انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اسپیکینگ چیست ؟

اسپیکینگ چیست ؟

#1
تخصص صحبت کردن، قدرت صحبت کردن و صحبت کردن با دیگران را در بر می گیرد. بچه ها این استعداد را در کلاس اسپیکینگ آیلتس پرورش می دهند و در تمام طول زندگی از آن استفاده می کنند. صحبت کردن یک دوره تعاملی است که از طریق آن داده ها به اشتراک گذاشته می شود و خواه ضروری باشد، شنونده را درگیر می کند. متعاقباً در دوره تحصیلی، آشنایی با هر یک از تخصص‌های «صحبت کردن» و «شنیدن» ضروری است که در نتیجه با تسلط بر آن‌ها با دیگران به‌طور موفقیت‌آمیزی صحبت خواهیم کرد.

صحبت کردن، لحظه 4 تخصص اصلی زبان انگلیسی است. 4 تخصص اصلی زبان شامل موارد زیر است:

استماع
صحبت کردن
در حال مطالعه
نوشتن
با توجه به نوع گفتاری که این استعداد دارد، معمولاً حداقل به یک شنونده نیاز دارد. هنگامی که دو یا افراد اضافی با یکدیگر صحبت می کنند، دیالوگ از نوع "گفتگو" به خود می گیرد. بنابراین، صحبت کردن از یک فرد به فرد دیگر در یک دوره ناب منتقل می شود. همچنین از قبل برنامه ریزی شده است، شبیه آنچه در یک سخنرانی یا ارائه رخ می دهد.

در تلاش برای دانستن اینکه صحبت کردن چیست و چگونه می توانید آن را تقویت کنید، بهتر است با انواع آن آشنا شوید. حقیقت این است که صحبت کردن هرکدام "رسمی" و "رسمی" خواهد بود. ما از حالت گاه به گاه آن برای صحبت با روابط یا همکاران و آشنایان استفاده می کنیم و از آن در نوع مکالمات به طور منظم استفاده می کنیم. حالت رسمی برای شغل یا شرایط بررسی استفاده می شود یا زمانی که افراد را برای اولین بار ملاقات می کنیم استفاده می شود.

صحبت کردن بدون شک استعدادی است که تقریباً همه زبان آموزان آرزوی مطالعه و درک آن را دارند. همانطور که ما صحبت می کنیم، روش های متعددی برای تقویت مهارت صحبت کردن شما، همراه با عملکردها و دارایی های مختلف مربیگری آنلاین وجود دارد که می تواند بدون هیچ هزینه یا هزینه ای برای افراد قابل دستیابی باشد.

همچنین، زبان‌آموزان می‌توانند با عضویت در تیم‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی، به صورت آنلاین با یکدیگر چت کنند و در نتیجه مهارت صحبت کردن خود را بهبود ببخشند. اما برای اینکه بدانیم حرف زدن چیست، باید با اجزای اصلی آن آشنا شویم. اکنون در زیر در مورد این موضوع صحبت کرده ایم.

اجزای اصلی صحبت کردن چیست؟
اجزای اصلی صحبت کردن به 4 کلاس بعدی تقسیم می شوند:

"تسلط"
واژگان
"گرامر"
تلفظ
فصاحت
فصاحت یعنی تسلط بر شیوه بحث و گفتگو. حقیقت این است که صحبت کردن زمانی کارآمد است که به گفتار مسلط باشیم و ممکن است با اعتماد به نفس انگلیسی صحبت کنیم و دیگران را تحت تأثیر قرار دهیم. اگر زمان زیادی را صرف مطالعه زبان انگلیسی کرده اید، بدون شک بهتر است که بتوانید به راحتی انگلیسی صحبت کنید. همچنین، شما می خواهید این توانایی را داشته باشید که پیام خود را به وضوح به شنونده منتقل کنید، تا شنونده بتواند حرفه شما را مشاهده کند و به سادگی آن را درک کند.

برای درک اینکه صحبت کردن چیست و چگونه می توانید آن را تقویت کنید، باید ایده فصاحت را درک کنیم. فصاحت به معنای قدرت شنیدن عبارات و درک آنی آنهاست. در عبارات مختلف، چه عبارتی نوشته شود، به سادگی می توان آن را یاد گرفت و تلفظ کرد. حتی می تواند متون طولانی را با صدای بلند یاد بگیرد. هر چه فراگیر بیشتر آماده یادگیری و مکالمه باشد، به همان اندازه قادر خواهد بود که با دیگران به زبان انگلیسی صحبت کرده و با دیگران کار کند و در نهایت می تواند بدون نگرانی و با اطمینان کامل در ورودی دیگران صحبت کند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان