انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تقویت مکالمه آیلتس چگونه بالاتر است؟

تقویت مکالمه آیلتس چگونه بالاتر است؟

#1
سلام همکاران گران قیمت و دانشجویان. امیدوارم در مسیر تحصیل زبان انگلیسی به درستی پیش رفته و از آن بهره مند شوید.

در حال حاضر در این آموزش باید در مورد تقویت Talking IELTS صحبت کنیم. این روزها تقویت استعدادهای لازم برای شرکت در آزمون آیلتس برای زبان آموزان ضروری است. وقتی علاوه بر این نیاز دارید مهارت مکالمه انگلیسی خود را افزایش دهید و در مهارت مکالمه آیلتس به یک آشنا تبدیل شوید، توصیه می کنیم این متن را تا حد امکان یاد بگیرید. در نتیجه در این مقاله قصد داریم چند استراتژی تقویت مکالمه آیلتس را ارزیابی کرده و به شما زبان آموزان گران قیمت معرفی کنیم. در این مقاله، مشاوران زبان انگلیسی TickLearn24 سعی کرده اند مطالبی را برای شما سازماندهی کنند که باید از آنها برای به دست آوردن نتایج عالی استفاده کنید.

تقویت Talking IELTS
در بخش Talking چک آیلتس، ممتحن از شما سه سوال کاملاً متفاوت در بخش‌های متعدد می‌پرسد که باید با دقت به آنها پاسخ دهید.

بین 11 تا 14 دقیقه طول می کشد تا قسمت Talking چک آیلتس تمام شود. این بخشی از چک اغلب چند روز زودتر از چک کتبی برگزار می شود.

در بخش اول Talking IELTS، ممتحن به طور منظم از شما در مورد مطالب محتوایی، پیگیری ها و مسائل کمتر پیچیده سوال می پرسد. تنوع این سوالات اغلب 11 است.

برخلاف آنچه در کتاب‌های کمبریج می‌بینید، موضوعات صحبت کردن آیلتس اخیراً بسیار متنوع شده و تنوع سؤالات افزایش یافته است. بنابراین اگر می‌خواهید در آزمون آیلتس نمره عالی کسب کنید، مهم است که به مسائل اضافی بپردازید.


https://polielts.com/speaking/%D8%AF%D9%...8%AA%D8%B3
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان