انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ورزش بادی بیوتی در باشگاه ورزشی سعادت آباد

ورزش بادی بیوتی در باشگاه ورزشی سعادت آباد

#1
ورزش بادی بیوتی در باشگاه ورزشی سعادت آباد

[عکس: 4455.jpg]
بادی بیوتی چیست؟
اکثر خانم ها به دنبال داشتن اندامی ایده آل و لاغری در کمترین زمان هستند و ممکن است رشته های ورزشی مختلفی را در راستای این هدف، امتحان کرده باشند. ورزش های گوناگونی در زمینه ی لاغری و تناسب اندام وجود دارد که به تازگی وارد برنامه های باشگاهی شده اند. یکی از این ورزش های نوین جهت تناسب اندام که به تازگی پایه ریزی شده است، رشته ورزشی بادی بیوتی بلی Body Beauty Belly است.
 
بادی بیوتی بلی چیست؟
ورزش بادی بیوتی بلی ایروبیک، یکی از روش های نوین و جذاب، ورزشی است که هدف آن، دستیابی به تندرستی و توسعه مهارت حرکتی فردی و تناسب اندام می باشد. در حقیقت ورزش بادی بیوتی بلی، یکی از زیر مجموعه های ورزش آمادگی جسمانی و ایروبیک است که با تکنیک و ترکیب فنون خاص طراحی شده ی ورزش آمادگی جسمانی، افراد را به داشتن اندامی زیبا، مناسب و بهبود عملکرد ترغیب می کند.
هدف بادی بیوتی بلی ایروبیک (Body Beauty Belly Aerobic) که همانطور که گفتیم یکی از ورزش های مفرح می باشد، دستیابی به تندرستی و توسعه مهارت حرکتی می باشد. همچنین اصل مهم و اساسی در ورزش بادی بیوتی بلی در ، تقویت و استحکام تنه و بخش مرکزی بدن و به عبارتی عضلات شکم و پهلوست که اکثر خانم ها آرزو و دغدغه تناسب آن را دارند، می باشد.

به طور کلی ورزش بادی بیوتی بلی در سه بخش: تندرستی ، مهارتی و ترکیبی برنامه های ویژه ای را به علاقه مندان توصیه می کند. این ورزش با کمترین هزینه و دایره شمول همگانی آن از کوچکترین جزء افراد یک خانواده تا بزرگترین افراد را ترغیب به ورزش می نماید. ورزش بادی بیوتی Body Beauty Belly ، ورزشی مناسب برای افرادی است که قصد کاهش سایز و وزن، علی الخصوص در قسمت شکم و پهلو را دارند. 

تمرینات تخصصی این ورزش که در کلاس های بادی بیوتی باشگاه انجام می شود بیشتر تمرکز برروی شکم و پهلو دارد. رشته ورزشی بادی بیوتی Body Beauty Belly در باشگاه ورزشی شهرک غرب، ویژه بانوان و با مربیگیری مربیان حرفه ای انجام می گیرد. تمامی حرکات بادی بیوتی در باشگاه ورزشی سعادت آباد طبق اصول انجام می شود تا شما بتوانید پس از مدتی از انجام تمرینات بادی بیوتی، بدنی خوش فرم و خوش استایل داشته باشید.

به طور کلی اگر هدف شما کاهش وزن، کاهش سایز، چربی سوزی علی الخصوص در شکم و پهلو است، قطعاً ورزش بادی بیوتی بهترین ورزش برای شما خواهد بود. کلاس های بادی بیوتی در باشگاه ورزشی بانوان در سعادت آباد با استفاده از وسایل ورزشی همچون: کش، استپ، صندلی، دمبل انجام می شود که با حرکات ریتمیک، حرکات مختص شکم و پهلو و … به اصلاح شکم و پهلوی شما را آب می کند که برای نخستین بار در مجموعه ورزشی پارت نوین، از ترامپولین نیز در کلاسهای بادی بیوتی استفاده می شود تا شما عزیزان بتوانید در کوتاه ترین زمان به اندام ایده آل خود برسید.

ورزش بادی بیوتی بلی Body Beauty Belly در باشگاه ورزشی مدرن غرب تهران معمولاً در شیفت های مختلف و با ظرفیت های محدود برای بازدهی بیشتر از ورزش و تمرکز بهتر مربی روی حرکات اعضا انجام می گیرید.

نقل قول:منبع: باشگاه ورزشی پرات نوین (ویژه بانوان در منطقه سعادت آباد)
[عکس: partnovin-logo-white.png]
باشگاه ورزشی پارت نوین (ویژه بانوان در سعادت آباد)

پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان