انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چک آیلتس چیست؟

چک آیلتس چیست؟

#1
چک آیلتس بدون شک یکی از داغ ترین آزمون های مهارت زبان انگلیسی است که سالانه حدود 2 میلیون نفر در آن شرکت می کنند. افرادی که مایل به امتحان در دانشگاه های خارج از کشور هستند، متقاضیان کار در اروپا و کانادا، علاوه بر افرادی که مایل به مهاجرت و اقامت در یک کشور خارجی هستند، موافق اخذ چک هستند. چک آیلتس چیست؟ و ما به اجزای کاملا متفاوتی که آن را تشکیل می دهند توجه خواهیم کرد.

چک آیلتس چیست؟
Ielts Worldwide English Language Testing System یک سیستم جهانی آزمون زبان انگلیسی است. آیلتس در زبان فارسی به معنای سیستم رایج ارزیابی زبان انگلیسی است. افرادی که مایل به اقامت یا کار در یک کشور خارجی هستند اغلب از آیلتس برای بررسی مهارت زبان انگلیسی خود استفاده می کنند.

در این چک احتمالاً 4 توانایی گوش دادن، نوشتن، صحبت کردن و مطالعه بررسی می شود و هر توانایی می تواند بین 1 تا 9 امتیاز داشته باشد. مدت زمان چک تقریباً سه ساعت است.

آیلتس با همکاری کنسولگری بریتانیا، کالج کمبریج و IDP استرالیا در بیش از 140 مکان بین المللی و 490 مرکز آزمون معتبر سازماندهی شده است. داوطلبان در روز آزمون ابتدا به سوالات بخش Listening و سپس به سوالات بخش Studying و در نهایت به بخش Writing پاسخ می دهند. امتحان بخش Talking احتمالاً در شب روز امتحان برگزار می شود و می تواند به مدت پنج روز نهایی شود.

امتیاز نهایی چک قطعاً مشترک 4 امتیازی است که در بخش های کاملاً متفاوت به دست آمده است. همراه با نمرات نهایی در ریزنمرات آیلتس، نمرات هر بخش نیز در مورد آن صحبت می شود. دانشگاه های کاملاً متفاوت حداقل رتبه را برای پذیرش ارائه می دهند که اغلب حداقل رتبه 6.5 یا 7 است.

[شناسه دستگاه = '9S1F2']

انواع آزمون های آیلتس
چک آیلتس دارای دو نوع Tutorial و Common Coaching می باشد که بر اساس هدف متقاضی در هر یک از آن ها شرکت می کند و نوع چک باید در زمان ثبت نام تعیین شود.

آموزش آیلتس برای افرادی است که در آزمون شرکت می کنند تا بتوانند تحصیلات بزرگ تری را دنبال کنند و به زبان انگلیسی کار کنند.
آیلتس معمولی برای افرادی است که در امتحان با هدف اقامت یا یافتن اطلاعات در خارج از کشور در کشور دیگری شرکت می کنند تا به سادگی در کشور محل تعطیلات اقامت کنند.
در هر آزمون آیلتس Common و Tutorial 4 توانایی بررسی می شود. وجه تمایز این است که در دو بخش اول، گوش دادن و صحبت کردن، سؤالات یکسانی به دست می‌آیند، اما سؤالات در بخش نوشتن و مطالعه احتمالاً کاملاً متفاوت خواهند بود.

[typed string0 = "آزمون آیلتس از بالاترین و معتبرترین استانداردهای بین المللی برای تعیین میزان مهارت زبان انگلیسی شرکت کنندگان در آزمون و ارزیابی شایستگی های مربوطه استفاده می کند.
بخش های چک آیلتس
چک آیلتس دارای 4 بخش کاملا متفاوت است که سه بخش آن به صورت متوالی و بدون وقفه برگزار می شود. نیمه نهایی، صحبت کردن، در پایان روز، یک هفته زودتر از یا یک هفته بعد، تکمیل می شود. در ادامه، اجزای کاملا متفاوت این چک را بررسی خواهیم کرد


https://polielts.com/%DA%AF%D8%B1%D8%A7%...8%AA%D8%B3
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان