولت است اما جریانی که الکترود های شمع برای جرقه زدن به آن نیاز دارند 7000 ولت می باشد که این کمبود ولتاژ را کویل جبران می کند.
این سوال به ذهنتان می آید که چه طور می توانیم با این اطلاعات باطری خودرو تان را عوض کنید. باتری ساز سیار به شما این اطمینان را می دهد که حتی اگر در خیابان های کم تردد با چنین مشکلی مواجه شدید بدون نگرانی باطری خود را تعویض کنید.
یک باطری ساز سیار باید چند مزیت ویژه داشته باشد از جمله : در دسترس باشد و بتواند در کمترین زمان به شما برسد. در صورتیکه خودرو نیاز به داشته باشد به تعمیرگاه برود بتواند خودرو شما را حمل کند. تمامی تجهیزات مورد نیاز را همراه داشته باشد تا بتواند قطعات را برای شما تعویض کند.

باطری ساز سیار تهران
در شهر پرترافیک و شلوغی مثل تهران ماندن پشت چراغ قرمز و گیرکردن در ترافیک می تواند باعث ایجاد مشکلات زیادی یرایتان شود یا حتی سبب شود موقعیت مهمی را از دست بدهید. خوابین باطری می تواند یکی از عواملی باشد که چنین دردسر هایی برایتان درست کند. باتری ساز سیار تهران وظیفه تعویض باطری خودرو شما را برعهده دارد. به شما کمک می کند تا هیچ قرار کاری را از دست ندهید و همیشه به موقع برسید .
همکاران ما به صورت 24 ساعته مشغول خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند تا با آرامش به انجام امور خود بپردازید.
سعادت امداد مفتخر است که با انجام خدمات مختلف باعث رضایتمندی شما عزیزان می باشد . در صورت جرثقیل شما به مقصد تعمیرگاه‌های سعادت امداد هزینه یدک کشی رایگان خواهد بود.


باطری ساز سیار تهران
باطری ساز سیار
امداد خوردو کیا



پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان