انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آشنایی با انواع کرکره برقی لوکس

آشنایی با انواع کرکره برقی لوکس

#1
[عکس: electro-hefaz-3.png]
با انواع درب اتوماتیک برای کارخانه آشنا شویم

پارتیشن‌بندی با استفاده از پارتیشن شیشه‌ای در کمترین زمان ممکن بدون تخریب و بنایی

کرکره برقی لوکس و لاکچری یکی از مطلوب ترین نوع های کرکره می باشد. این نوع کرکره های برقی معمولا برای خانه های لوکس بالا شهر مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مهمترین مزایای استفاده از کرکره برقی این است که امنیت نسبتا بالایی ایجاد می کنند. در این مطلب قصد داریم شما را با لاکچری ترین و لوکس ترین کرکره برقی ها آشنا کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

مشخصات کرکره برقی لوکس

کرکره برقی های لوکس یک انقلاب بزرگ در صنعت انواع کرکره برقی می باشند و همین طور روز به روز به تنوع آن اضافه می شود، ولی کاربرد کرکره های لوکس در هر مکانی نمی باشد. به عنوان مثال این کرکره های لوکس به درد کارخانه ها و کارگاه ها نمی خورند. و تنها می توانند گزینه های مناسب و شیکی برای خانه ها و آپارتمان ها و ویلاها باشند.

زیرا که هزینه های مربوط به ساخت و طراحی های آنها در مقایسه با دیگر مدل های کرکره برقی نیز بیسار بیشتر می باشد. و برای هر فردی تهیه آن مقرون به صرفه نمی باشد. و البته هر شخصی ام توانایی خرید آنها را ندارد.

در واقع کرکره برقی های لوکس و لاکچری بیشتر برای مناطق و مکان های ویژه مورد استفاده قرار میگرند. بهتر است بدانید که هر شرکتی ام خدمات آن را ارائه نمی کنند و دلیل آن هم گران بودن مواد اولیه به کار رفته در آن می باشد و یا نداشتن خواهان زیاد می باشد. کرکره های لوکس در مقایسه با سایر کرکره ها بازار خوبی ندارند. زیرا مشتریان خاص و محدودی دارد.

متریال تشکیل دهنده کرکره برقی لوکس

بهترین و مهمترین بخش و قطعه ای که می توان در انتهای کار به کار برد و پروژه های شما را لوکس تر کرد؛ همین تیغه های لوکس می باشد. در اصل در کرکره برقی های لوکس، تیفه های به کار رفته در آن لوکس می باشد. که توانسه به آن جلوه های ویژه بدهد و موجب زیبایی آن شود و شکل خاصی به آن ببخشد. از کرکره برقی های لوکس معمولا برای فروشگاه های خاص مثل طلا فروشی ها و یا گل فروشی های مجلل و یا کتاب فروشی ها از آن استفاده می کنند. و شما می توانید طبق سلیقه ی خود هر طرح و رنگی را که دوست دارید به آن بزنید.

یکی از پر فروش ترین رنگ های موجود در کرکره برقی های لوکس، رنگ طلایی آن می باشد و خواهان این رنگ در مقایسه با سایر مدل ها بسیار بیشتر می باشد. نوع طرح چوبی و قهوه ای رنگ این کرکره ها نیاز بسیار زیبا می باشد و می تواند به نمای خانه جلوه ی بهتری بدهد.

در این مدل کرکره اگر دقت کنید متوجه می شوید که تیغه های به کار رفته در آنها فلز می باشد نه چوب. بر روی این فلز ها طرح چوب انداخته شده است، چونکه امکان ساخت تیغه های کرکره برقی با چوب وجود ندارد. دلیل ناتوانایی در استفاده از چوب برای تیغه های کرکره برقی نداشتن انعطاف پذیری و مقاومت در برابر رطوبت و خورنده ها می باشد.

نکته ی دیگری که درباره کرکره برقی لوکس وجود دارد این است که هیچ محدودیتی در سایز و اندازه ندارد و شما می توانید هر سایز مورد نیاز خود را نصب کنید. چنانچه ارتفاع بنای ورودی شما ۴ متر باشد؛ با در نظر گرفتن اینکه تیغه ها ۸ سانتی متر باشند، شما به ۵۰ عدد تیغه ی کرکره برقی لوکس نیاز دارید تا عملیات نصب به درستی انجام شود. اما اگر ارتفاع آن کمتر یا بیشتر از ۴ متر باشد، بایستی متناسب با ارتفاع ورودی و طول و عرض آن برای خرید تیغه ی کرکره برقی اقدام کنید.

کرکره برقی لوکس شیشه ای


یکی دیگر از انواع کرکره برقی های لوکس، کرکره برقی شیشه ای می باشد. در ابن نوع کرکره خاصیت شفافیت وجود دارد و شما این امکان را دارید تا داخل آن را مشاهده کنید. تیغه های به کار رفته در این نوع کرکره شیشه ای می باشد. ناگفته نماند که استفاده از تیغه های شیشه ای می تواند هزینه ی زیادی را برای شما در بر داشته باشد. شایده اولین کرکره برقی های شیشه ای که دیده باشید در ایستگاه های اتوبوس باشد.


برای فصل های گرم سال که در برخی از شهر ها این گرما بسیار طاقت فرسا می باشد، برای مسافرین که در انتتظار اتوبوس هستند فضای بسته ای تعبیه شده است که در آن سیستم های خنک کننده وجود دارد. تا افراد در زمان انتظار برای اتوبوس در گرمای شدید بیرون نباشند. برای جلوگیری از به هدر رفتن سرما در این فضای انتظار، از درب ریلی و یا کرکره برقی شیشه ای استفاده می شود. و اما چه زمانی برای تعمیر کرکره برقی اقدام کنیم؟

یکی دیگر از دلایل استتفاده از درب های شیشه ای این است که افرادی که در حال انتظار هستند باید بتوانند به بیرون دید کامل داشته باشند تا با ورود اتوبوس به ایستگاه آن را ببینند. همین طور وجود کرکره موجب می شود گرمای بیرون به داخل نفوذ پیدا نکند. این مسئله برای فصل های سرد سال نیز به طور برعکس صدق می کند. بهتر است مطلب رنگ کرکره برقی لوکس را نیز بخوانید.

بنابراین یکی از مهمترین کاربرد های کرکره برقی های لوکس شیشه ای که در عصر امروز در حال گسترش می باشد و روز به روز به تعداد آن اضافه می شود، کرکره برقی شیشه ای می باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان